24.rész

700 33 4
                                    

Elisabeth szemsz:

Mikor Amanda és Tinus elment,elkezdtem mosogatni.

M:Mit csinálsz?-ölelt át hátulról

Én:Mosogatok,vagyis csak mosogattam-engedtem le a vizet,majd megfordultam.

M:Szerinted ha összejönnek meddig maradnak együtt?

Én:Nem tudom,lehet sokáig,de lehet nem

M:És szerinted mi?Meddig maradunk együtt?

Én:Örökre,és szerinted?

M:A végtelenségig-csókolt meg.A combom alá nyúlt és feltett a konyhapultra.Lábaimat a dereka köré kulcsoltam,kezeit a fenekemre vezette,majd hátrébb lépett velem együtt.Kezeimet a nyaka köré tekertem,majd az egyikkel beletúrtam a hajába,ennek hatására belemorgott a csókunkba.Elkezdett velem menni fel felé,mikor felértünk neki nyomott az ajtónak.Belemarkolt a fenekembe,mire belenyögtem a csókba,ő meg bele mosolygott.Kinyitotta az ajtót,bementünk,letett az ágyra.Elvált tőlem,majd bezárta az ajtót,visszajött hozzám és fölém tornyosult.

M:Kívánlak baba-csókolt meg újra.Elkezdtük egymást vetkőztetni.

18+

M:Akarod?

Én:Igen-azzal lerántotta magáról a boxert,majd rólam a bugyimat.Lejjebb csúszott,és elkezdett nyalni.Hatalmas sóhajok hagyták el a számat,de amikor belém helyezte három ujját felnyögtem.Hamar elélveztem.Most én jöttem.Kezembe vettem az ágaskodó férfiasságát,és elkezdtem rajt a kezemet mozgatni fel-le.Végig nyaltam,majd a számba vettem,Ő is hamar elélvezett,én meg jó kislány módjára lenyeltem.Hátra döntött,megcsókolt,és belém hatolt.Gyorsan mozgott,egyszer se lassított.

[...]Kb. másfél óra múlva fáradtan dőltünk ki.Hallottuk,hogy megjött a gerlepár,ezért felöltöztünk.Felvettem a fehérneműim,és egy köntöst,Mac meg csak egy alsógatyát.

[.........](Párbeszéd az előző részben.)

**Másnap**

Reggel iszonyatos fej,has fájással,és hányingerrel keltem.Egyből mentem is a fürdőbe.Mac felkelt,és bejött utánam.Miután kiadtam magamból mindent kimostam a számat.Mac aggódóan nézett rám.

M:Jól vagy?

Én:Igen,valamennyire

M:Valamit elkaptál,vagy.............Baszki-fogta a fejét.

Én:Mi a baj?-léptem közelebb hozzá

M:Azt hitem használtunk,és hagytam,hogy.....na,tudod-ült le a kád szélére,és az arcát a tenyerébe temette

Én:Maci,nem baj,úgy is akartál gyereket nem?

M:Igen,de te lehet nem

Én:Édesem,így már nem választhat el minket semmi/senki,a gyerek összeköt minket-guggoltam le elé,elvettem a kezeit az arca elől,és megcsókoltam.Egyből visszacsókolt.Megfogta a derekam,és az ölébe húzott.

M:Biztos nem baj?

Én:Nem

Ami:MÁR MEGINT MÉRT NEM ALSZOL ITT?!

T:MERT EMMÁRA KELLEK VIGYÁZNI

Ami:JA PERSZE,A MÁSIK BARÁTNŐDET DUGOD MI?!

T:NINCS IS MÁSIK BARÁTNŐM,DE HA ÍGY FOLYTATOD LESZ

Ez után egy ajtócsapódást hallottunk.Kimentünk,a folyosón csak Tinus állt.

Én:Mi történt?

T:Kérdezd a húgod,vigyáznom kell Emmára,erre elkezdi,hogy ja persze,meg hogy a másik barátnőmet dugom,amikor nincs is rajta kívül más

Én:Nem tudom mi van vele

M:Hányadika van?

Én:Augusztus 1.

M:Akkor Tinus türtőztesd magad,mert jön apa munkatársának a lánya segíteni neked

T:Mért?Te hol leszel?

M:Én itt,vigyázok a kismamára

T:Kismama?Terhes vagy?-nézett rám

Én:Még nem biztos,csak lehet

T:Hát jó,én most haza megyek,ha Amanda keres elmentem Oslo-ba,nem akarom látni nálunk,Emma meg főként,utálja őt-majd elment

Én:Amanda Anderson gyere ki azonnal-kiabáltam be a szobájába

Ami:Igen?

Én:Emmára vigyázz,nincs rajtad kívül senkije

Ami:Biztos?

Én:Igen

Ami:Most hol van?Bocsánatot kérek tőle

M:Oslo-ba ment Emmával,a vidámparkba

Ami:Oh,akkor majd holnap-majd bement a szobájába

Újra rész,most ehhez van ihletem,a másik sztorihoz nem,most addig írom ezt,amíg van ihletem.

Barátságból szerelem××BEFEJEZETT××Donde viven las historias. Descúbrelo ahora