????12????

2.4K 102 1
                                    

Jungkook

Bugün taburcu olacaktım. Hala biraz ağrım vardı. Çok azdı. Bir şeyler olmuştu. Bunu biliyordum. Kaza geçirdiğim günü tam olarak hatırlamıyordum. O gün bir şeyler olmuştu. Jimin hyungla bir şey olmuştu. Ama ne olmuştu işte bunu biliyordum, hatırlamıyordum. Hatırlamam için zaman gerekliydi.

Tuvalete gitmiştim. Çıkınca beni almaya Jimin hyung gelmişti. Elinde en sevdiğim çikolata vardı.

Yanına gidip çikolatayı elinden aldım.

" Hyung en sevdiğim çikolata teşekkür ederim. Seni seviyorum. "

Diyip ona sarıldım. Kollarımı boynuna sarmıştım. İlk şaşırsa da bozuntuya vermeden o da ellerini belime sıkıca sardı.

" Evde bir sürü çikolata var. Hadi evimize gidelim."

Evimiz mi? Bizim Jimin hyungla aynı evde mi yaşıyorduk? Ellerimi çekip sarılmayı kestim.

Jimin hyunga dönüp

" Bizim evimiz mi var? "

Kafasını aşağa yukarı sallayıp onayladı. Elini omzuma atıp biraz kendine çekti. Kokusu burnuma geliyordu. Çok güzel kokuyordu. Şeftali gibi kokuyordu. Daha çok koklamakmak için kendimi tutuyordum.

Arabaya binip çalıştırdı. Yanındaki koltuğa oturmuştum . Yol boyunca konuşmadık. Ne o konuştu. Ne ben konuştum. Sonunda evimize(!)gelmiştik. Ormanın içindeydi. Dağ evine gelmiştik. Güzeldi.

Ama ben kıyafet almamıştım. Tam ağzımı açıp dile getirecekken Jimin hyung düşüncelerimi okumuş gibi konuşmaya başladı.

" Burası ikimizin dağ evi. Beraber çok beğenip almıştık. İşlerden bunalınca buraya gelirdik. "

Eskiden burda neler yaptıysak hepsi sanki aklından geçmiş gibi gülümsedi. Buruk bir gülümsemeydi. Neden üzüldüğünü bilmiyordum. Ama benimle ilgiliydi galiba, ne olduysa hatırlayacaktım.

Say You Love Me~Jikook~✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin