14 - but I love you

852 89 4
                                    

Jackson sa prekvapene pozrel na Marka, ktorý nemal ďaleko k tomu, aby sa rozplakal. Jackson vystúpil, onišiel auto a otvoril Markovi dvere, ktorý tiež vystúpil. Jackson vzal Markove veci a objal ho okolo bokov.

,,Neopustím ťa," zašepkal Markovi do ucha a spoločne sa pobrali do bytovky. Mark bol rád, že nie je sám. Bol rád, že je s ním.

Hneď, ako Jackson zavrel dvere na Markovom byte, rozpršalo sa.

,,V-Vrátim ti mikinu," pípol Mark, ale Jackson ho zastavil.

,,Prosím, nechaj si ju. Si v nej rozkošný," usmial sa a popravil Markovi neposlušné vlásky, ktoré mal na každú stranu.

,,Dáš si niečo?" spýtal sa Mark, čím sa snažil odpútať pozornosť od tej červenej farby, ktorá sa mu zjavila na líčkach. Jackson sa usmial a trošku sa od neho dotiahol.

,,Čaj, ak môžem," usmial sa na Marka.

,,Dobre. Zatiaľ, môžeš nájsť nejaký film, ktorý by sme si pozreli," povedal Mark a ukázal na gauč a televízor v obývačke, ktorá bola prepojená s kuchyňou. Jackson si až teraz všimol v akých podmienkách žije Mark. Bolo to úplne niečo iné, na čo bol Jackson zvyknutý. Ale keď si sadol na gauč zistil, že Mark tak žije schválne. Predsalen, ten tablet, čo bol položený na stole pred ním, šiel do predaja minulý mesiac. Rovnako ako aj televízor a slúchadlá. Jackson začal teda prehľadávať niečo v online video - požičovni, zatiaľ čo Mark im zalieval čaj. Bok trochu nervózny. Vedel, že si musí držať od Jacksona odstup, ale to sa robí ťažko, keď má na sebe jeho mikinu, ktorá je nasiaknutá jeho vôňou.

Mark vzal šalky a pobral sa do obývačky, kde bol už nachystaný film Black Panther.

,,To som ešte nevidel," hlesol a podal Jacksonovi čaj.

,,Ja asi XY- krát. BamBam je z toho úplne napichaný a večne keď som u neho, tak to pozeráme," hlesol Jackson a Mark sa pobavene zasmial. Aj on mal rád tento žáner, ale keď bol slepý, tak ho to nebavilo. Logicky...

Už boli takmer v polovici filmu. Mark si ani neuvedomil, že sa opiera o Jacksonove rameno. Zato Jackson si bol toho až moc dobre vedomý, ale nechcel nič pokaziť, preto sa tváril, že si to nevšimol a radšej sleduje ako T'Challova rodina, uteká do hôr pred jeho zlým bratrancom.

Zrazu sa ozval hrom silnejší, než bolo Markovi príjemné, a všetko zhaslo. Mark sa automaticky pritúlil ku Jacksonovi, ktorý sa len pousmial. Posadil si Mark  na seba tak, aby na ňom sedel Mark obrkočmo. Mark ho znovu pevne objal a hlavu zabodil do jeho medzery medzi ramenom a krkom.

,,Markie~" zašepkal Jackson a Mark na neho kútikom oka pozrel.

,,Nemusíš sa báť. Len vyhodilo poistky. O chvíľu to nabehne," dal mu malú pusu na líčko a Mark sa narovnal. No, stále na ňom sedel.

,,Mám strach," zašepkal previnilo.

,,Z čoho?" chytil ho Jackson za ruku.

,,Že v tej tme zostanem navždy," zavzlykal a Jackson si ho opäť pritiahol k sebe.

,,Nezostaneš, jasné? Ráno otvoríš očká a uvidíš ako vonku svieti slniečko a aké  roztomilé strašidlo z teba je," brnkol mu po nose.

,,Nie som strašidlo!" buchol ho ramena.

,,Ale si. Keby si sa v tej nemocnici videl ako si chodil. Ako Bratranec IT," zasmial sa Jackson.

Mark urazene nafúkol tváričky a chcel sa postaviť, no Jackson si ho zvalil pod seba a začal ho štekliť. Nechcel, aby myslel ma to zlé. Chcel, aby sa Mark smial. Aby bol šťastný.

,,J-Jackie~" zakňučal Mark a Jackson prestal.

Obaja zrýchlene dýchali a uvedomovali si, ako blízko sú pri sebe.

Jacksonova ruka putovala po Markovom stehne až po jeho boky, kde sa zastavila.

,,Markie~" vydýchol a Markovi nabehla husia koža.

Páčilo sa mu to. Páčilo sa mu, ako ho Jackson drží za boky a jeho pery jemne bozkávajú jeho krk. Mark dal hlavu viac nabok, aby mal lepší prístup. Jemné bozjy sa stávali náruživejšie a keď ho Jackson jemne pohrýzol, Markove spery opustil slabý, ale za to dosť hlasný vzdych. Jackson sa trošku odtiahol a zapozeral sa Markovi do očí, ktoré aj v tom šere, boli nádherné.

Jemne sa k nemu naklonil a spojil ich pery. Mark zostal trošku zaskočený, ale potom začal Jacksonove bozky oplácať. Začal sa boj o dominanciu, ktorú Mark po pár sekundách prehral a Jacksonovi sa úplne poddal.

Bozkávali sa a vkladali do toho všetko, čo za posledné dni prežili. Smútok, radosť, hnev, žiaľ, skrátka všetko. Keď Jackson zmačkol jeho zadoček, Mark znovu zavzdychal.

Jackson sa odtiahol a posadil.

,,P- Prepáč," hlesol Mark a tiež sa psosadil.

,,Nie, to ty mne prepáč. Nechal som sa uniesť. Zabudol som, že toto je naše posledné stretnutie," prehrabol si vlasy a chcel sa postaviť, ale Mark ho zatlačil späť a sadol si na neho.

,,Zostaň so mnou. Bozkávaj ma. Rob čo chceš. Pomiluj me sa, pohádaj me sa. Ja... nežiadam ťa, aby si ma miloval a-"

,,-ale ja ťa milujem."

BLIND (GOT7/ markson)Where stories live. Discover now