Nieuwe liefde in 2018/2019

4 0 0
                                    

Een jaar geleden toen Ilana naar school ging.
Kreeg ze een vriendinnetje en al vanaf dag 1 zijn ze onafscheidelijk.
Net zusjes 2 lieve meisje die elkaar echt gevonden hebben.
Ik zag hem vaak op het schoolplein maar hij zei nooit heel veel.
Ik kon beter met zijn vrouw overweg in het begin.
Soms mocht ik wel eens mee rijden maar nog steeds zei hij niet veel.

Na mijn periode van Hendrik begon hij een beetje te praten koetjes kalfjes over het weer.
Na een poosje kwamen er meer gesprekken.
Op het schoolplein maar mocht ook vaker mee rijden.
In de vakanties kwam ik met regelmaat bij hem en zijn vrouw thuis zodat mijn meisje met haar vriendin kon spelen.
Ik merkte wel dat ik meer gespreksstof had met hem dan met haar maar ik keek niet naar hoe hij echt was want hij was tenslotte de man van mijn vriendin.
En ondanks dat ik vaak was vreemdgegaan ben ik niet het type wat iemand van iemand afpakt.

Wat ik toen al wel wist dat hij een gesloten persoon was en niet graag over zicht zelf sprak maar hij was wel een fijn persoon om mee te praten en bij in de buurt te zijn.
Ik merkte aan me zelf dat ik me fijn begon te voelen bij hem en dat hij mij accepteerde zoals ik was.
Ik hoefde geen toneelstuk te spelen en dat voelde fijn.

De eerste vonk sloeg over op mijn verjaardag.
Ik ben niet echt het type voor verjaardagen en dacht ik sla het weer lekker over. De meeste mensen wiste dit wel het was gewoon zoals elke andere dag het zelfde en zat weer in die kut sleur.
Tot het moment dat hij mij als enige feliciteerde met mijn verjaardag hij raakte mij aan en dat voelde fijn het voelde of er een schok door me lichaam heen ging. Maar voor ik wat kon zeggen was hij al weer weg.

Zo leefde ik weer een tijdje verder kindjes ophalen af en toe afspreken voor de meisjes mee rijden en gezellig kletsen.

16 nov heb ik pas mijn nummer aan hem gegeven want we moesten wat afspreken voor de meisjes en zijn vrouw moest die dag werken dus moesten we het zelf maar regelen.
Als zij dit niet had gezegd dan had er nooit iets gebeurd of pas veel later.

Al vrij snel kreeg ik apjes binnen eerst humor en wat simpele berichtjes van hey hoe is het en hoe is het met je meisje want die had op dat moment een lekker longontsteking te pakken.
Maar al snel werden de gesprekken via de ap langer en intiemer.
Tot er een vraag kwam die ik nooit had verwacht van hem.
Hij vroeg naar mijn verleden en naar mijn vreemdgaan en hoe ik dat had verborgen en toen kwam de vraag.
Wil je een keer met mij naar bed.
Ik had nooit op zo manier naar hem gekeken ik vond het wel spannend want ik vond hem stiekem een lekkerding maar als hij mij niet had gevraagd had ik er niks mee gedaan.

Ik weet nog wel hoe ik de eerste keer een klein beetje intiem werd en had zijn vrouw gebeld of ik hem even mocht lenen er was op mijn werk een deur eruit ???? Hahahah dit was niet waar maar ik moest iets verzinnen om hem bij mij te krijgen.
Die avond op mijn werk zijn we een klein beetje intiem geweest ik slikte toen geen pil en wilde toen niet zwanger worden met toen nog man zag me aankomen.

De eerste keer seks was daarna vrij snel een feit het stelde niet super veel voor maar Ag was op dat moment nog voor de lol.
Maar het bleef niet bij die ene keer (oeps)
Ook gingen onze gesprekken over de chat in de avond uren door ze duurde de hele avond en sommige gesprekken gingen echt heel diep hij raakte mij op mijn ziel.
Beetje bij beetje ging ik meer dan vriendschap voor hem voelen.
Ik heb gevochten om het niet te voelen maar het lukte niet meer.
Steeds vaker wilde ik bij hem zijn ik leefde naar de momenten dat ik bij hem kon zijn.
Want die momenten voelde ik me zo goed en zo rustig in mijn hoofd.

Ik begon meer en meer van hem te houden en de liefde die hij mij gaf voelde zo goed en vertrouwd.
Voor de buiten wereld waren we gewoon vrienden en niemand wist iets.
Ik wist dat hij mijn liefde was en dat hij perfect bij mij paste. Toen hij op een slechte dag bij mijn werk verscheen wist ik zeker dat hij ook van mij ging houden en dit gevoel deed zoveel met mij.

Ik heb mijn liefde voor hem toen opgebiecht hij moest weten dat ik zoveel voor hem voelde en heb het toen in de chat eruit gegooid eerst met hints alleen die kwamen niet helemaal binnen toen heb ik het maar gewoon erop geknald dat ik van hem hou en dat ik gek op hem was.

Tot op het moment dat onno mij illegaal moest gaan opnemen.
Ja en toen waren we betrapt ik was zo opgelucht ik hoefde niks meer geheim te houden en ik ging scheiden mijn probleem was opgelost.
Alleen hij wilde nog niks tegen zijn vrouw zeggen maar onno dreef hem tot wanhoop dat hij de week voor kerst toch echt moest gaan vertellen dat hij was vreemd gegaan.
Hij stuurde me een berichtje ik ga het vertellen ik schok er van en die avond belde ik mijn beste vriendin want ik kon me niet concentreren op mijn werk en wilde afleiding deze gaf ze mij.
Tot ik een wissel gesprek kreeg en zag dat hij mij belde. Hij stond met tranen in ze ogen bij me werk voor de deur en het enige wat ik toen kon doen was hem opvangen.
Hij had zijn huwelijk laten schieten voor mij.
Toen wist ik zeker dit is waren liefde.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jan 20, 2019 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Mijn leven Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu