Turtelduer

348 12 1
                                    

June synsvinkel

Jeg finder min plads i flyet og sætter mig. Hvis jeg skal være helt ærlig er jeg virkelig utryg ved at jeg skal flyve så langt. Jeg hader at flyve!!! Og jeg har ikke engang min Ashton ved min side, fordi han blev forhindret i at tage med da hans bedstefar døde i nat. Jeg tilbød ham at blive hos ham, men han sagde han nok skulle klare sig, og at jeg bare skal tage af sted og have det sjovt. Men nu sidder jeg her i et fly uden en side mand. Jeg er ved at tisse i bukserne af skræk! Alle de andre er her jo, men de sidder andre steder i flyet. Det skal nok gå June, der sker ikke noget. Den sætning bliver jeg ved med at sige til mig selv. Jeg får et chok da en afbryder mine tanker. ''Må jeg sidde her?'' spørger Harry. ''Ja selvfølgelig, men hvorfor vil du ikke sidde på din plads?'' spørger jeg. ''Fordi jeg orker ikke at sidde ved siden af Zayn og Perrie der kysser i ca. 8 timer. Så vil jeg meget heller underholdes af dig'' smiler han. ''Okay så forstår jeg godt du heller vil sidde her.'' smiler jeg tilbage.

Flyet slår nogle små skærme ned der viser hvad man skal gøre hvis vi styrter ned eller nødlander. Jeg følger meget med. Jeg er så bange for at skulle flyve så langt. ''June. Du ser meget bange ud?'' siger Harry med et skævt smil. ''Nej nej jeg har det helt fint'' lyver jeg. ''Ja det kan jeg se!'' griner han. ''Okay måske er jeg en lille smule bange, men det betyder ikke noget'' siger jeg. ''Bare rolig jeg passer på dig'' charmer han. '' Super så kan jeg godt sætte mig til at høre musik.'' siger jeg og finder mine høre telefoner frem. Jeg finder min palyliste og sætter 'I won't give up' på med Jason Marz på. ''Må jeg høre med?'' spørger Harry uskyldigt. ''Ja!'' svare jeg og giver ham den ene høre telefon. ''Jeg elsker den sang det er en af min yndlings!'' udbryder han. ''Det er også min! Selvom den er lidt gammel er den bare så god!'' smiler jeg. Han begynder lige så stille at synge med, det lyder fantastisk. Jeg sidder bare og beundre ham igennem hele sangen.

Sophia synsvinkel

Jeg kan se at Harry har sat sig over til June. Det ser ud som om de har det sjovt. Jeg er på en måde lidt bekymret for June, for jeg ved hvordan Harry føler for hende, men hun har Ashton! Harry er bare typen når han falder for en piger, så gør han alt hvad han kan for at hun bliver hans. Og jeg tror at June falder for Harry grønne øjne og charmerende smil.

''Hey babe?'' spørger Liam og ligger sin arm om mig. ''ja?'' ''Hvad kigger du på?'' spørger han. ''Bare Harry og June.'' siger jeg og peger hen på dem. ''Ja han har vist et stort crush på hende.'' smiler Liam. ''Ja de kunne også være søde, men hun har Ashton.'' svare jeg og kysser ham. ''Ja og jeg har dig!'' Smiler han sødt. Jeg smiler tilbage og giver hans hånd et klem.

Harry synsvinkel

June er bare så dejlig! Hun er virkelig sød, og så har hun samme humor som mig. Lige nu sidder vi og samler et af de puslespil, som stewadesserne altid giver små børn. ''Se jeg sagde jo jeg var god til puslespil!'' griner hun da vi har samlet det. ''Nej det var da mig der samlede det hele!'' siger jeg og prøver at lyde pige sur. ''Ja som om, du kunne ikke engang finde hjørnerne!'' siger hun pigesurt. ''det passer ikke!'' siger jeg og begynder at kilde hende. ''Nej Harry stop! det kilder!'' Griner hun. ''No shit Sherlock!'' griner jeg. Hun slår vildt med armene. Hun griner meget højt. ''Shh!!! I to turtelduer!'' siger Louis fra sædet bag os. Jeg kigger på June og begynder at grine.

June er faldet i søvn og hun læner sit hoved op af min skulder. Hun er noget det sødeste. Jeg kunne side her og kigge på hende sove resten af mit liv!

''Hey Harry?'' Hvisker Louis fra sædet vag ved. ''Hva så?'' ''Sover hun?'' spørger han. ''Ja'' ''Du ved godt hun er sammen med Ash ikke?'' ''Jo... det ved jeg'' siger jeg lidt trist og kigger på hende. Gad hun var min. ''Hun er bare så pæn!'' siger jeg og laver et suk. ''Ja det syntes jeg også.'' siger han. Eleanor giver ham et skub i siden. ''Men du ved da du er pænere skat!'' undskylder han.

June synsvinkel

Jeg er vågnet af Harry og Louis der snakker om mig. Jeg lader som om jeg sover videre. ''Du ved godt hun er sammen med Ash ikke?'' spørger Louis. ''Jo... det ved jeg'' svare Harry med en trist stemme. ''Hun er bare så pæn!'' forsætter han. Woaw så han jan altså lide mig. Louis giver ham ret, men så skubber Eleanor ham. Jeg prøver ikke at grine, for de må ikke vide at jeg er vågen.

Jeg ligger i lidt tid før jeg lader som om jeg vågner. De må jo ikke vide at jeg har hørt hvad de har snakket om. Men jeg har ingen ide om hvor lang tid jeg har ligget og ventet på at jeg kunne lade som om jeg kan vågne. ''Flot Frisure!'' griner Harry. ''Det er da ikke bedre end dit!'' giver jeg tilbage, selvom hans sidder perfekt. ''Av den gjorde ondt var Harry?'' griner Louis i baggrunden. Han smiler bare lidt.

''Vi starte ned landning i Mexico City om 5 minutter.'' siger en dame i højtalerne. ''Yes endelig!'' siger jeg begejstret. Harry smiler af mig.

The faithWhere stories live. Discover now