17- daddy 2/2

824 77 2
                                    

Mladší sa zarazene díval na staršieho.

Naozaj to nevinné mačiatko, vypustilo z úst takúto vetu?

,,Ale keď nechceš, tak nechaj tak," postavil sa na nohy starší a namieril si to na poschodie.

Mladšiemu chvíľu trvalo, pokým mu došlo o čo tu vlastne ide. Rozbehol sa po staršom a vzal si ho do náruče. Starší vypískol od ľaku a zasmial sa. Spoločne vošli do mladšieho izby, kde mladší zhodil staršieho do svojej postele. Starší vypískol a chcel niečo povedať,no mladší ho hneď priľahol a začal ho dravo bozkávať. Staršieho pery ochotne spolupracovali. Mladší svoje bozky zjemil a začal rukami mapovať telo staršieho. Starší bol však nedočkavý. Pokožka pod jeho dotkmi horela, vzrušovala ho predstava ako mladší zasúva do jeho malého zadočku.
Mladšieho pery sa presunuli na krk,kde začal opäť robiť staršiemu malé znamienka. Mladší rovnako ,ako starší, bol tiež celý vzrušený, no jeho poháňala mylšienka ,ako sa staršieho drobné telíčko bude zvíjať pod ním v kŕčoch orgasmu, ktorý s ním zažije.

Pomaly rozopínal strašiemu košeľu a perami sa posúval nižšie po rozpálenom tele. Do nosa mu vrážala staršieho prirodzená vôňa, ktorej sa mladší nemohol nabažiť.

,,Mmm, Jackie ~" zavzdychal starší, keď ho mladší jemne kusol do bradavky.

Mladší sa len pervérzne usmial a perami mapoval každé odhalené miesto. Začal strašiemu robiť vlkú cestičku,ktorá smerovala nižšie, k staršiemu podbrušku, a pozostávala z červených fliačikov, ktoré o pár dní zmenia farbu na modro-fialovo.

Mladší chvíľu láskal staršieho podbruško a popritom sa na neho díval. Starší mal zavreté oči a prsty vpletené do vlasov mladšieho. Pery, ktoré boli opuchnuté od bozkávania opúšťali tiché vzdychy uspokojenia. Mladší sa presunul ešte nižšie. Na to citlivé miestečko, ktoré donútilo staršieho zavzdychať o dosť hlasnejšie ako vzdychal doteraz. Stiahol ten zlý kus látky, ktorá zakrývala staršieho poklad. Mladší sa usmial sám pre seba a prešiel jazykom po celej staršieho dĺžke.

,,Daddy~" zamraučal starší  od slasti. Mladší roztiahol staršiemu nohy a zadíval sa na neho.

,,Milujem ťa," zašepkal. Naslinil si prst a dotkol sa opatrne ružovej dierky,ktorá bola stiahnutá od toľkého vzrušenia.

Mladší vnikol do staršieho jedným prstom a starší len zalapal po dychu. Jackson bol jeho prvý. Mladší to nejak vytušil a dal staršiemu čas, kým pridal druhý a aj tretí prst. Začal nimi pohybovať a všemožne ich rozťahoval. Bál sa, že by ublížil svojej láske. Po pár minútach prsty vytiahol a nahol sa ku staršiemu, ktorý ho začal hneď vášnivo bozkávať. Mladší si medzitým vyzliekol tepláky, pod ktorými nemal nič. Začal sa obtierať o staršieho, ktorýmu vzdychal do pier. Mladší toho hneď využil a vnikol do staršieho,až po koreň. Starší od toľkej bolesti/slasti vykríkol, ale nebolo ho počuť. Stlmili mladšieho pery.

,,Povedz kedy budem môcť," zašepkal mladší staršiemu a zatiaľ sa venoval jeho krku a hrudi.

Starší sa cítil trápne. Nechcel svojho priateľa nechať dlho čakať,preto prirazil panvou proti nemu aj keď mu to nebolo príjemné. Bolelo to.  Drobné slzy mu stiekli po tvári.

Mladší videl, že starší sa ho snaží oklamať, preto mu zotrel slzy z tváre a začal opatrne prirážať. Bolo to pomalé, chcel viac, ale vedel,že sa musí krotiť. Keď videl,že tvár jeho lásky,už nie je skrčená bolesťou,ale slasťou začal zrýchlovať na tempe, čo zapríčinilo, že jeho jeho milovaný vzdychal čoraz hlasnejšie. No,obom im to bolo jedno. Boli doma sami. Mohli si robiť čo chceli. A práve teraz si užívali niečo, čo bolo úplne proti prírode. Aspoň v ich prípade, ale koho to trápilo? Ich dvoch určite nie.

,,T-Tam!" vyhŕkol starší a mladší vedel, že narazil na ten bod. Nahodil rýchle tempo a narážal, len a len tam.

Sny sa stávali realitou. Obaja chlapci vzdychali a vedeli, že sa blíži ten slastný vrchol, na ktorý tak dlho čakali.

,,Jackie~ j-ja" vzdychal starší a nechtami škriabal mladšieho chrbát, čo mladšieho ešte viac vzrušovalo.

,,Áno, Markie~ Urob sa pre daddyho," zašepkal mladší staršiemu do uška.

To bol spúšťač všetkého. Starší sa prehol v chrbte a so slastným výkrikom v podobe staršieho mena sa urobil na svoje bruško.

Hneď za ním ho následoval mladší, ktorý sa spravil do vnútra staršieho.

Mladší si ľahol vedľa staršieho a pritúlil si ho k sebe.

,,Milujem ťa," povedal po chvíli starší.

,,Aj ja teba."

BLIND (GOT7/ markson)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant