Ο Στέφαν φιλιόταν με την Κλάρα!Ξαφνικά κάτι μέσα μου έσπασε. Δεν ξέρω γιατί…μάλλον επειδή πριν περάσαμε τόσο ωραία και η καρακακσα εμφανίστηκε και τα χάλασε όλα!
Βάζω τον Ντίλαν για ύπνο και αλλάζω να πάω κάτω να ξεσπάσω. Τα νεύρα μου έχουν γίνει κρόσια!
Ελα μου ντε που η βραδιά δεν τελείωσε με το που πάω να κατέβω ήταν η Κλάρα στην σκάλα.😡
« Που πας φυτο;»
« Όπου γουστάρω»
« Άκου να σου πω κάτι! Μακριά από τον Στέφαν γιατί είναι δικός μου! Ξέρω τι προσπαθείς να κάνεις και δεν θα σου βγει σε καλο.»
« Ααααα καλα μεγάλη ιδέα για τον εαυτός σου έχεις μου φαίνεται. Σιγά μην ασχοληθώ με τον γκομενό σου εγώ κούκλα μου!»
« Στο εύχομαι αλλιώς άνετα μπορώ να πω στην μαμά δυό λογάκια να κάνεις την σχολή σου εδώ και να μείνεις στο σπίτι μαζί μας"
Δεν της είπα τίποτα άλλο. Ξέρω πολύ καλά ότι αμα πει κάτι στην μαμά αυτή θα την ακούσει και άνετα να πείσει τον μπαμπά αμα του τριφτεί λίγο…
Είναι δύο αυτές… είμαι μια εγώ.
Στέλνω μήνυμα στην Νικόλ:
‘Έλα στο υπόγειο θα είμαι εκει’
Πήγα κάτω έβαλα τα γάντια μου και άρχισα να βαράω με μανία τον σάκο.
Μετά από λίγο μπαίνει η Νικόλ μέσα.
« ΜΙΣΩ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ.
Η ΚΛΑΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΣΚΥΛΑ.
ΠΕΡΑΣΑ ΤΟΣΟ ΓΑΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΧΑΛΑΣΕ ΟΛΑ
ΦΙΛΗΣΕ ΤΟΝ ΣΤΕΦΑΝ ΓΑΜΩΤΟ.»
Τα έλεγα όλα αυτά ενώ βάραγα τον σάκο με μανία.
Το κάνω πάντα, λέω ότι πρόβλημα έχω δυνατά και έτσι χαλαρώνω υπερβολικά πολύ. Είμαι αρκετα δυνατή μέσα μου απλά δεν έχω βρει το κουράγιο να ανοιχτώ στους άλλους.
Όλοι με βλεπουν τόσο αδύναμη και με κρίνουν ενώ δεν ξέρουν τον πραγματικό λόγο που φέρομαι έτσι.« Όπα φίλη τι είναι αυτά που λες;»
Της είπα όλα όσα έγιναν σήμερα και έμεινε άφωνη.
« Κάτσε ρε Μπλερ κάθεσαι πλέον με τον Κίνγκ; Άρα εγώ θα κάθομαι με τον Κάμερον;»
« Θύμησέ μου γιατί δεν χτυπάω εσένα αντί για τον σάκο;»
"Επειδή με αγαπάς... Σε ενόχλησε που τον φιλησε;"
"Ναι..."