Nu credeam că vom ajunge să facem un asemenea capitol, deoarece aveam încredere în voi că ne veți lua în serios, efectuând plata.
Am fost dezamagită când am vazut că o parte din promovarile noastre rămân neplătite și am considerat că poate un capitol îi va face pe cei cu musca pe căciula să se trezească.Deci, să ne înțelegem. Noi muncim pentru fiecare promovare, dar am luat la cunoștiință că nu toți dintre voi efectuați plata, ceea ce este destul de supărător. O promovare de calitate durează ceva timp, în special atunci când ni se cer promovari la cărți lungi cu numeroase capitole.
Nu cerem nimic ieșit din comun, și nici ceva ce ia mult din timpul vostru prețios. Un follow necesita doar o apăsare de buton, iar părerea voastra la unele din cărțile noastre nu durează mai mult de zece minute, în cazul în care sunt mai multe capitole.
Dacă aceste plăti nefăcute vor continua, vom fi obligate să luam măsuri care nu știu dacă ar fi pe placul vostru.
Nu vrem să tragem noi de voi, dându-va mesaje în care să va specificăm că nu ne-ați plătit. Ne-ar plăcea pur și simplu să respectați regulile și munca noastră.
Va rugam să ne apreciați munca efectuând plata!
Mulțumim celor ce ne plătesc și ne respectă!
— Sara