In de zomer vakantie gingen we 9 van de 10 keer naar de Beekse bergen.
We gingen ook altijd op vakantie met opa en oma (moederskant).
Ik kan me elke vakantie herinneren als dat mijn vader altijd zenuwen had voor het rijden met de auto en het altijd een grote stress was.De Beekse bergen was vroeger anders dan dat het nu is vroeger was het alleen het Bungalo park en de camping een klein zwembad een klein winkeltje en een pannenkoeken huis.
Je kon dan met een treintje of per boot naar het speelland gaan en hier hoefde je dan ook niet voor te betalen.
Het speelland was gewoon simpel een speeltuin veel water een theater of een circus en af en toe een leuke markt wat me ouders en opa en oma dan leuk vonden en een gokhal waar me opa en oma meestal aan het gokken waren.
Verder wat waterglijbanen en wat ik me nog kan herinneren waren er van die hobbel fietsen en een trapauto baan waar jeje rijbewijs kon halen als kind.
En als grote attractie was daar dan een grote kabelbaan die 2 stukken had het stuk over land en het stuk over het water.
Bijna elke dag gingen we naar speelland ik vond het daar geweldig.
In de Beekse bergen heb ik ook toen hermia leren kennen ze was iets ouder dan mij en zat toen met een gebroken been in een rolstoel.
Ik vond het niet om met haar te spelen en onze ouders konde het ook prima met elkaar vinden.
Zo ging ik met hermia elke dag net de boot naar speelland om dan samen naar de voorstelling te gaan van clowntje polka.
Na afloop kregen we een lolie en gingen we met de boot weer terug naar het huisje.De andere jaren waren er voorstellingen in het theater snuf en snuitje het witte konijn was mijn favoriet maar ben toen met allebei op de foto geweest.
Ook was er een jaar lang een circus maar elke dag was de zelfde voorstelling en ging dat vervelen.
Maar mijn echte favoriet waren toch echt wel kwiebus en snoezepoes elke dag hadden ze een show en elke dag was de show weer anders ik vond snoezepoes echt geweldig en super mooi.
Op de donderdag avond was er dan de grote show van kwiebus en snoezepoes en ging ik samen met me vader daar heen als kind vond ik dat super spannend.
En ik heb in Beekse bergen een ongelukje gehad als kind waar van ik nu nog steeds een zichtbaar litteken heb.
Ik ben met me hoofd tegen een deurpost gelopen en toen had ik een gat in me hoofd. En dit alleen maar omdat ik eerder op de wc wilde zijn dan me moeder.Er zijn ook nog wel andere bungalow parken geweest alleen kan ik me er niet heel veel van herinneren.
Vennebos
Beekbergen
Een boerderij die omgebouwd was tot accomodatie.