**Eli szemsz**
(18+!!Csak saját felelőségre!!!)
Egyik kezével a fejem fölött tartotta magát,a másikkal meg a pólómat kezdte el leszedni rólam.Miután sikerült neki eldobta valahova az ágy mellé.Kezeimet a hajától a pólója aljáig vezettem,és szép lassan levettem róla.Mikor leszedtem róla,én is eldobtam az anyagot valamerre.Egy kicsit el vált tőlem és akkor megláttam a kidolgozott felső testét.Komolyan mondom egész nap eszik,de izmosabb,mint Tinus.
M:Biztos akarod?Mert ha folytatjuk akkor már nem fogom tudni visszafogni magam.-lihegte
Én:Biztos
M:Tuti?-suttogta az ajkaimra,mire bólintottam egyet.
Perverzen rám nézett,majd újra falni kezdte az ajkaim,de most már nem lágyan,hanem vadul és szenvedélyesen.Kezeit levezette a nadrágomhoz,majd nagy nehezen kigombolta,és eldobta.Én is ugyanezt tettem.Rajta egy szál alsógatya,rajtam meg egy melltartó és egy bugyi van.Elvált az ajkaimtól és kérdően rám nézett.Bólintottam egyet,hogy folytassa.Most a nyakamhoz hajolt és elkezdte csókolgatni,kiszívni.Ajkaival egyre lejjebb ment,de ezt az utat megakadályozta a melltartóm.
M:Ez szerintem neked most nem kell,úgyhogy most megszabadulunk tőle-mondta,majd vissza tért a nyakamhoz.
Újra csókokkal hintette be a nyakamat,miközben a melltartómmal baszakodik.Nagy nehezen ki kapcsolta és leszedte rólam,majd ugyanúgy,mint a többi ruhát elhajította valahova.Nyakamtól elvált,majd szép lassan végig nézett rajtam,majd rátapadt az ajkaimra.Kezeivel a bugyimat kezdte el lehúzni rólam,én meg az alsógatyáját.
Én:Mac?
M:Igen?
Én:Nekem ez az első
M:Nekem is,vigyázni fogok rád ne félj-majd belém helyezte a férfiasságát.Méz édes ajkaival betapasztotta a szám,mielőtt még sikítok.Ki-be mozgott bennem.Először lassan,majd egyre gyorsabban mozgott bennem,ami valjuk be eléggé fájt.1-2 óra múlva fáradtan öltöztünk fel,majd dőltünk le az ágyra.
M:Ez volt életem legjobb estéje-ölelt át
Én:Nekem is,köszönöm,hogy neked adhattam-bújtam hozzá
M:Köszönöm,hogy nekem adtad-puszilt bele a hajamba.
Én:Ezt,hogy fogjuk elmondani Martinusnak?
M:Szerintem nem fog haragudni
Én:Mert?
M:Ezért-mutatott egy képet amit nemrég küldött neki Martinus.Egy lánnyal csókolózott,a kép alá oda írta,hogy mondja meg nekem,hogy sajnálja,és hogy ne haragudjak rá.
Én:Írd meg neki,hogy semmi baj,meg azt ami most történt
M:Oké-majd megírta neki.
YOU ARE READING
Barátságból szerelem××BEFEJEZETT××
Adventure~Mért csináltad ezt magaddal?-kérdezte aggódva~ ~Szeretlek-mondtam majd megcsókoltam~