Ντριιιν
Και ναι το ξυπνητήρι μου ήταν Αυτό! Γιατί το έχω ακόμα;
Ξαφνικά πάνω μου πετάγεται κάτι, ποιός άλλος από τον Dylan μου."Ξύπνα Bler! Τέλω να μου φτιάξεις κρέπες" Ο μικρός αδερφός μου τρελά φαΐ για τις κρέπες μου.
"Βρε μικρό διαβολακι έχουμε σχολείο σήμερα δεν προλαβαίνουμε"
"Μα εγώ τελω κρέπες!!"
Ξέρεις πως όταν αρχίζει να κλαψουρίζει του κανω όλες τις χαρές το εκατό.
"Ωραία άκου...Όταν γυρίσω από το σχολείο σου υπόσχομαι ότι θα σου φτιάξω εντάξει;""Εντάσει😄"
"Πήγαινε κατω τωρα να ετοιμαστώ. Ααα μικρό που ειναι η Κλάρα;"
"Δεν σερω...ενα αμάξι την πήρε. Ουτε Γεια δεν μου είπε..."
"Άστην έχεις εμενα που θα σου φτιάξω κρέπες. Μην στεναχωριέσαι"
Ευτυχώς έφυγε νωρίς η Κρουέλα. Και ναι λέω έτσι την αδερφή μου. Είναι ο χειρότερος εχθρός μου απο μικρές. Με μισεί παρα πολυ για κάποιον λόγο.
Κάθε πρωί δν με ξυπνάει το ξυπνητήρι μου αλλά αυτή, επειδη για κάποιον παράξενο λόγο παντα βρίσκει κατι να μου φωνάζει ή να με υποβαθμίσει.Φοράω μια γκρι φόρμα και ένα μαύρο φούτερ φαρδύ και κατεβαίνω κάτω.
Στην τραπεζαρία ειναι μονο η μητέρα μου και ο μικρός."Καλημέρα μαμά που είναι ο μπαμπάς;"
Ο πατέρας μου δουλεύει πάρα πολύ στην εταιρία μας γιατί δν θέλει να μας λείπει τίποτα... Αλλά σε εμένα αυτός λείπει δυστυχώς.
"Έφυγε νωρίς"
"Ασυνήθιστο..."
"Μπλερ σταματά πια! Ο πατέρας σου για μας δουλεύει τόσο."
Όχι που δεν θα το σχολίαζε. Για τα ρούχα που πάει κ αγοράζει συνέχεια δουλευει ο μπαμπάς."Για σένα δουλευει αμα θες να μάθεις και για την αγαπημένη σου Κλάρα. Αφού θέλετε να αγοράζεται συνέχεια ρούχα και βλακείες!"
Παίρνω ένα μήλο και κατευθύνομαι προς το σπίτι του κολλητού μου το James.
**Ο James λοιπόν μαζί με την Nicole είναι οι κολλητοί μου απο το δημοτικό. Οι τρεις μας μεγαλώσαμε μαζί.
Όμως τώρα τελευταία ο James μπήκε και στο "King's group"...
Το "King's group" είναι μια παρέα 5 αγοριών:
•Cameron Smith
•Aaron Milan
•Zayn stones
•James Browns
• και ο αρχηγός Stephen King
Αυτοί λοιπόν έχουν τα πάντα πολλά λεφτά, γκομενες, αυτοκίνητα κλπ.O James ομως θεωρείται ο πιο ήσυχος επειδή είναι και καινούργιος. Αλλά κανει και τα καφριλίκια του, αλλιως δεν θα ήταν στην παρέα...
**
Χτυπάω το κουδούνι και μου ανοίγει την πόρτα ένας μισόγυνος James.Ευτυχώς είναι και οι κοιλιακοί του που μου φτιάχνουν την μερα.
"Καλημέρα Μπλερακι μου"
"Έκανες σεξ χθες;"
"Ναι που το καταλαβες; "
"Εεε τόσα κέφια...αναμενόμενο"
"Εσύ βλεπω τα ίδια..."
"Σήμερα μπορώ να πω ότι ήταν λίγο καλύτερα τα πράγματα... Η Κλάρα έλειπε το πρωί, η μάνα μου δν φώναξε πολυ και ειδα οπως κάθε μέρα τους κοιλιακους Σου"
"Βλεπεις για σένα δν βάζω μπλούζα 😂"
"Σκάσε και ντύσου θα αργήσουμε
"Η Nicole;"
"Είναι άρρωστη"
"Φαακ"Φτάνουμε σχολειο με το μπλε τζιπ του James, με φιλάει στο μάγουλο και απομακρυνόμαστε ο ένας από τον άλλον.
Αυτός έχει να πάει στην παρέα του και εγώ στο μέρος μου.
Το πισω μέρος του σχολείου που είναι ένα παγκάκι ανάμεσα σε κάποια δέντρα. Εκει μπορώ να ηρεμήσω και κανένας δεν πάει γτ μερικες φορες έρχονται κάποια σκυλάκια.Σήμερα όμως υπάρχει ένα πρόβλημα. Κάποιος είναι εκεί...
Βάζω τα γυαλιά μυωπίας μου.
OMG!
Ο STEPHEN KING. Κάτι μυριζει εκει.
Ωχχ δεν μπορεί. Παίρνει ναρκωτ;
Πριν γυρίσει τρέχω γρήγορα και πάω στην τάξη μου. Για καλή μου τύχη χτυπάει το κουδούνι.
Έτσι και μαθει οτι τον είδα ή θα φάω ξυλο ή θα με βρίσει για να μην το πω πουθενά. Βασικά θα με απειλεί συνέχεια.
Στην τάξη μπαινει η κ.Topinson. Μαθηματικα πρώτη ώρα. Νταξει κάτι καλό επιτελους.
"Μπλερ που ειναι η Νικολ;"
"Είναι άρρωστη κυρια"
"Μήπως ξέρει κάποιος που ειναι ο King;"
Τοτε μπαινει μεσα ο King χαλαρός και κάθεται σε ένα θρανίο διπλα στον Cameron.
"Που ήσουν;"
"Καπου"
"Επειδή δν μου αρέσει ο τόνος σου πηγαινε και κατσε διπλα στην Μπλερ για το υπόλοιπο της χρονιάς. Και η Νικόλ θα κάθεται με τον Κάμερον"ΌΧΙ ΟΧΙ ΌΧΙ
"Διπλα στην ποια;"
"Εκει Κινγκ τελευταίο θρανίο"
"Αααα στην αδερφή Parker"Εεε φυσικα πως αλλιως θα με ήξερε από την Κλάρα...
Το γουρούνι με το που κάθησε κοιμήθηκε πάνω στο θρανίο.Αλλά όχι μόνο πανω στο θρανίο... κοιμήθηκε και πάνω στο τετράδιο μου.
"Ψτττ"
Τίποτα ο αναίσθητος δεν ξυπνάει.
"Ψττ" τον σκουνταω μπας και ξυπνήσει.
"Μμμμ"
"Ξύπνα"
"Τελείωσε η ώρα της κατσικας;"
¤Χαχαχα αυτο ήταν ωραιο.
Σκάσε φωνούλα."Όχι κάθεσαι πανω στο τετράδιο μου"
"Εε;"
"Αυτό το πράγμα το ορθογωνιο που το έχεις για μαξιλάρι. Ειναι τετράδιο. Και είναι δικό μου. Μου το δινεις;"
"Ααα αυτό. Όχι"
"Το οχι ρε βλαμμένο. Δώστου το τετράδιο μου"
Με πιάνει σφιχτά από τον καρπό."Όταν ο Κινγκ λέει όχι ειναι Όχι κοπελιά!"
Τι μλκας!"Χέστηκα για το τι λεει ο Κινγκ αγοράκι...θελω το τετράδιο μου."