Elisabeth szemszöge:
Tegnap volt Chloe névnapja,már szépen növekszik a hasa,jövő hónapban,februárban fog kiderülni,hogy fia,vagy lánya lesz,vagy esetleg ikrei lesznek-e.
Én ma reggel iszonyatosan rosszul voltam,ezért megkértem a drága vőlegényem,hogy vegyen tesztet.Meg is vette,gyors megcsináltam.Ő lent volt,Tinussal és Chloe-val volt lent.Gondoltam megtréfálom egy kicsit.Szomorúan mentem le a lépcsőn,a kezemben a tesztel.Mindhárman felém kapták a tekintetük.Chlo látta rajtam,hogy mindjárt elröhögöm magam,ezért ő csak vigyorgott.
M:Na?-nézett rám reménykedve
Én:Tessék-mondtam "szomorúan" és oda adtam neki
M:Nem sikerült?-nézett rám aggódóan.
Én:Nézd meg-mikor rá nézett elkezdtem röhögni
M:Jesszus,már a szívbajt hoztad rám,hogy nem vagy az-mondta meg könnyebűlve.
**Február 21.**
Chloe szemszöge:
Ma van a fiúk szülinapja,és most nézi az orvos a hasamat ultrahanggal.
Én:Sajnálom,hogy kórházba kellesz lenni velem a szülinapodon
T:Most viccelsz?Legjobb szülinapi ajándék,hogy megtudom a babánk,vagy babáink nemét.
Én:Tényleg?
T:Tényleg-fogta meg a kezem
O:Kedves vőlegénye van-mosolygott
Én:Igen,nála jobb nem is lehetne
T:Mikor tudjuk meg a kicsi/kicsik nemét?
O:Most,van a családba valakinek ikre?
Én:Igen,a vőlegényemnek van
O:Nos akkor innen van az,hogy ikrei.......Várjunk csak....Hármas ikrek
T:Már megint hármas ikrek?-mondta halkan
O:2 lány,1 fiú
T:Huh,legalább nem két fiú
Én meg az orvos csak nevettünk.
O:Június 21.-re lesz kiírva
Én:Rendben,köszönjük
O:Nincs mit,viszlát
Én,T:Viszlát.
**10 év múlva**
Huh,ez alatt a 10 év alatt sok minden történt.Megszülettek Június 21.-én a picik,Sarah,Holly és Daniel Gunnarsen.Daniel rám hasonlít,Holly az apjára,Sarah meg a keresztapjára,olyan,mintha neki nem is Tinus lenne az apja.Eli Októberben szült,neki ikrei lettek,2 fiú,Lukas és Mattheo.Most ők már 10 évesek,Alessia meg 11.Mikor 6 évesek voltak a kicsik akkor házasodtunk össze Martinussal,Mac-ék meg rá egy napjára.Sok jó emlékünk lett ezalatt a 10 év alatt.
Elisabeth szemszöge:
Még amikor 18 éves voltam,nem hittem volna,hogy Marcussal,az egykori legjobb barátommal családot fogok alapítani,mennyi idő telt el azóta,és már van három gyerekünk.A mi kettőnk élete,zűrös volt,nem túl jó ez a barátságból szerelem tapasztalatból mondom,de szerintem tudjátok miért,ha velem tartottatok egészen idáig.
Marcus szemszöge:
Hát..Elisabethel,jó sok mindenen mentünk keresztül.16 éves korunk óta szerelmes voltam belé,még elképzelni se tudtam,hogy majd vele alapítok családot,hogy lesz három gyerekünk,mindig is azt hittem,hogy ő csak barátként nézz rám,de nem.Ő is többet érzett irántam egy idő után.
Martinussal komolyabbak lettünk,a hangunk is teljesen megváltozott,de a rajongók még így is szeretnek minket.Nagy nehezen elfogadták,hogy nem nagyon lesznek koncertek,mivel ott a családunk,de elfogadták,hál' Istennek.Amikor megyünk koncertezni,jönnek velünk.
Martinus szemszöge:
Hát,nekem eléggé zűrös volt az életem.Volt nem tudom hány barátnőm,köztük az ikrem felesége is.Ő volt a legelső,aztán jött a testvére,aztán Christina,és Chloe,aki a három gyermekem anyja,és egyben a feleségem már.10 évesek a csöppségek.10 éve ismertem meg őt,álmaim nőjét.Örülök,hogy elmentem sétálni,és összeütköztem vele,nála jobbat nem találok soha.
YOU ARE READING
Barátságból szerelem××BEFEJEZETT××
Adventure~Mért csináltad ezt magaddal?-kérdezte aggódva~ ~Szeretlek-mondtam majd megcsókoltam~