Legendární pokémon?

15 4 1
                                    

Spadla jsem na zem a probudila se. ,,Aaa" celá loď se kymácela. Podívala jsem se z okna. Byly velké vlny. Házelo to se mnou sem a tam. Vyndala jsem z kufru nějaké vhodné oblečení a oblékla se. Nasoukala jsem se do kalhot a do kapsy dala pokédex. Přes triko jsem navlékla mikinu a nepromokavou bundu. Do kapsy dala pokébaly a šla pro snídani.

V restauraci jsem vytáhla Pokémony z pokébalů a ti se snažili najíst. Kuchař mi dal suchý rohlík. Protože nic jiného se teď sníst pomalu ani nedalo. Pak jsme se chtěli vrátit do pokoje a nějak tam přečkat dnešek. Nikdy jsem nezažila takovou bouři. Pevně jsem chytla Pokémony do náruče, protože na zemi bylo plno vody. Cestou jsem uklouzla a nemohla jsem vstát. Měli jsme všichni obrovský strach.

Lidé křičeli a běželi z pokojů nahoru plní nejistoty. Natékala tam voda. Držela jsem svoje Pokémony, co nejsilněji, ale se mnou to házelo ze strany na stranu. Najednou se loď začala strašně naklánět. Lidé padali přes palubu.

Z vln se vynořil Kyogre! Měl přívětivou tvář a laskavý výraz. Ani jsem nedýchala. Plaval tam na místě a koukal upřeně do mých očí. Snažil se mi něco říct, jenom já nevěděla co...

Pomalu se mi zvedala víčka. Viděla jsem rozmazané světlé obrysy čehosi. Prudce jsem se otočila a vykašlávala vodu. Najednou se začala mlha rozestupovat a já uviděla mé zachránce.

Objevitelka CarolKde žijí příběhy. Začni objevovat