14.Átvert

982 44 5
                                    

**Marcus szemsz**

Mikor visszamentem a szomámba Emily telefonált valakivel.

[Emily:Em]

Em:Oké,mindjárt.Szia-tette le a telefont

Én:Ki volt az?

Em:Csak a tesóm,mindjárt jön értem.Szóval én most megyek.-majd lement.

Én oda mentem az ablakhoz és néztem őt.Egyszer csak megállt a ház előtt egy szürke BMW,és kiszállt belőle egy kb. annyi idős srác mint én.Oda ment Emilyhez és megcsókolta(?!).Még hogy a tesója.Ő is átvert. Most rá írok,és szakítok vele.

¤¤Üzenet¤¤

Én:Szia

Em:Szia életem

Én:Hívd inkább a másik pasidat életemnek!

Em:Miről beszélsz?Nekem te vagy az egyetlen pasim

Én:Aha persze,akkor ki volt az a fiú aki megcsókolt?!

Em:Ő a tesóm,és nem csókolt meg

Én:Ááh neem,csak rossz a látásom mi?!Ott álltam az ablakba

Em:Mi?

Én:Nem mi,csak te egyedül.Szakítok!

Em:Ne Marcus,ne

Én:De igen szakítok

Em:Szereted azt a cafkát,azért szakítasz,nem is álltál ott az ablakba!

Én:Milyen cafkát?

Em:Aki ott volt a faladon,az a barna hajú r*banc

Én:Elisabeth nem cafka!A cafka az te vagy!Ne keress,hagyj békén örökre!

Em:Nem tudod mit veszítesz barátocskám!-erre már nem válaszoltam,csak letiltottam.

Én:Hogy az a rohadt büdös k*rva életbe!-ordítottam miközben bele ütöttem a falba.

El:Mi a baj?-rontott be az ajtón Eli

Én:Semmi-ütöttem bele még egyszer a falba

El:Marcus állj le-fogta meg a kezem

El:Mi a baj?Mi történt?

Én:Átvert...*elmeséltem neki mindent*

El:Sajnálom-ölelt meg

Én:Nem a te hibád.

El:Most pihenj le,majd szólok ha kész a vacsi jó?

Én:Jó.

El:Aludj,és ne csinálj semmi rosszat,vagy különben tudod mi lesz.

Én:Igen tudom,ki fogsz herélni,és nem fogok semmi olyat csinálni-küldtem felé egy halvány mosolyt.

El:Na,de én most megyek-majd ki ment.Gyors bementem a fürdőbe és elővettem a pengém.Igen tudom meg ígértem neki,de hát na nem bírom.Ő Tinust szereti,Emily meg átvert.Most a combomba véstem bele azt,hogy:"Eli".Miután végeztem lefertőtlenítettem,és bekötöttem.Még szerencse,hogy a gatyám el takarja.Kimentem a fürdőből,majd be másztam az ágyamba.Nagy nehezen,de elaludtam.

**Eli szemsz**

Mindjárt kész a vacsi,itthon vannak már a fiúk szülei,így én felmentem Marcushoz.Mikor benyitottam láttam meg,hogy az ágyon szét terülve még az igazak álmát alussza.A szoba az édes szuszogásától zengett.Nem volt szívem felkelteni,de hát megígértem neki,hogy ha kész a vacsi felkeltem.

Én:Kelj fel kész a vacsi-simogattam meg az acát

M:Még 5 percet hadd aludjak-fordult oldalra.

Én:Majd vacsi után alszol,de most kelj fel-pusziltam meg az arcát.

M:Jó,oké felkeltem.-dörzsölte meg a szemét

M:Mi a vacsi?-ült fel

Én:Taco

M:Az finooom.-pattant fel az ágyból.

Én:Na gyere,mielőtt még Tinus megenné az összeset-nevettem

M:Na  azt már nem-rohant le a konyhába,én meg nevetve sétáltam utána.

M:Ugye nem etted meg az összeset?

T:Nhem.Mégh mahadf kettfő-mondta teli szájjal

Én:Marcus edd meg azt a kettőt,én most nem vagyok éhes.-majd felmentem Tinus szobájába.

Barátságból szerelem××BEFEJEZETT××Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang