Martinus szemsz:
Én:Én hülye,még be se mutatkoztam,Martinus......
?:Tudom ki vagy,a húgom oda van értetek,én Chloe Robertson vagyok.-fogtunk kezet
Én:Szép neved van
[Chloe:Chlo]
Chlo:Köszi
Én:Mi járatban vagy erre?
Chlo:A barátommal találkoztam volna,de lefújta,fiús napot tartanak a haverjaival,és te?
Én:Nem rég szakítottam a barátnőmmel,aki mellesleg a gyermekeim anyja volt,mert *Elmeséltem neki mindent*,és ja,most új barátnőt keresek.
Chlo:Oh,sajnálom,Christina az unokahúgom,már többször is volt terhes,de a szülei nem tudták.
Én:Nem kell sajnálnod,de tényleg?Többször is volt terhes?
Chlo:Igen,már tíznél több gyereke biztos van,de azok mindig a fiúknál maradtak.
Én:Mekkora egy .....
Chlo:Kurva?Igen,tudom
Én:Na mindegy,ne beszéljünk róla,meghívhatlak valamire?
Chlo:Persze,úgy sincs más programom
Én:Rendben,gyere,elmegyünk hozzánk,a kocsimért,és indulhatunk
Chlo:Oké-majd elindultunk,egy kis idő után megfogtam a kezét,nem reagált rá semmit,lenézett a kezünkre,és elmosolyodott.Így mentünk tovább.
[...]Kinyitottam a garázs ajtót.
Én:Menj előre-beljebb ment,kinyitottam neki az ajtót.
Chlo:Köszönöm-ült be.Én is gyors beültem és kijártam.Kiszálltam,majd bezártam a garázs ajtót.Újból becsüccsentem a kocsiba,és elindultunk.
*Oslo*
Egy park előtt álltunk meg,kiszálltam,és kinyitottam neki az ajtót.
Én:Merre menjünk?-zártam be a kocsit
Chlo:Menjünk be a parkba
Én:Oké-bementünk,a kapunál volt egy vattacukros.
Én:Kérsz vattacukrot?
Chlo:Aha,de fizetem én
Én:Nem nem,meghívlak
Chlo:Jó-adta be a derekát
Chlo:De ezzel ne hidd azt,hogy azért jöttem el veled,mert kell a pénzed
Én:Nem hiszem azt,akik a pénzért vannak az emberrel,azok kurvák,és te nem vagy az,érzem
Chlo:Akkor jól érzed-mosolygott
[Bácsi:B]
B:Sziasztok,milyet kértek?
Én:Chloe?
Chlo:Egy banánosat,ha van
B:Van,tessék-adta a kezébe
Én:Mennyi lesz?
B:Egy aláírás az unokámnak
Én:Rendben-majd aláfirkantottam a lapot,amit felém nyújtott.
Chlo:Leülünk?-mutatott egy pad felé
Én:Aha-majd oda mentünk,és leültünk.
Én:Mesélsz egy kicsit magadról?
Chlo:Persze,a nevemet tudod,19 éves vagyok,van egy húgom,Emily,van barátom,de nagyon nem törődik velem,amikor sétálunk és elmegy mellettünk egy lány,akkor mindig utána néz.Zöld és a fekete a kedvenc színem,és a Chelsea a kedvenc focicsapatom,szeretek rajzolni,táncolni,focizni,meg néha szoktam énekelni.Angilába laktunk 1 évig,ott születtem,de Osloba költöztünk,majd Trofors-ba.
ESTÁS LEYENDO
Barátságból szerelem××BEFEJEZETT××
Aventura~Mért csináltad ezt magaddal?-kérdezte aggódva~ ~Szeretlek-mondtam majd megcsókoltam~