Overraskelsen!

222 11 3
                                    

June synsvinkel

Jeg er ret spændt på i dag! Gad vide hvad vi skal lave? Han har ikke sagt andet end at vi skal indtil byen. Jeg tager mit tøj på og går ud i køkkenet. Hvor jeg ser Harry står og laver morgenmad. Jeg lister mig hen til ham, så jeg kan give ham et chok. Lige da jeg skal til at råbe 'Bøh!' Siger han ''Godmorgen sovetryne!'' siger han og vender sig om. ''Godmorgen'' svare jeg. Han går hen og sætter maden på bordet. ''Kom og spis'' siger han, og peger hen på min tallerken.

Jeg øser noget æg og bacon op på min tallerken og begynder at spise. ''Havd er det helt præcist vi skal i dag?'' spørger jeg og kigger over på ham. ''Det er en overraskelse!'' smiler han. ''Okay men du må vel gerne give et lille hint'' tigger jeg. ''Nej desværre'' griner han. ''orh!'' siger jeg pigesurt. han smiler af mig og spiser videre.

''June er du klar til at køre!'' råber Harry nede fra køkkenet. ''Jaa!'' råber jeg og springer ned trappen, så hurtigt at jeg er ved at falde på de nederste trin. ''Wow er du okay?'' spørger Harry bekymret. '' Ja aldrig haft det bedre.'' smiler jeg. '' nå skal vi køre eller hvad?'' spørger jeg og går ud imod bilen.

''Harry hvad er det vi skal?'' Spørger jeg frustreret, mens vi sidder i bilen. ''Hov prøv lige at høre den sang der er i radioen'' siger han og skruer op. Det er 'Best song ever'. Vi sidder begge og synger med.

Harry svinger ind på en parkeringsplads. ''så er vi her!'' siger han og træder ud af bilen. Jeg følger efter ham. ''Kom.'' smiler han og lægger hans arm om min skulder. Vi kommer hen på en gade med masser af almindelige og mærkelige butikker. ''Så står den på shopping!'' siger Harry.

~

Jeg tror vi har shoppet i flere timer, men det har bare været så hyggeligt. ''Skal vi ikke også gå ind i den butik?'' spørger jeg og peger over mod en butik. ''Hvis du vil'' siger han.

Så snart vi træder ind i butikken får jeg øje på den smukkeste kjole. Jeg løber hen til den, og finder en i min størrelse. ''Harry jeg prøver lige den her!'' råber jeg til Harry, som står og kigger på noget andet.

Den sidder perfekt. Den er som syet til min krop. ''Må jeg kigge?'' spørger Harry fra den anden side af forhænget. ''Ja'' siger jeg og træder til siden. ''Wow'' siger han med store øjne. ''Den er jo helt perfekt!'' smiler han stort. ''Ja den er bare alt for dyr!'' siger jeg trist. ''skal jeg ikke købe den til dig?'' Spørger Harry chaerende. ''Nej tak Harry. det ville være at alt for meget. Det kan jeg virkelig ikke tage i mod.'' siger jeg bedrøvet. ''Men jeg vil altså gerne!'' insistere han. ''Nej Harry. det er bare en kjole. Jeg kam sagtens overleve uden. Det var ellers virkelig pænt af dig.'' siger jeg og vender mig om, for at kigge mig en sidste gang i spejlet. ''Harry gider du lige?'' spørger jeg og genner ham væk. Jeg begynder at tage kjolen af igen. Lige pludselig river Harry forhænget for ''øhh wow! Undskyld June jeg troede du havde tøj på!'' Undskylder han mens han køre en hånd igennem hans hår. Jeg griner bare lidt af ham. Jeg er ikke så sart. ''Det okay Harry, men er du sød at lukke igen så jeg kan få mit tøj på?'' smiler jeg. ''Øøh ja selvfølgelig.'' Siger han forvirret.

~

Harry åbner bildøren for mig, jeg smiler sødt som tak. ''Woow det har været en super dag!'' siger jeg begejstret. ''Jaa, men den er ikke helt slut endnu!'' smiler han lusket. ''Hvad skal vi?'' spørger jeg nysgerrigt. ''Det er en hemmelighed. Jeg puffer til hans skulder og kigger ud på vejen. Det er begyndt at blive mørkt, måske skal vi ud og spise siden, det er aften?

Harry ruller en ved en kæmpe udendørs arena. ''Harry hvad er det her for et sted?'' spørger jeg forvirret. '' Det var her vi spillede en af vores største koncerter på Take me home Touren!'' smiler han og tager min hånd. Midt på scenen står der en picnic kurv omringet af stearin lys. ''Harry...'' siger jeg overrasket og kigger på ham med store øjne. ''Kom!'' smiler han og trækker mig med.

~

Vi har siddet og spist chokolade overtrukket jordbær i en timer. Harry ligger sig ned, og kigger op på den stjerneklarer himmel. jeg ligger mig på hans bryst. Jeg kan høre hans tunge åndedrag. Jeg mærker mine øjne falder i.

⬆️⬇️

Undskyld undskyld undskyld, at det har taget såååå langtid at skrive et kapitel!

The faithWhere stories live. Discover now