Harrys synsvinkel
Jeg står og venter på en forklaring fra Ashton. " en dag var jeg og de andre drenge hjemme hos liam sammen med niall. Sophia havde inviteret June hjem til hende. Jeg kiggede meget efter hende i starten og gik så ind i køkkenet hvor de sad med en kop kaffe hver og inviteret hende ud og hun sagde ja." Jeg siger ikke noget. Jeg stod sømmet til gulvet og havde armene krydset. " så hvor lang tid har i været sammen" han trækker på skuldrene. " omkring en og en halv måned, måske" jeg kan ikke fatte. Hun kunne havde været min hvis jeg havde mødt hende først. " hvorfor står i alle sammen her" siger Luke der har June på ryggen. Jeg kan regne ud at June er gode venner med alle drengene fra 5sos.
Junes synsvinkel
Jeg hopper ned fra lukes ryg og går hen til Ashton. Han holder om mig og kigger mig dybt ind i øjne og så kysser han mig. Jeg elsker ham så meget. Alle er kommet hen til os nu. " det var den sidste koncert nu har vi to uger fri. " siger Liam. alle ser glade ud. Jeg er helt sikker på at de alle har brug for en lille ferie. " June hvad siger du til at tage med os på ferie?" Spøger louis. Det komm er helt som en overraskelse at de spørger mig, for de kender mig jo næsten ikke. " jeg ved ikke. Jeg vil bare ikke være en belastning" Zayn ryster på hovedet. " nej vi skal alle afsted og du kan jo komme med som Ashton gæst" siger han. Ashton smiler til mig. " okay jeg tager med. " Sophia krammet mig og hvisker mig i øret. " jah. Det er så lang tid siden vi har været på ferie sammen" Jeg smiler lidt af hendes kommentar.
Harrys synsvinkel
Der er nu kun et par dage til at vi skal til Mexico. Jeg har to uger til at få June fra Ashton, men det bliver heller ikke let for Ashton er jo en af mine gode venner. "Har du pakket" spørger Eleanor, da hun kommer ind i mit soveværelse. Vi har et meget tæt forhold. " jeg er i gang med det" svare jeg stille. hun sætter sig på sengen. "Har du brug for hjælp?" Jeg ryster på hovedet. "Hør Harry jeg kan se den måde du kigger på June? Er du ved at falde for hende?" Spørger Eleanor. "Nej... Men ja hun er bare perfekt! Hun har det dejligste smil og de varmeste øjne! Jeg ved godt det lyder cliché! Men..." Mit hjerte banker hurtigere bare ved at jeg tænker på hende. Eleanor trækker på smile båndet. "Du er så sød når du er forelsket!" Smiler hun. Jeg griner lidt, men det stopper da jeg kommer til at tænke på June og Ashton. Jeg troede han ville fortælle mig hvis han scorede sådan en flot pige! "Men du ved godt Hun har Ashton?" Afbryder hun. "Ja" siger jeg opgivende. jeg ligger mig på sengen og kigger op i loftet. Jeg kan høre døren lukke. Jeg kigger op og ser at det bare var Eleanor der gik.
June' synsvinkel
Jeg ligger i sofaen, omfavnet af Ashtons stærke arme. Vi ser en eller anden film, som jeg ikke følger med i. "Glæder du dig til vi skal til Mexico?" Smiler han og kysser min hals. "Ja!" Svare jeg. "Så er det vores første ferie sammen!" Siger han stolt. "Ja og det bliver ikke den sidste!" Griner jeg. "Jeg glæder mig til at se dig i bikini!" Hvisker han i mit øre. Jeg vender mig om så jeg kigger ham i øjnene. " hvad så hvis jeg tager våd dragt på!" Griner jeg. "Enten bikini eller ingenting!" Griner han og sætter sig oven på mig. Han begynder at kilde mig. "Ashton stoop!" Griner jeg. Jeg begynder at sparke med benene! "Aston din ko stop!" Griner jeg igen. "Når så nu er jeg en ko der sidder oven på dig!" Smiler han. "Jeg stopper kun hvis du kysser mig" befaler han. "Aldrig!" Råber jeg. " så kilder jeg dig resten af dit liv" "Jamen så må du jo gøre det!" Griner jeg.
"Okay jeg overgiver mig!" Siger jeg. "Jamen så skal du jo kysse mig, og jeg troede ikke du kyssede på køer!" Driller han. Han laver trutmund og læner sig frem over mig. Vores læber mødes i et romantisk kys. Men det bliver selvfølgelig ødelagt af min mobil der ringer. Ashton tager min telefon fra bordet. Han tager den op til øret
"Hej det er June" siger han og prøver at efterligne min stemme.
"Hej Ashton" siger Sophia i den anden ende.
"Øv!" Siger han og rækker mig mobilen.
"Hvad så?" Spørger jeg.
"Jeg tænkte lidt på om du vil med ud at shoppe nyt tøj til Mexico?" Spørger hun.
"Ja altid" griner jeg.
"Os mig. Os mig!" Tigger Ashton som et lille barn. Jeg skubber ham bare væk.
"Skal jeg komme over til dig om en time?" Spørger jeg.
"Ja det er fint" siger hun og ligger på.
Vi sidder på en lille cafe inde i London midt by og snakker. "Må jeg spørge dig om noget?" Spørger Sophia lidt genert. "Ja selvfølgelig" smiler jeg. " hvad syntes du egentlig om Harry?" "Han er da meget venlig." Svare jeg. "Så du kan altså ikke lide ham?" Spørger hun. "Nej altså jeg er ikke interesseret i ham på den måde'' smiler jeg lidt forvirret. "Okay det er bare fordi jeg kender jo Harry. Og jeg ved at han vil gå meget langt for en pige'' siger hu med et skævt smil. ''Jeg tror altså ikke at han har følelser for mig. Vi kender jo næsten ikke hinanden.'' ''Nej, men har du aldrig hørt om kærlighed ved første blik?'' spørger hun og prøver at lyde rigtig klog. Jeg kan ikke lade være med at grine af hende. ''Nej...jo... jeg ved det ikke okay!'' for jeg frem stammet. '' okay det er også et godt svar!'' driller hun.
''Ved du om vi skal lave noget specielt i Mexico?'' spørger jeg alvorligt. ''Nej jeg tror bare at det er sådan en slags slappe af ferie, efter de har været på Tour.'' Siger hun og tager en tår af sin juice. ''Men jeg ved i hvert fald at jeg skal have sol så jeg ikke bleg mere!'' griner jeg. ''Du er da overhovedet ikke bleg. Du har en dejlig karamel brun hud'' smiler hun sødt. ''Nårh nu rødmer jeg'!'' smiler jeg.
Harry synsvinkel
Jeg tage min mobil op af lommen, og finder Ashtons nummer.
''Hej det er Ashton!'' siger han glad i den anden ende af røret.
Der går lidt tid før jeg siger noget.
''Hallo?'' spørger han igen.
''Ja Hej mate. Det er Harry!'' for jeg sagt og prøver at lyde så glad som mulig. Inderst inde er jeg knust over at ham er sammen med June. Jeg ved godt jeg kun har mødt hende to gange men... Hun virker bare så sød og dejlig.
''Hvad så?'' spørger han.
''Hvordan går det med dig og June?'' Spørger jeg.
''Fint! Og ja Undskyld jeg ikke har fortalt det noget før, men hun ville ikke have at jeg sagde det til ret mange'' siger han uskyldigt.
''Det er okay mate''
''Er du klar til Mexico?'' spørger jeg for at skifte emne.
''Ja og det bedste er at June skal med!'' siger han glad. Jaa tilbage til samme emne... June!!!
YOU ARE READING
The faith
FanfictionDet handler om pigen June. Hun gode venner med Sophia og Liam. En aften er hun til fest hjem hos dem hvor hun møder Harry, som får et lille crush på hende! Hvad han ikke ved er at hu. Er kærester med en af hans bedste venner!!!