Luhan önündeki kaseden büyük bir çilek alıp Sehun'a uzattı. Sehun hızla Luhan'ın elini itince elindeki çilek yere düşmüştü. Luhan sinirle Sehun'a bakıyordu.
-"Bakma öyle! Sana çilek yemediğimi söylemiştim!" Luhan Sehun'un bu haline sinirlenmişti. Kaba davranıyordu sürekli. Bir anlık sinirle "Eğer yersen istediğin bir şeyi yaparım" dedi kendinden emin bir şekilde. Sehun zaten düz bir çizgi halinde olan gözlerini daha da kıstı. Koltukta Luhan'ın yanına doğru biraz daha kayıp vücudunu ona doğru eğdi.
-"Emin misin?" Luhan tedirgin bir şekilde yutkunurken "Evet" dedi. Sehun bakışlarını Luhan'dan ayırmadan eline bir çilek aldı kaseden. Çileği ağzına atıp yerken Luhan Sehun'un her ağız hareketini izliyordu. Çilek bittiğinde Sehun'un dudağının kenarından çileğin hafif sıvısı akıyordu. Sehun Luhan'ı iki kolunun arasına alacak şekilde ellerini koltuğa koydu. Sehun'un ona yaklaşmasıyla Luhan'ın vücudu yanmaya başladı. Yüzünü Luhan'a daha da yaklaştırıp dudağının kenarından akan çileğin sıvısını Luhan'ın alt dudağına sürttü. O bunu yaparken Luhan'ın dudakları aralanmış ve yutkunmuştu. Luhan'ın alt dudağını dişlerinin arasına alıp çekerken Luhan gözlerini kapattı tüm olacakları kabullenircesine. Sehun dudaklarını Luhan'ın dudaklarından çekerken koltuğa koyduğu elinin tekini Luhan'ın ısırınca kızaran dudağının üzerine koydu. Luhan gözlerini açtığında Sehun dudağının tek tarafını yukarıya doğru kaldırmış kısılan gözleriyle gülümsüyordu.
-"Hala emin misin?"
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Yazar: HanHyeJoon
Tür: Yaoi
Çift: HunHan ve Baekyeol
Not: İlk Yaoi hikayem tüm bölümlerini yazıp öyle yayınlamayı düşünüyorum zaten şimdiden hazır birkaç bölümü. 2 veya 3 hafta içerisinde yayınlamaya başlarım. Hergün bir bölüm yayınlamayı düşünüyorum. Eğer beğeni sayısı istediğim gibi artarsa bölümler hemen de gelmeye başlayabilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BREATH | HunHan |
FanfictionLuhan... Bir kardan adamdı o. Kalbini ısıtacak sıcak dokunuşlardan çok donduracak bir nefese ihtiyacı vardı. || 26.07.2014 || ✕ Tüm hakları saklıdır. Hikaye bu hesaptan başka hiçbir yerde yayınlanmıyor. Eğer başka bir yerde görürseniz lütfen ha...