🔷11🔷

2.6K 94 86
                                    

Jimin

"Jimin hyung"

Kook uyanmıştı.Mutluydum. Elini tutuyordum. Tek gözü açıktık. Tamamen gözelerini açıp bir süre tavanla bakıştılar. Kafasını çevirip bana bakmaya başladı. Anlamaya çalışıyordu. En sonunda beklediğim soru geldi.

"Neler oldu hyung?"

Ne diyecektim. En son ne hatırlıyordu acaba.

"Kaza geçirdin. Sana araba çarptı. En son ne hatırlıyorsun?" Korkarak sormuştum. Sevgili olduğumuzu hatırlıyormuydu? Peki bizim ayrıldığımızı biliyormuydu?

" Onu uyurken görmüştüm hyung. O bu olay mı? Bilimyorum. En son... bir duraksadı. Hatırlamaya çalışıyordu. En son sana araba çarpıcakken seni itip ben kurban oluyordum. Araba bana çarpıyordu. Ağlamaya başladı. Hıçkıra hıçkıra ağlıyordu. Ellerimi saçlarına götürüp okşamaya başlamıştım. Hyung hafızamdaki bazı şeyleri hatırlamıyor. Adları hatırlıyorum. İdol olduğum hatırlıyorum. Grubumuzun adı Bts değil mi? Kafamı olumlu anlamda salladım.

" Şu an kendini çok yorma sadece dinlen yarın konuşalım. Şimdi uyu meleğim." Sıcak bir şekilde gülümsedim. Saçlarını okşuyordum.

Yavaş yavaş mıyıştığını fark etmiştim. Gözlerini kapattı. Ellerim saçlarından yanaklarına gitti. Baş parmağımla okşamaya başladım. Alnına eğildim. Alına minik bir öpücük kondurdum.

Uyuduğunu düzenli nefes alış verişinden anlıyordum.

9 gündür hayat onsuz hiç iyi değildi. 9 gündür cehennemdeymiş gibi hissettim.

Burukça tebessüm ettim. Onu özlemiştim. 9 gün sanki 9 asırmış gibi geçmişti.

Şimdi ise ayağa kalkıp bizim görevlilerden birini Jungkook'un yanına götürdüm. Ben şirkete gidecektim.

Bizimkiler çağırmıştı. Ship değişikliği yapıyorduk. Ben dışarda kalmıştı. Beni bir kızla birlikte gibi göstereceklerdi.

O kişide Red velvetten Seulgiydi. Sadece iki ay çıkacaktık. Sonra gene eski shiplere devam edicektik.

Yeni shiplerimiz

- Vkook

- Yoonjin

- Namseok

Olucaktı.

Sadece iki ay. İki ay sonra her şey düzelecekti.

Biz zaten Seulgi ile arkadaştık.

Sadece kamera önünde daha yakın davranacaktık.

İlk ship olayını ben öğrenmiştim.

O günde bizimkilerle bunu öğrenmek için gidiyorduk.

Arabada indik. Basın toplantısı olacaktı.

Suratım asılmıştı. Kook görmesin diye gülmeye çalışıtım.

Ama fark etmişti.

" Noldu?Neden astın suratını?"

"Birazdan anlarsın " Onayladı.

Gülsedi.Gülümsedim.

"Seni seviyorum"

"Bende seni seviyorum güzelim "

Dudaklarıma yaklaşıp uzun ve etkili bir öpücük kondurdu.

Bu kadar kısa değildi. En az 550 kelime vardı ama Wattpad yazdırmadığı için bu kadar oldu.Yazıyorum yazıyorum siliyor.

Say You Love Me~Jikook~✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin