#5

52 9 5
                                    

Napište příběh s představou toho nejhoršího rande

Před kinem nervózně postával blonďatý mladík. S rukama v kapsách se choulil před chladným březnovým větrem a co chvíli se rozhlédl. Konečně jeho oči spatřily onu postavu.
„Michaele!" zavolal. Michael se otočil za jeho hlasem a když jej uviděl, bezděčně se mu koutky roztáhly do zářivého úsměvu. Rychle se vydal přes silnici.
„Ahoj," zamumlal do rtů druhého muže.
„Tak na co jdem?" optal se Ethan po puse na přivítanou.
„Přemýšlel jsem o Jak vycvičit draka trojce, co říkáš?" Usmál se nadšenému přikyvování svého partnera.

„Dvakrát Jak vycvičit draka tři, prosím," usmál se na pokladní Michael.
„Je mi líto, ale máme poruchu, dnes jsou všechna promítání zrušena,“ ukázala omluvně na ceduli u vstupu, která hlásala totéž. Michael se nešťastně podíval na Ethana.
„Asi budeme muset jít někam jinam,“ pokrčil rameny Ethan.
„No jo, ale kam?“ podrbal se ve vlasech. „Už vím! Kousek odsud je výborná kavárna, nezajdeme tam?“ rozzářil se při tom nápadu. Michael se usmál.
„To by šlo, veď mě.“ Rozloučili se s pokladní a ruku v ruce, nedbajíce některých zvláštních pohledů kolemjdoucích, se vydali k oné kavárně.

„Pozor!“ ozvalo se, když přecházeli přes přechod. Michael pohotově odstrčil Ethana stranou, ale sám už uskočit nestačil a byl sražen řítícím se autem. Když se probral v nemocnici s otřesem mozku, pohlédl na Ethana, který celou dobu seděl vedle jeho postele, svíraje jeho dlaň, a usmál se.
„To bylo skvělý rande, co?“

Potřeštěné nápadyKde žijí příběhy. Začni objevovat