The party

1.1K 14 3
                                    

Junes synsvinkel

Indkørslen er fyldt op med biler. Jeg lægger mine penge på taxasædet og stiger ud. Der står allerede fulde mennesker foran huset. Ingen ser bekendte ud. Jeg går ud i haven og ser straks Sophia og liam stå og snakke med nogle andre gæster. "June godt du kunne komme" siger Sophia og omfavner mig. Jeg havde savnet hende, vi havde ikke set hinanden i 2 uger da vi havde sommerferie og jeg havde været i udlandet. Jeg krammer også liam og han præsenterer mig for de andre de står og snakker med. " June det her er harry, zayn og louis fra one direction og det er louis kæreste Eleanor. " jeg laver et akavet vink. " godt at møde jer. " Sophia trækker mig til side "altså jeg ved godt at du ikke kende så mange udover mig og liam og niall, men jeg tror du vil falde godt ind hos de andre fra bandet" smiler hun. "Ja ja" siger jeg og kigger lidt rundt. "Nå men må jeg byde den smukke dame op til dans?" Griner jeg og rækker min hånd frem mod Sophia. Vi stiller os midt på danse gulvet blandt de mange svedige mennesker. "Er du mest til tango eller samba?" Griner hun.

Harry synsvinkel

Jeg ser Sophia og hendes veninde June danser ude på danse gulvet. Skal jeg gå der hen og snakke med dem? Jeg ved godt jeg dater kendall, men der er et eller andet over June der tænder mig, også er hun naturlig smuk hun ligner en engel. Harry stop dine tanker du har kendall!!!

June synsvinkel

"Jeg finder lige liam" råber Sophia ind i mit øre for at over døve musikken. Jeg nikker og går op efter en drink. Jeg sidder for mig selv og kigger på gæsterne, da jeg mærker en prikke mig på skulderen. Jeg vender mig og ser de flotteste grønne øjne. "Vil du have en drink?" Spørger han med et glimt i øjet. "Nej tak jeg har" siger jeg og viser ham mit glas. Jeg vender mig om. "Vil du så danse?" Spørger han. "Nej tak" svare jeg lidt afvisende. "Sig til hvis du ombestemmer dig" siger han og går igen. "Det kommer ikke til at ske" mumler jeg så han ikke kan høre det.

Harry synsvinkel

Jeg ser på min mobil og ser at klokken nærmer sig 01.00. Jeg kigger lidt rundt og spotter June der stadig sidder alene. Jeg går over til hende igen. "Du har ikke ombestemt dig endnu?" Spørger jeg kækt. "Nej!" Siger hun lidt hårdt. "Hvad kan få dig til at danse med mig?" Spørger jeg med et smil på læben. Jeg bruger alt min charme for at imponere hende. "Det er svært spørgsmål" smiler hun. Jeg griner lidt af hende. Hun virker så afvisende og det tiltrækker mig. "Bare en dans!" Tigger jeg. "Okay så. Men kun en dans!" Siger hun bestemt. Lige som hun rejser sig kan jeg mærke min mobil vibrere. Det er kendall der ringer. Ærligtalt gider jeg hende ikke lige nu, men jeg svare alligevel.

"Det er harry" svare jeg lidt ligeglad.

"Ja det ved jeg. Jeg ringer bare fo at minde dig om vores aftale i morgen" siger hun lidt mistænksom.

"Jeg skal nok huske det" svare jeg og skal til at ligge på, men så begynder hun igen.

" godt så ses vi" siger hun.

"Ses" siger og skynder mig at ligge på.

Junes synsvinkel

Jeg er ikke meget for at danse med harry men hvis det er det der skal til for at han lader mig være længere end et sekund så gøre jeg det. Men selvfølgelig efter vi har danset spøger han " vil du have en drink, nu?" Jeg ryster på hovedet. " nej tak. " han bliver ved med at kigge på mig. " er du sikker? " jeg nikker. " ja jeg er helt sikker" så går han. Endelig.

Harry synsvinkel

Jeg vågner op ved siden af niall som stadig ligger og sover. Jeg rejser mig fra sengen og lister hen over gulvet. June og liam sidder og snakker i sofaen. "Godmorgen harry". Siger liam. June kigger ikke så meget på mig, jeg kan ikke se hvad det er jeg har gjort for hun ikke skulle kunne lide mig. Sophia kommer ud af hendes og liams soveværelse. "Godmorgen" siger hun. Jeg trækker hende til side. "Hvorfor afviser June mig, hvad har jeg gjort galt? " hun griner lidt. " harry, hun har en kæreste. " jeg laver store øjne. " ligesom dig" fortsætter hun. Jeg står bare der og kigger på hende som en eller anden idiot. Hun går forbi mig og går ud i køkkenet og laver morgenmad.

⬇️⬆️

Første afsnit i må gerne skrive hvis i kan lide det! I må meget gerne skrive hvis der er noget der skal gøres bedre eller hvis i har nogle ideer.

Og i kan se hendes outfit på polyvore: carokrogcarl

The faithWhere stories live. Discover now