" Τι στοπ;" μένει άφωνος ο Κινγκ γιατί δεν περίμενε αυτή την αντίδραση.
"Ναι θα το κάνεις. Απλά Όχι μπροστά σε όλους. Αρκεί να δείτε απλά μετά το σημάδι."
"Ωραία πάμε στο δωμάτιό σου."
Ανεβαίνουμε τις σκάλες και πάμε στο δωμάτιό μου.
"Άντε κάντο να τελειώνουμε Κινγκ"
"Σσσς", μου λέει και βάζει το δάχτυλο μπροστά στα χείλη μου να κάνω ησυχία.
Πάει και κλείνει τα φώτα με αποτέλεσμα το μοναδικό φως που είχανε να είναι από το παράθυρο.
Δεν λέει τίποτα. Για κάποιο λόγο οδό με πλησίαζε η ανάσα μου κοβόταν όλο και πιο πολύ.
Ξαφνικά τραβάει το μαλλί μου πίσω και έτσι ο λαιμός μου σχημάτισε ένα τόξο.
Άρχισε να με φιλάει τόσο αργά και έβαζε την γλώσσα του μερικές φορές. Δάγκωνε ελάχιστα κάνοντας με να αναστενάζω χωρίς να το θέλω.
"Ο λαιμός σου έχει το πιο μεθυστικό άρωμα Μπλερ"
Έρχεται σιγά σιγά από πίσω μου χωρίς να σταματήσει το φιλί και αρχίζει να ρουφάει τον λαιμό μου.
Αυτή η αίσθηση είναι τόσο τέλεια. Τον νοιώθω από πίσω μου να έχει κολλήσει το σώμα του πάνω μου.
Ξαφνικά μέσα από το κολάν νοιώθω κάτι σκληρό να πιέζει τον κωλο μου.
Φιλούσε και ρουφούσε χωρίς σταματημό και εγώ αναστέναζα.
Με γυρνάει απότομα με αποτέλεσμα να τον κοιτάω στα μάτια και τα χείλη μας να απέχουν ελάχιστη απόσταση.
Όχι! Δεν πρέπει να του το επιτρέψω θα μου φερθεί όπως φαίνεται στις άλλες.
" Φτάνει Στέφαν. Έκανες την πιπίλια για να κατεβουμε;"
"Ναι πάμε"
Φεύγω πρώτη και αυτός ήταν από πίσω μου. Φαίνεται ότι σπάστικε που το διέκοψα όλο αυτό.
Αλλά μόνο και μόνο με την ιδέα πως θα με παρατήσει και θα μου φερθεί άσχημα νευριάζω αφάνταστα.
Πέρασες καλά όμως.
Σκάσε παλιοφωνούλα.
Όταν φτάνουμε στο σαλόνι βλέπω μια κατακόκκινη Κλάρα από τα νεύρα και όλους να μας κοιτάνε με απορία.
"Την εκανες; " ρωτάει ο Τζέιμς.
"Τι σας πήρε τόσο;" ρωτάει η Κλάρα.
" Αφού του είπατε να είναι μεγάλη η πιπίλια, ήθελε τον χρόνο του. " απαντάω στην Κλάρα, η οποία θα με σκότωνε σιγουρα άμα είμασταν μόνες μας.
"Τέλος πάντων παιδιά, ωραίο το παιχνίδι σας, αλλά εγώ πάω για ύπνο. Τζέιμς θα μείνει εδω; "
" Ναι Μπλερακι, έρχομαι μαζί σου. Καληνύχτα παιδιά."
Βλέπω τον Κινγκ να έχει μουτρωσει τόσο πολύ που θα μείνει ο Τζέιμς μαζί μου.
🐾
Ανεβαίνουμε πάνω με τον Τζέιμς. Εγώ κάνω ένα μπάνιο, βάζω τις πιτζάμες μου και πέφτω στην αγκαλιά του κολλητού μου.
"Μπλερ να σε ρωτήσω"
"Πες μου."
" Μια πιπίλια δεν παίρνει τόσο. Πες μου αλήθεια τι κανατε, δεν θα με ενοχλήσει"
" Κοίτα. Δεν έγινε τίποτα παραπάνω από την πιπίλια και 2 φιλιά στον λαιμό. Και άμα πήγαινε να γίνει θα το σταματαγα."
"Εντάξει. Πάντως να ξέρεις η Κλάρα είχε σκάσει από την ζήλεια της. Κοιτούσε συνέχεια τις σκάλες και χρονομετρουσε να δει πόσο καθίσατε "
" χαχαχα γυρνάει η ρόδα Τζέιμς μου μερικές φορες"
" Επιτέλους τόσα χρόνια πια! Άντε καληνύχτα"
" Καληνύχτα"
▪▪
Και ναι είναι μια καινούργια μέρα σήμερα! Ο Τζέιμς είχε ξυπνησει και δεν ήταν δίπλα μου.Κατεβαίνω κάτω και τον βλέπω να τρώει με τον Ντίλαν.
"Καλημέρα αγορια"
"Καλημέρα Μπλερ,ο Τζέιμς παλι ξέχασε την μπλούζα του"
"Χαχαχαχα αμάν ρε Τζέιμς."
Στην είσοδο βλέπω την Κλάρα να έχει ετοιμάσει βαλίτσες με την μαμά.
Τέλεια!