Junes synsvinkel
Jeg strækker min trætte krop, og åbner forsigtigt mine øjne. jeg rejser mig stille op og går hen til vinduet og kigger ud på den smukke natur.Vejret er blevet meget bedre siden i går. jeg tager et par joggin bukser på og lister ud i køkkenet.
jeg kan ikke se de andre, men jeg kan tydlig høre at de snakker et eller andet sted. Jeg går efter lyden af deres stemmer, og finder
dem alle sammen sidde ud på terrasen og spise brunch. Jeg sætter mig på den ledige plads mellem michael og Harry.
"Godmorgen sovetryne. Har man sovet godt?" griner Sophia fra den anden side af bordet. "Ja" siger jeg med min hæse morgen stemme. "Dit hår sidder godt!" griner Niall med munden fuld af mad. Jeg smiler lidt af hans kommentar af mit forfærdelige morgenhår. "Jeg tænkte på om vi ikke skal tage på stranden i dag?." Spørger Harry og smiler til mig. "jo!" skynder vi os alle at sige.
Harrys synsvinkel
Jeg er glad for at alle er med på min ide om at tage på stranden. Men jeg forslog det mest fordi at så har jeg en grund til at se June i badetøj og skubbe hende i vandet. Gaurd! hun har bare den flotteste krop. 'Ej Harry styr dine tanker!' Hun er Ashtons pige! Og er Ashton er en af mine bedste venner.
Vi har pakket vores ting, og er på vej ned til stranden. Luke og Niall bæger et kæmpe badedyr der forstiller en elefant. I mens Sophia og Perrie bare bæger nogle enkle luft madrasser. Calum og June fjoller ret meget. Og det gør mig lidt nervøs, for hvad nu hvis de falder for hinanden. Alle kan åbenbart lide June! ''Hey Harry. Noget galt? du har været så stille?'' spørger Liam. ''Nej jeg tænker bare!'' smiler jeg. ''Hvad tænker du på?'' spørger han igen. Hvorfor skal han altid være så nysgerrig? ''Øh bare lidt private ting!'' siger jeg genert. ''uhh! Du tænker på June!'' Hvisker han drillende. ''Nej!'' siger jeg højt og bestemt.
De andre vender sig om og kigger undrende på mig. Liam begynder at grine af mig. ''Hvad er det der så sjovt?!'' Spørger jeg lidt mobbset. ''Ikke noget'' siger Han uskyldigt og strækker armene over hovedet.
''Jeg kan se vandet! hvem kommer først?'' råber June og begynder at løbe. Jeg løber efter hende! Og jeg kommer op på siden af hende. Vi begynder at skubbe lidt til hinanden for at komme først. Vi vælter! Og ligger bare og ruller rundt i det varme sand af grin. De andre kigger bare mærkeligt på os og går videre.
Vi ligger vores håndklæder ud, og jeg sørger for at komme til at ligge i nærheden af June. ''Så kan du rigtig tjekke hende ud, mens hun tager sol?'' Hvisker Louis drillende. Jeg giver ham et dask på skulderen. Er det så tydeligt at jeg er vild med hende?
(Junes synvinkel)
Stranden er bare det bedste jeg ved. Jeg ligger ved siden af Sophia og Harry og vi fjoller alle sammen rigtig meget. Men det er sommer og vi er her for at have det sjovt.
"Hvem vil med ud at bade?" Spøger jeg. Harry, Luke og Michael er hurtige til at række hånd i vejret. Jeg griber bade bilder og løber ud i det dejlige varme vand.
.
.
.
.
Undskyld for den lange vente tid og det korte kapitel! Men håber i stadig vil læse med.🙏
YOU ARE READING
The faith
FanfictionDet handler om pigen June. Hun gode venner med Sophia og Liam. En aften er hun til fest hjem hos dem hvor hun møder Harry, som får et lille crush på hende! Hvad han ikke ved er at hu. Er kærester med en af hans bedste venner!!!