Schoon fam

3 0 0
                                    

Mijn schoonouders tja wat moet ik er over zeggen.
Aan het begin vond ik het leuke mensen.
Me schoonvader werkte oo de vrachtwagen en bracht beton weg naar bouwplaatsen me schoonmoeder had wat werk wat ze zwart deed bij mensen thuis schoonmaken en een kapperzaak.
Toen ik nog niet zolang had begon de vraag al waaneer komt er een kind ? Ik voelde mente jong wilde nog van alles doen met me leven.
Ik leerde me vriend tenslotte kennen toen ik 16 was en hij was toen 25 er zit 9 jaar verschil in.
Maar uit eindelijk werd ik natuurlijk wel zwanger.
Wat waren ze teleur gesteld dat ik toen eerst een miskraam kreeg.
Toen het wel goed ging en we hadden gevraagd om het stil te houden want de 3 maanden waren nog niet bereikt had me schoonmoeder het al door vertelt.
Wat was ik boos zeg want ik was nog zo bang om weer een miskraam te krijgen. Mijn schoonmoeder is de roddelkoninggjng van het dorp als iets te roddelen valt dan is ze van de partij.
Jaren lang heb ik het opgekropt maar nu ben ik helemaal klaar mee.
Schoonmoeder is een achterbaks wijf wat niks zelf kan en iedereen voor haar karretje probeerde te spannen ik trap niet meer in dat zielige gedoe.
Me schoonvader vroeger vond ik hem aardig maar nu het een grote kwal die mij zwart maakt bij mijn kinderen.
Hij macht dan de ziekte van Parkinson hebben maar er mankeerde dan niks aan wat er in je hoofd zit.
Nee mijn schoonouders zijn van redelijk mensen naar 2 mensen veranderd die ik totaal niet ken de ware aard is boven gekomen en heb nu de echte mensen gezien.

Ze hebben geen fatsoen en hebben mij misbruikt als koe. Ik ben de koe die de kleinkinderen op de wereld heb gezet.
En nu ? Nou nu ben ik niet meer nodig hè.
Ze hebben zo veel fouten dingen over mij gezegd dat ik helemaal klaar mee bent want dit soort mensen horen niet in mijn leven.

Mijn leven Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu