1- who are you?

1.2K 98 11
                                    

Sedel na invalidnom vozíku a vozil sa po nemocnici. A tak, ako obyčajne, aj teraz dvíhal tlak každej sestričke, ktorá mu nespočetne krát povedala, aby zostal na svojej izbe lebo môže ublížiť sebe alebo niekomu inému. Meno tohto vymyselníka bolo Jackson Wang. 19 ročný chalan, pre ktorého bol svet gombička. Chalan tu bol známa firma, čo sa týka odrenín alebo otrasov mozgu. No, tentokrát to chalanko nevypočítal a skončil so zlomenou nohou. Nohou, ktorá bola zlomená na trikrát. No, ale ani to ho nezastavilo vo svojích dobrodružstvách.

No, nakoniec ho omrzelo vozenie sa a tak, sa vrátil na izbu, kde ho čakalo (ne)milé prekvapenie.

,,Huh? Ty si kto?" vybafol na chlapca, ktorý sedel na susednej posteli a hľadel do zeme.

Blonďatý chlapec zdvihol hlavu a pozrel sa smerom, o ktorom si myslel, že by tam mohol niekto stáť. Nebol nadšený z toho, že je znova v nemocnici. Ale veď povedali, že toto je posledný krát. To hovoria stále.

,,Halóóó! Počúvaš ma?" zamával Jackson pred očami toho neznámeho.

,,Huh? Prepáč. J-Ja som M-Mark," odvetil bojzalivo 20 - ročný Mark Tuan. Mark mal perfekný život, rovnako ako Jackson, ale jedného dňa sa všetko obrátilo hore nohami a už sa nevrátilo späť.

,,A čo tu robíš?" spýtal sa zvedavo Jackson.

,,A ty?" usmial sa neisto blonďatý chlapec.

,,Spadol som z motorky a dochrámal si nohu. No a ty?" spýtal sa znovu Jackson aj keď tušil, že čo mu je. Celý čas sa pozerá na stenu za mnou.

,,Som slepý," odvetil potichu Mark a schúlil sa do klbka.

,,To ma mrzí," odvetil Jackson aj keď mu to v skutočnosti bolo jedno.

,,Nemrzí," odvetil Mark.

,,Ako to vieš?" vyhŕkol udivene Jackson.

,,Poznám to na hlase. Kedy človek klame, kedy vraví pravdu, kedy je smutný alebo šťastný. Tebe to jedno. Si arogantný a ostatní ľudia sú ti ukradnutí," odvetil Mark a Jackson sa zamračil.

,,A čo o mne ešte vieš?" spýtal sa ironicky Jackson. Nepáčilo sa mu, ako sa k nemu Mark správa. Ľudia ho bežne chvália, majú ho radi a nenazývajú ho arogantným.
Mark sa otočil k nemu a zhlboka sa nadýchol.

,,Nie si kórejčan. Máš anglický prízvuk, ktorý sa bije s čínskym. Takže číňan, ktorý istú dobu žil Amerike. A voláš sa Jackson," povedal Mark.

,,Hm, čakal som, že povieš viac," zamrmlal Jackson hoci ho štvalo, že Mark o ňom toľko vie. A to sa nepoznajú ani desať minút. No, už teraz mu bolo jasné, že Marka nemá rád.

■■■■■
Ahojte! Vítam Vás pri novom príbehu- fanfikciu na ship Markson. Dúfam, že Vás úvodná časť zaujala a páčila sa Vám.
tanny♡

BLIND (GOT7/ markson)Место, где живут истории. Откройте их для себя