Martinus szemsz:
**Másnap**
Mac tegnap eljegyezte Eli-t,nagyon boldogak,ár anyuékkal tervezik is az esküvőt.Chlo-val néha elszoktunk menni randizni,de nem olyan sűrűn,már mondhatjuk azt,hogy kavarunk,még nem akarom megkérdezni tőle,hogy lesz-e a barátnőm,amíg együtt van Harry-vel.
M:Bro,mennünk kell interjúra
Én:Jó
*Interjú,Oslo*
A lányok is jöttek velünk.Ők kint vannak.
[Interjús:I]
I:Van barátnőtök?
M:Én már vőlegény vagyok
Én:Nekem még nincs barátnőm,de van már kiszemeltem-néztem ki Chlo felé
I:És kié az a kis csöppség kint a lány kezébe?-utalt Elisabethre
M:A lányom,Alessia,a lány meg a menyasszonyom
I:Gratulálok,mikor lesz az esküvő?
M:Titok,nem szeretnénk nagy tömeget az esküvőnkön
I:És hol találkoztatok?Tinus,te hogy találkoztál a kiszemelteddel?
Én:Hát,sétáltam a parkba,és nekem jött,aztán elkezdtünk beszélgetni,találkozgatni,és beleszerettem,már amikor megláttam.
M:A menyasszonyom,a legjobb barátom volt,de mindketten egymásba szerettünk
I:Hány éves a kicsi?
M:1 éves
I:És már kimondta az első szavát?
M:Igen
I:Na,de most nem ilyenekről kérdezgetek.A rajongók sokszor kérdezik,hogy miért nincs koncert mostanában,ügye?
Én:Igen,sok ilyen kérdést kapunk,de egyszerű a válasz:Család
M:Igen,a családunkkal is kell foglalkoznunk
Én:Meg az esküvőtökkel is
M:Igen
I:Van készülőben egy új zene?
Én:Igen
[...]
**Otthon**
Chlo-val felmentünk a szobába,leültem az ágyra,őt meg az ölembe húztam,hogy szembe legyen velem.
Chlo:Ömm,Tinus-pirult el
Én:Igen?
Chlo:Valami igen csak keményedik alattam-nevetett fel kínjában
Én:Oh,ez van,ha egy szexi lány ül az ölembe-csókoltam meg
Chlo:Ezek szerint szexi vagyok?-kérdezte két csók közt
Én:Igen-mondtam.
Hátra dőltem vele együtt,átfordítottam,és fölé tornyosultam,majd megcsókoltam.Egyik kezével a pólóm alá nyúlt,és a hasamat kezdte simogatni,a másik kezét a hajamba vezette,mire belemorogtam a csókunkba.A másik kezét is egy idő után a pólómhoz vezette,és lehúzta rólam.Én is elkezdtem lehúzni róla a pólóját,de nem nagyon tudtam.Elvált tőlem,majd levette magáról,majd újból megcsókoltam.Most a kezét a farmeromhoz vezette,amit kigombolt,majd lehúzott rólam nagy nehezen,majd én is ugyanezt tettem,meg a melltartójával.Elváltam ajakitól,és végig néztem rajta,mire elvörösödött.A füléhez hajoltam.
Én:Akarod?-suttogtam a fülébe
Chlo:Igen
Én:Biztos?-haraptam bele a fülcimpájába finoman,majd megpusziltam azt
Chlo:Igen-sóhajtott egy nagyot.Lejjebb csúsztam a nyakához,és apró csókokkal kezdtem behinteni,amit apró sóhajokkal díjazott.
18+
Elkezdtem lejjebb haladni,az egyik mellét elkezdtem markolni,a másikat meg puszilgattam,majd újból lejjebb haladtam.Az utat a bugyija megakadályozta.Felnéztem rá,mire bólintott.Lehúztam róla az utolsó darabot.Elkezdtem nyalni,amit aprócska nyögésekkel díjazott.Amikor meguntam az egyik ujjam belé helyeztem,majd még egyet,mire felnyögött.Egy idő után abba hagytam.Most ő jött,lehúzta rólam a boxert,és a kezébe vette.Elkezdte mozgatni a kezét fel-le,majd végig nyalta,amit egy férfias nyögéssel díjaztam.Bevette a szájába,azt hittem ott ájulok el,kurva jó volt,hamar el is élveztem,ő meg jó kislányként lenyelte.Újból hátra döntöttem.
Én:Egy pill-álltam fel,majd a kis fiókomból egy kotont vettem elő.
Én:Nem akarom,hogy terhes legyél,már most-húztam fel,majd visszamentem hozzá
Én:Vigyázok rád-majd megcsókoltam,és belé helyeztem.Egyik kezét megfogtam,a feje mellett,a másik kezemmel meg az egyik domborulatát markolásztam,Ő a szabad kezével a hajamba turkált.Először lassan mozogtam,majd gyorsítottam.Kb.2 órájára elélveztünk mindketten.
YOU ARE READING
Barátságból szerelem××BEFEJEZETT××
Adventure~Mért csináltad ezt magaddal?-kérdezte aggódva~ ~Szeretlek-mondtam majd megcsókoltam~