#1

115 14 3
                                    

Napiš příběh o sendviči

Všechno to začalo třemi slovy.
„Dáš si sendvič?" přistoupil ke mně s úsměvem štíhlý, o pár centimetrů vyšší brunet. Zmateně jsem na něj pohlédl a chvíli zpracovával, cože to vlastně řekl.
„Ja-jasně, dík," kývl jsem pak. Nebyl jsem si jistý, co tady vlastně dělám. Před týdnem, když jsem se do „real-life seznamky pro gaye, lesby a tak dále", v alkoholovém oparu přihlašoval, to vypadalo jako docela dobrý nápad, ale jakmile jsem vystřízlivěl, ozvala se má introvertní povaha a já málem couvnul. Ale stál jsem tam, v ruce nervózně svíral sklenici Coly a právě jsem byl pozván na sendvič.
„Jsem Michael, a ty?" napřáhl pravici.
Stiskl jsem mu prsty a odvětil: „Ethan."

„Takže, Ethe," pohlédl na mě ve frontě na sendvič. „Jaký by sis dal?" obsáhl gestem celý pult, na kterém byly vyskládány nejrůznější obložené chleby, veky a bagetky.
„Hmmm," zamyslel jsem se, „šunka, sýr, okurek?" navrhl jsem s pokrčením rameny. Michael se rozesmál a já na něj hodil nechápavý pohled.
„Promiň, jen že sis vybral úplně stejnou kombinaci jako já," potřásl stále s úsměvem hlavou, když se přestal nahlas chechtat.

Jakmile jsme dostali svoje „dvakrát šunka, sýr, okurek a k tomu jeden pomerančový a jeden jahodový džus, oba do půllitru s vodou, děkuji pěkně", usadili jsme se u stolečku v rohu místnosti a za živého hovoru jsme do sebe cpali výborné sendviče. Dozvěděl jsem se, že Michael je o rok starší než já, letos končí čtvrtý rok na vysoké, kde studuje informatiku a matematiku a rád hraje basketbal, ale ač má rád hokej, tak na ledě je kopyto.
„Ukaž, máš tady majonézu," natáhl se přes stůl a otřel mi koutek úst. Pak se rozesmál mému vyjevenému pohledu. „Neboj, nejsme v romantickým filmu, nebudu tě teď líbat," smál se.
„A co teď?" zvedl se, jakmile jsem i já dopil džus.
„Já myslím, že odsud můžem klidně vypadnout, ne?"
„Taky bych řek," přitakal.

Procházeli jsme se po blízkém parku a já jsem zjišťoval, že s Michaelem máme hodně společného. Když se přiblížila půlnoc, doprovodil mě před dům a navrhl další schůzku. Domluvili jsme se, že o víkendu zajdeme do kina a vyměnili si čísla. Když jsem odemykal, náhle mě vzal za ruku, otočil k sobě a položil mi dlaň na tvář. Užíval jsem si dotyk jeho prstů na lícní kosti a oči mi sjely k jeho rtům. Rychle jsem zvedl pohled a podíval se mu do očí. Usmíval se, lehce se sklonil a políbil mě. Položil jsem mu dlaň na zátylek a druhou ruku obtočil kolem jeho pasu. On obě ruce spojil na mých zádech a přitiskl mě k sobě. Po zádech mi přeběhl mráz, když si jazykem jemně vyžádal vstup do mých úst. Po chvíli jsme se udýchaně oddělili a chvíli jen zpracovávali ten polibek. Pak mě pohladil po tváři a vtiskl ještě drobnou pusu na dobrou noc.
„Tak o víkendu," zašeptal.
„O víkendu," usmál jsem se. „Dobrou noc," ohlédl jsem se ještě ve dveřích.
„Dobrou."

Potřeštěné nápadyKde žijí příběhy. Začni objevovat