Breath ஜ 7. Bölüm | M |

4.1K 210 31
                                    

BAŞLAMADAN ÖNCE OKUYUN LÜTFEN: İlk öncelikle bu bölümün yazarı değil okuyucusuyum arkadaşlar :3  Bölümün HunHan’a ait olan kısımları smut içeriyor okumak istemeyenler o kısımları okumasınlar. Ve Wattpad’de son zamanlarda yaşı küçük (9-11-12) çok fazla insan görmeye başladım eğer yaşınız bu kadar küçükse bence okumayın^^

Ben fic yazmaya başlamadan önce okuduğum sadece 2 tane fic vardı. İkisi de Baekyeol ficiydi ve smut içermiyorlardı. Şimdi benim yazmam gerekince diğer yazarlar ne kadar ileriye gitmiş diye ficlere göz gezdirdim de baya baya anlatmışlar. Bazıları çok iğrençleşmiş açıkçası -_- Neyse bu bölümün de yazarının ben olmasını çok isterdim ama öyle bir kabiliyetim olmadığından bir arkadaşımdan (o kendini biliyor zaten direk yorum kısmına eminim ki ‘BEN YAZDIM!’ diye damlayacak) yardım aldım (Yardım mı aldım o.O Direk ona yazdırdım desem daha doğru olur sanırım) Neyse bu konuyu anlatmak  için bu kadar uzun bir açıklamaya gerek yoktu neden anlattığımı bile bilmiyorum :3 Ben kaçtım size iyi okumalar HunHanistlerimmmmm :*

(....Multimedi Sehun....)

———————————

 || 26.08.2014 ||

Çiseleyen yağmurun altında ilerliyorlardı. Islanmalarını sorun haline getirmiyordu ikisi de. Baek'in evinin önüne geldiklerinde durdular. Chanyeol Baek'in karşısına geçip ilk önce kendi yağmurdan ıslanan saçlarını elleriyle karıştırdıktan sonra Baek'in de saçlarını karıştırdı. Baek ona gülümserken Chanyeol önlerinde durduğu apartmanı göstererek konuştu.

"Hangi katta oturuyorsun?" Baek önlerinde durduğu apartmana sanki ilk defa görüyormuş gibi baktı. Elini ensesine götürürken düşünceli bir hali vardı. Biraz sonra cevap verdi.

"Immm... İkinci... İkinci katta oturuyoruz"

"Tamam o zaman..." Chanyeol de tek elini ensesine götürmüştü. Hemen ayrılmak istemiyordu. Biraz daha birlikte kalmak istemişti. Baek bunu fark etmiş gibi tüm dişlerini gösterirken güldü. Chanyeol de elinde olmadan gülümsemişti. Baek tüm cesaretini toplayıp konuştu.

"Şeyy... Bugünü bir randevu olarak sayabilir miyiz?" Chanyeol şaşkınlıkla gülümsedi. Başını aşağıya eğerken konuştu.

"Immm... Randevu..." Chanyeol sözlerini dudaklarında hissettiği sıcaklıkla yarıda kesti. Yavaş hareketlerle Baek'i belinden yakalayıp kendisine yapıştırdı. Baek'in dudaklarını yavaş yavaş fethediyordu. Baek tek elini Chanyeol'ün ensesine koyken diğer elini Chanyeol'ün ıslak saçlarında dolaştırmaya başladı..   Baek'in istekli olduğunu fark eden Chanyeol sert davranmaya başlamıştı. Onu kendisine daha fazla bastırırken yağmur şiddetini arttırdı. Chanyeol Baek'in dudaklarını aralamış emiyordu. Baek ağzından küçük bir inleme kaçırdı.

"Ahhh..."

Chanyeol Baek'in alt dudağını dişlerinin arasına alıp çekerken ellerini Baek'in kalçalarına indirdi. Chanyeol kesinlikle nasıl öpüşüleceğini biliyordu. Bir müddet sonra dudaklarını Baek'ten ayırdı. Baek'e doğru eğilip alnını Baek'in alnına dayadı. Hızla alıp verilen nefesler doğrudan yüzlerine değiyordu. Chanyeol nefesini düzene sokmaya çalışırken Baek buna gerek duymadan kesik kesik çıkan sesiyle konuşmaya başladı.

"Sanırım... Evet... Bunu randevu olarak sayabiliriz..."

.

.

.

.

"Hala emin misin?" Luhan sesli bir şekilde yutkundu. Gözlerini yavaşça kapatırken dudaklarını Sehun'unkilere yaklaştırdı. Küçük bir çocuk kadar masum görünüyordu. Başını aşağı yukarı sallarken kısık çıkan sesiyle konuştu.

BREATH | HunHan |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin