Brugklas veurs college
Het eerste jaar van het veurs ging nog redelijk ik zat in een groepje met 2 rustige meiden.
Esther en Marieke .
Marieke is nog een poosje een vriendin geweest en Esther werd later pas echt een vriendin.
Me mentor was echt een verschikkelijk man wijf en ze dacht dat ze heel wat was.
Ik kon in de brugklas alles redelijk bij benen.
En het was haalbaar voor me al moest ik thuis heel wat huiswerk maken om bij te blijven.
De rest van me klas bestond uit Meiden en 2 jongens.
Het eerste jaar ging redelijk.De tweede klas
Het ging nog redelijk zelfde mentor en met veel huiswerk enz ging het redelijk al merkte ik wel dat dit niet de school was van wat ik er van verwachten.
Ja ik werd wel eens gepest maar het wad houdbaar.
Wel werd ik verliefd op me leraar ik weet nog altijd tot de dag van vandaag niet waarom ?
Hij was wat jonger dan de rest en hij gaf Engels .
Martijn hartelo maar later was het meer harteloos.
Iemand die ik in vertrouwen had genomen had het door verteld en al snel was ik dat meisje die verliefd was op de meester.
Gelukkig zat er een vakantie tussen en na de vakantie was die leraar weg (door mij)
En gelukkig werd het snel vergeten.
En ik knokte door met me huiswerk.
Sprak vaak af met Marieke en Esther.
Toen ik hoorde dat ik over mocht naar de derde klas was ik blij maar ik wist wel dat er dingen gingen veranderen.
Ik moest gaan kiezen welke kant ik op wilde met me opleiding en ik koos voor de zorg kant.
Achter af was dat een grote fout.De derde klas
Op dag 1 werd duidelijk dat de klas was veranderd ik was 14 werd bijna 15 ja ik was een late leerling.
Al snel kwam ik er achter dat het meest gepeste meisje van de school bij ons in de klas kwam.
Ze werd gepest omdat ze rood haar had ???
Ik snapte daar niks van en omdat Marieke naar een andere klas was en ik overbleef met Esther ging ik ook met Melanie om ze was op zich een aardig meisje maar had wel haar mankementen .
Ook was er een andere meisje waar ik goed mee om kon gaan dat was Evelien.
We vormde een groepje van 4 en deden leuke dingen maar ook dingen die het daglicht niet kon verdragen.
De pesterijen waren ook begonnen. Ik was anders dan de rest vond de mode niet leuk ik trok naar de gothic kant en daar lag mijn aandacht dus ging zwart gekleed naar school. Dit had ik beter niet kunnen doen.De pesterijen werden zo erg dag in dag uit was ik de lul van uitschelden dat ik lelijk was naar dingen naar me hoofd gegooid krijgen.
Ik zag geen uitweg meer en om de geestelijke pijn te verzachten begon ik me zelf te snijden zo voelde ik even geen pijn in me hoofd.
Aan het einde kwam er 1 licht puntje van het jaar ik werd voor het eerst echt verliefd.
Ik leerde hem kennen via internet een chat pagina chatplaza. Hij noemde zich daar darkangel en ik blackangel.
We gingen na veel chatten en ook op MSN ontmoeten hij was naar de snackbar gekomen waar ik op dat moment werkte en hebben de middag samen door gebracht. Hij hete in het echt Roy.
Hij was 4 maanden ouder dan ik dus hij was net 16 en ik 15.
De klik was er en ik had me eerste echte vriend. Elke weekend naar hem of hij naar mij.
Alleen de zomer vakantie viel snel en ik ging werken.
De Bristol me eerste echte zomer baantje was leuk leerde veel maar kreeg ook een sterke band met Casper.
Vriendschappelijk was het hoor maar we prate veel werkte veel samen en in de avond belde we wel eens of sms.
Na 5 weken fulltime werken ging ik op vakantie ik miste Roy maar ook Casper.
Ik belde en smste met allebei.
Ik was wel heel gelukkig dat na de vakantie ik Roy weer zag.
Roy was de eerst met wie ik ooit het bed heb gedeeld de seks was aan het begin erg wennen maar als snel werd ik verslaafd aan de seks.
Maar de liefde voor Roy was er ook nog.4e klas
Drama jaar de pesterijen gingen door en ik zal geen uitweg meer het snijden ging door en na weer zo veel pijn er verdriet.
Zag ik geen uitweg meer ik belde Roy om te zeggen dat ik van hem hield en snee me polsen door voor de klas.
Ik werd snel de klas uitgehaald en moest mee naar de kamer van de mentors daar werd me pols dicht geknepen en werd ik naar de crises opvang gebracht.
Ik ben een paar dagen daar geweest en mocht toen weer naar huis en dus ook naar school.
Iedereen in mijn klas moest een pestcontract tekenen en dat hielp iets
In die tijd ging het ook uit tussen Roy en mij en heb hem nog 1 keer opgezocht en daarna heel lang niet meer gezien of gesproken.
Ik kon met veel moeite me school af maken.
En leerde een nieuw iemand kennen.