Večerní párty

13 6 0
                                    

Počkat! Kde to jsem?!
Přivřela jsem oči, do kterých se zarývaly nepříjemné paprsky.
Zvedla jsem se z né moc pohodlného lehátka a chytla se za bolavá stuhlá záda. Šla jsem do pokoje, vyndala Pokémony z pokébalů a viděla, že ještě spí. Podívala jsem se na hodinky, bylo teprve pět hodin. Pokusila jsem se učesat své kudrnaté vlasy, ovšem moc nespolupracovaly. Udělala jsem si svoje dva drdoly a tím to trápení ukončila. Nic jiného stejně nenosím!

Nevím proč, ale měla jsem dneska strašnou chuť se dát trochu do šmrncu. Vzala jsem si růžovo-lososové šaty s květinovým vzorem a tenistky, jelikož jsem se rozhodla s sebou netahat desatery boty. Kolem krku jsem si dala korále a měla jsem chuť začít něco dělat, ale co?

Nudila jsem se a tak jsem si prohlížela uložené údaje v mém pokédexu. Začali se mi znova zavírat oči a já opět usnula.

Toto...toto...lota...toto... Buneary...Lotad...toto...Totodile...bunee

,,Ahh...Co se to děje?"
Vzbudila mě nemilá skupinka mých šílejících Pokémonů, kteří stále nepřestávali křičet a skákat po mně.

No tohle! Je půl jedenácté. Takžee...
Je dost dobře možné, že se mě tu snaží ti tři už dlouho vzbudit, jelikož jejich malá bříška mají hlad. Achjo, ale co teď?!

Snídaně jsou tu do devíti, takže nemám už pár hodin šanci.
Naštěstí mě napadlo zajít za Dany, říkala něco ve smyslu, že s sebou má nějaké granulky, tak snad mi jich pár dá.

Nakonec, ale všechno dopadlo líp než se předpokládalo. Dany nám přinesla snídani a dokonce pro každého i malinový koláč. Její rodiče vlastní tuhle loď. Upřímně jejich VIP pokoj tomu odpovídá.

Potom nás hned vytáhla trénovat. Její Pokémoni se seřadili jako by nás chtěla vyzvat. Ale nebylo tomu tak!
Po tréninku nikoho nenapadalo, co dělat.

Totodile...dile...dile...dile...toto

Pokémoni se mezi sebou začali o něčem bavit a najednou se všichni až na Buneary rozprchli. ,,Aaha...schovka!" vykřikla jsem a běžela se schovat.
Schovala jsem se za takový sud u stolů v jídelně. Ležel na něm provaz, takže mi nebylo vidět na hlavu a z jedné strany byla dřevěná zeď. Tady mě nenajdou!

Buneary nás našla. V pykání jsme se vystřídali a pak zamířili na oběd. Sedli jsme si všichni k jednomu velkému stolu. Já s Dany jsme požádali o kousky kuřecího masa se zeleninou a kroketama.

Večer se na palubě konala velká tancovačka. Hrála nahlas hudba a byli tu snad všichni cestující. Netušila jsem, že nás pluje tolik. Na stolech v restauraci bylo jídlo, které si každý mohl brát a loď se s námi kimácela trochu sem a tam.

Miluju tanec. Je to skvělý způsob zábavy. Akorát Lotad byl v pokébalu, jinak jsme všichni užívali exotickou atmosféru. Přece jenom už jsme daleko od Johta. To jsem dnes ty šaty dobře vychytala, že?

Protancovali jsme celý večer a pak šli už spát, venku se zvedal vítr a bylo poměrně nepříjemně. Zalezla jsem pod teplou peřinu a usnula.

Objevitelka CarolKde žijí příběhy. Začni objevovat