|| 23.08.2014 ||
Tek eliyle Luhan'ı ve diğer eliyle de bavulunu içeriye alırken somurtkan bir şekilde konuştu. "Teşekkürler Chanyeol... Sanırım bundan sonrasını ben halledebilirim o yüzden sana güle güle" Sehun kapıyı Chanyeol'ün üzerine kapatırken Luhan kapıyı tutup kapının kapanmamasını sağlarken "Immm... sanırım Chanyeol de içeriye girecek... Benim misafirim olarak" dedi. Sehun kulaklarına inanamıyormuş gibi konuştu.
"Ne?" Luhan aralıklı olan kapıyı sonuna kadar açtı.
"Duydun işte Chanyeol benim misafirim" Sehun Luhan'ın üzerine doğru eğilmişti. Kapının önünde yeni evli çiftler gibi kavga ediyorlardı. Chanyeol ise kapının ardından onları izliyordu.
"Sana kim bu eve birisini getirebileceğini söyledi Bay Lulu?"
"Artık ben de bu evde kaldığımdan buraya birisini getirirken senden izin almam gerektiğini düşünmemiştim Bay Ukala"
"Ukala mı? Ukala mıyım sence ben?" Luhan tüm nefesini dışarıya doğru üfledi ve kapının dışında duran Chanyeol'ün yanına gitti.
"Ukalasın veya değilsin şimdi önemli olan bu değil. Chanyeol benim misafirim ve eğer onu eve almazsan ben de girmem eve" Luhan bile kendi söylediklerine inanamazken Sehun ruhsuz bir şekilde Luhan'ın yüzüne bakıyordu. Sakin bir ses tonuyla "Emin misin?" diye sordu.
"Evet!" Sehun tek elini havaya kaldırıp Luhan ve Chanyeol'e el sallamaya başlamıştı bile. Yüzündeki sırıtışla 'Güle Güle' derken tek eliyle kapıyı sert bir şekilde yüzlerine kapattı. Luhan şaşkın bakışlarını Chanyeol'e çevirirken Chanyeol ona gülümsüyordu.
"Sanırım bir saat sonra yurdun kapıları kapanır. Saat 22.00'dan sonra içeriye kimseyi almıyorlar. Ben yurda gideyim sen de eve gir bence" Chanyeol onay isterken Luhan'a bakıyordu. Luhan arka cebindeki telefonunu çıkartıp saate baktı.
"Sanırım bu saatte gitsen bile yetişemezsin. Saat zaten 21.40" Chanyeol iki elini birden saçlarının arasına daldırırken söylendi.
"Ahhh~ Sanırım bu gece de evsizim..." Luhan hiçbir şey söylemeden Chanyeol'e bakıyordu. "Kapıyı çalıp şu uyuza gidecek yerimiz olmadığını söylesek bizi eve almaz mı?" Luhan 'Hayır' anlamında başını salladı. "Acaba tekrar saunada mı kalsak?"
"Tabi güzel bir fikir ama..." Luhan apartmanın merdivenlerine oturduktan sonra konuşmaya devam etti "Bence burada geceyi geçirmek daha güzel olurdu." Chanyeol ellerini siyah dar pantolonun arka cebine koyarken Luhan'a doğru ilerledi.
"Sence bu mantıklı mı?"
"Sadece bir kaç günlük tanıştığım biri bana bir soru sordu 'Yapmak istediğin şeyler mantıklı olmak zorunda mı?' Sonra bende kendime sordum bu soruyu. Ve sanırım cevap hayır. O yüzden gel de otur şuraya" Chanyeol'ün yüzündeki ifade şaşırdığını belli ediyordu. Luhan'ın yanına merdivenlere otururken "Sanırım haklısın" dedi.
.
.
.
.
Sehun, Luhan ve Chanyeol'ü dışarıda bıraktıktan sonra içeriye geçip televizyonun karşısına yayıldı. Televizyon kanallarına göz gezdirirken bir müddet sonra dışarıdan Luhan'ın kahkaha seslerini duymaya başlamıştı. Luhan, Sehun'la birlikteyken hep tedirgin,çekingendi ama şimdi dışarıda Chanyeol'le gülüşüyordu. Bu Luhan'ın sinirini bozuyordu. Ne yaptığından kendisi bile emin değilken odadan çıkıp kapının yanına gitti. Kapıyı açtığında direk Luhan'ın yüzüne bakıp ruhsuz bir şekilde konuşmaya başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BREATH | HunHan |
FanfictionLuhan... Bir kardan adamdı o. Kalbini ısıtacak sıcak dokunuşlardan çok donduracak bir nefese ihtiyacı vardı. || 26.07.2014 || ✕ Tüm hakları saklıdır. Hikaye bu hesaptan başka hiçbir yerde yayınlanmıyor. Eğer başka bir yerde görürseniz lütfen ha...