Junes synsvinkel
Vi er landet i Mexico og er kommet hen til vores dejlige hytte, hvor der er plads til vi alle kan sove. Vi får lige noget at spise inden vi går ind på vores værelser. Jeg bliver trist da jeg kommer ind på mit værelse og ser dobbelt sengen og kommer i tanke om at det kun var mig der skal sove der. " det er nogle fine værelser" siger Harry, da han kommer ind og sætter sig på min seng. "ja de er skønne" siger jeg og åbner døren til altanen for at få noget frisk luft ind. "trist jeg skal sove med Niall, han snorker forfærdeligt. " siger han med en irriteret stemme. Jeg ved ikke helt om det var en hentydning til at jeg skulle invitere ham til at sove her, men det er også lige meget for det kommer ALDRIG til at ske. Jeg går hen til min kuffert ligger den op på sengen og finder nogle ørepropper. "her, det skulle helt sikkert hjælpe. " smiler jeg, han tager imod dem og kigger lidt på pakken, jeg kan fornemme at han bliver ked af det over min afvisning, nu hvor vi havde haft det så sjovt i flyet. "tak"
Harrys synsvinkel
Ørepropper. Det var ikke lige det jeg havde regnet med. Harry op med humøret du har to uger til at få hende til at blive din, og nu hvor Ashton ikke her så bliver det hele meget nemmere. "ej" høre jeg hende sige. Jeg vender mig om mod hende. "hvad så? " spørger jeg hendes lange brune bølget hår var stadig helt uglet fra flyturen. "prøv at se vejret" hun peger ud. Det var helt overskyet. Jeg går hen og lukker vinduet. "ved du hvad? " spørger jeg med et smil på læben. Hun ryster på hovedet. "det gør ikke noget, det bliver sikkert bedre vejr i morgen, men i aften er film aften. " Hun kaster sig på sengen og gjorde et tegn til jeg skulle ligge mig ved siden af hende, så jeg sender hende et stort smil, og bevæger mig hen imod hende. Hun tænder for fjernsynet, og finder en eller anden Adam Sandler film på. Jeg sætter mig ved siden af hende, og ligger jeg min arm om hende. Hun kigger undskyldende på mig "Harry jeg ved ikke om det er en god ide". Jeg trækker hende tætter på mig. "Der sker jo ikke noget, vi er jo kun venner. " hvisker jeg i hendes øre.
Sophias synsvinkel
Jeg går ud på badeværelset for at tage min make-up af, og høre en latter, nej to latter. Det kommer inde fra Junes værelse. Jeg åbner døren ind til hendes værelse meget lidt, og helt stille. Harry. Det var Harry. Selvom hun sagde der ikke var noget imellem dem så må der da være en grund til hun ligger i hans arme, men det blander jeg mig ikke i. Jeg lukker døren igen og går ud på bade værelset.
Harry synsvinkel
Hun sover stille og roligt på mit bryst. Hun ligner en engel. Hvad er det? Hendes telefon ringer. Skal jeg tage den?
"Hej der er Harry". Siger jeg
"Hej Harry, det er Ashton, hvorfor tager du Junes telefon? " Spøger han
"Når, vi sad og så film og så sover hun på mig, og jeg kan ikke komme væk". Siger jeg. Selvom jeg gerne ville blive
"Okay, hvordan har hun det? " Spørger han
"Fint nok, jeg tror hun savner dig". Lyver jeg. For hun ikke nævnt ham en eneste gang, jo altså da hun fortalte han ikke skulle med men ud over det har hun ikke nævnt ham.
"Okay hils og sig jeg også savner hende". Siger han og ligger på.
Jeg ligger lige så stille hendes mobil hen på natbordet igen for hun ikke skal vågne, men det gør hun. Hun rejser sig langsomt. "er filmen slut? " spørger hun. " ja for en time siden. " smiler jeg. Hun kigger på mig. "hvorfor vækkede du mig ikke?" spørger hun. "du ser så sød ud nå du sover" hun giver mig et lille dask. "årh det gjorde du ikke" griner jeg og begynder at kilde hende. "stop, stop det kilder. " Griner hun. "hvem var det der ringede? " selvfølgelig skulle hun lige ødeægge vores moment. "Ashton" hun rejser sig fra sengen og finder noget nattøj i kufferten. "hvad ville han? " spørger hun, og tager en lille silkenatkjole frem. Wow. "han ville bare sige han savnede dig" hun smiler. "når det var da sødt. " siger hun. Jeg nikkede. Hun skifter til natkjolen. Måske var det ikke det bedste at jeg så hende i bh og trusser, for jeg kunne knap nok styre mig før. Hun ligger sig i sengen igen, og skubber til mig. "hvad er der? " spørg jeg. "det er nok bedst at du går ind til dig selv igen. " jeg nikkede. Men forstod ikke hvorfor.
Junes synsvinkel
Harry er gået ind til sig selv, selvom jeg egentligt gerne ville have at han blev. Det var selvfølgelig også meningen at jeg klædte om foran ham. Ej June, hvor er du dum, jeg havde totalt glemt Ashton, og jeg kunne ikke engang lide Harry. Okay, måske en lille smule.
YOU ARE READING
The faith
FanfictionDet handler om pigen June. Hun gode venner med Sophia og Liam. En aften er hun til fest hjem hos dem hvor hun møder Harry, som får et lille crush på hende! Hvad han ikke ved er at hu. Er kærester med en af hans bedste venner!!!