Hendrik

2 0 0
                                    

Eind mei 2018 leerde ik Hendrik kennen via Facebook we zaten in de groep en we begonnen met chatten Hendrik woonde in delft en ik in Rijswijk dus lekker dichtbij elkaar.
Na een poos chatten en appe hadden we afgesproken.
Hendrik zal in de avond naar mijn werk komen ik werkte toen bij een kinderdagverblijf in de avond er was toch niemand dus kon hij makkelijk langs komen.
Ik had ook niet verwacht dat hij echt zal komen maar hij was echt gekomen.
Toen ik hem voor het eerst zag vond in hem geweldig .
Maar ik was niet verliefd op dat moment.
Na nog meerdere keren te hebben afgesproken en in de avonden veel appe.
Begon ik toch gevoelens te krijgen voor hem.
Tot dat me ex man erachter kwam.
Toen begon de hel 2 maanden heb ik een relatie gehad met Hendrik tot dat het kapot ging onno die met ze achterlijke gedrag en Hendrik die 9 andere Meiden erbij had.
Ik was echt gebroken heb weken lang liefdes verdriet gehad. Ik dacht op dat moment dat hij mijn grote liefde was maar achteraf bleek dat hij me helemaal zwart maakte op Facebook .
Na 6 weken janken was ik er klaar mee.
Had hem een brief gestuurd of we normaal konden doen en of er rust kwam.
Het bleef gelukkig stil en zo kon ik alles verwerken.
En was hij verleden tijd.
Soms sturen we nog wel eens een berichtje naar elkaar maar van liefde is geen sprake meer.
Het is meer een vrienden ding als ik nu kijk naar ze foto denk ik waarom ben ik op hem gevallen.

Mijn leven Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu