Junes synsvinkel
Jeg kan høre en trampen hen over gulvet. Pludselig genere et skarpt lys mine lukkede øjne. Jeg kører mine hænder op foran ansigtet, og åbner langsomt mine øjne. Luke står med krydsede arme, og stirrer direkte på mig.
"Jamen godmorgen da" gaber jeg. Hans blik er låst fast på mig, og han ser ikke ud til at han har tænkt dig at svare mig.
"Hvad sker der?" Spøger jeg forvirret. Jeg begynder at vågne mere op. "Hvad lavede du med Harry igår? Og hvor var I henne?" Siger han vrissent til mig. "Hvorfor?" Spøger jeg irriteret. "Jeg har ret til at vide hvad du laver med Harry, især fordi at du er kærester med min bedste ven" råber han. "Hvorfor er du så sur? Det kommer overhovedet ikke dig ved" siger jeg og prøver at bevare roen.
Harrys synsvinkel:
Jeg vågner med et smil på læben. Dagen i går var ubeskrivelig. Hun var så smuk som hun lå på mit bryst og sov. Hun duftede af nellike. Hun var en engel.
Men hun har Ashton! Den sætning blive ved med at ødelægge mine drømme, bare hun havde mødt mig først!
(June' synsvinkel)
"Hvis du fjoller rundt med Harry, synes du så ikke at Ash har ret til at vide det?" Råber han. "Jo selvfølgelig har han det. Men nu er det jo så ikke lige tilfældet. Det kan da ligeså godt være at Ashton gør det med en anden der hjemme. Har du tænkt på det?" Spøger jeg. "Nej for det gør han ikke" svare han hårdt tilbage. "Du stoler på ham og ikke på mig?" Siger jeg vredt. "Ja for han er min bedste ven" svare han. "Og det er jeg måske ikke?" Spøger såret.
Han stod stille. "Så da du var forkølet og jeg var den eneste der lavede dig te og lejede film til dig, var jeg bare overflødig. Og da jeg gav dig gode råd da du skulle på date med den pige du godt kunne lide, var jeg måske irriterende. Det må du da undskylde." Råbte jeg. Jeg stod helt tæt på ham nu. "Nej. Men hvis vi er så gode venner som du påstår ville du måske kunne huske pigens navn" siger han og ligger igen sine arme over kors. "Du er simple hen for meget" siger jeg og går hen mod døren. "And by the Way så hed hun Jessica" siger jeg og smækker døren efter mig.
Det så ud til at det kun var Luke og mig der var stået op. Jeg går ud på terrassen og står og kigger ud over landskabet for at køle af.
Jeg mærker en hånd ligge sig på min skulder. Hvis det var Luke så har han bare at komme med en undskyldning og en god en af slagsen. Men det var ikke Luke.
Niall. Han trækker mig med det samme ind i et kram. Et langt og varmt kram. Det var lige hvad jeg havde brug for. "Hørte du det hele?" Spøger jeg og trækker mig ligeså stille. Han nikker tavst. "Han skal nok blive god igen" siger niall trøstende. "Ja det håber jeg" siger jeg med lidt attitude.
~
(Harrys synsvinkel)
Jeg har taget tøj på og sætter mig på sengen for at få sokkerne på. June kom ind på mit værelse i sit nattøj og sat sig ved siden af mig på sengen.
"Hej" siger hun. "Hej" siger jeg. Hun flytter sit hår bag øret og ligger sit hovede på skrå. "Tak for igår" siger hun. "Selv tak" siger jeg og smiler til hende. "Og tak fordi du fik mig hjem" siger hun. "Det var da så lidt" siger jeg. "Du er en god ven" smiler hun og trækker mig ind i et kram og inden jeg for set mig om er hun væk igen.
Ven. Ordet går igen i mit hoved. Ven. Hun vil kun være venner. Det er ved at gå op for mig. Jeg kan heller ikke presse hende til at være min kæreste. Hun er Ashtons pige. Og hvis det er meningen at de skal være kærester så kommer det til at ske. Det er jeg sikker på.
⬆️⬇️
Okay, hvem skal June være sammen med Harry eller Ashton. Og er der nogen der har ændret mening siden sidst.
YOU ARE READING
The faith
FanfictionDet handler om pigen June. Hun gode venner med Sophia og Liam. En aften er hun til fest hjem hos dem hvor hun møder Harry, som får et lille crush på hende! Hvad han ikke ved er at hu. Er kærester med en af hans bedste venner!!!