15.Legjobb este

1K 45 0
                                    

**Eli szemsz**

Nagyban telefonoztam amikor nyitódott a szoba ajtó,ám nem Tinus hanem Mac jött be rajta.

Én:Szia,Tinus?

M:Szia.Tinusnak elkellet mennie az Oslo-i mamánkhoz segíteni,mert a papa kórházban van-hajtotta le a fejét

Én:Oh,remélem nem lesz semmi baja.

M:Remélem is-ült le az ágyra

Én:Ha történni fog vele valami,akkor én itt vagyok,csak szólj.-ültem mellé

M:Köszönöm

Én:Mit?

M:Hogy itt vagy velem,és,hogy törődsz velem-ölelt át és fejét a nyakamba fúrta

Én:Nincs mit-döntöttem a fejemet az ő buksijára.Így ültünk egy darabig.

M:Nézünk filmet?-vetette fel az ötletet

Én:Aha,de mit?

M:Nézzünk az "Az"-t

Én:Okéé-felálltam,majd bekapcsoltam a gépem,és oda vittem az ágyhoz.Leültem Marcus mellé és elindítottam.A film felénél voltunk amikor megijedtem és Marcushoz bújtam.

M:Nyugi-ölelt át és belepuszilt a hajamba.Olyan nyugtató volt,biztonságban éreztem magam a karjaiban.Mikor vége lett vettem egy mély levegőt majd kifújtam.

Én:Huh,túléltem

M:Hmmm.......megnézzük a Titanic-ot?

Én:Ahaaa,azt szeretem-mondtam mosolyogva,majd elindítottam.

Épp az a rész jön ahol Jack és Rose csókolózni fognak,mikor Marcus megszólal.

M:Elisabeth

Én:Igen?-fordultam felé,és akkor láttam,hogy 0,69696969696969696969 mm van az arcunk közt.Éreztem ahogy elönt a pír.Az arcom úgy égett,hogy tojást lehetett volna sütni rajta.Egyre jobban közeledett felém.A pillangók a hasamban ugrándozni kezdtek.Nagyon görcsölt a hasam.Ajkain már súrolták egymást.Lehunyta a szemét,és lassan megcsókolt.Lágyan,de mégis szenvedélyesen csókolt.Gondolkodás nélkül (mivel én olyat nem tudok) visszacsókoltam.Nyelvét finoman átcsúsztatta a számba,ami vad táncot járt az enyémmel.

M:Szeretlek Elisabeth-suttogta két csók között.Bevallom én is szeretem őt,de Tinus mit szólna,ha most megcsalnám a saját testvérével,habár most is azt csinálom,de nem tudok ellenállni neki,olyan cuki,aranyos,helyes,vicces,stb...

Én:É..én is-mondtam,mire újra megcsókolt.A laptopot kivette az ölemből és letette a földre,de nem  vált el az ajkaimtól,csak levegő hiányában,de méz édes ajkai mindig visszatalált az enyémre.Lassan fölém támaszkodott.Kezeimet a hajába vezettem és azzal baszakodtam.

Barátságból szerelem××BEFEJEZETT××Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora