[1] Hanbin-Airplane

575 26 7
                                    

Inspiration-iKON Airplane

iKON Hanbin as Your bestfriend
Lee Hana as readers



Hana pov

Mataku tidak lepas memandang skrin telefon yang berada dalam tanganku..

Semua carian yang aku buat adalah pasal Hanbin...

Aku obses?mungkin yer mungkin tak.

Tipulah kalau aku cakap aku takder perasaan kat dia..dari kecil kami berkawan..tak sangka dia dah berjaya dalam hidup dia sekarang..

Aku jer yang masih tak dapat buat apa apa...

Tawaran untuk ke kolej sudah ada..tapi ia agak jauh..aku tak sanggup nk tinggalkan hanbin...

Walaupun aku tahu aku takkan berjaya dapatkan dia,aku akan terus berharap..Mesti dia dah jumpa ramai perempuan cantik...yerlah beribu ribu fans dia yang perempuan..takkan takder sorang yang sangkut?

Dia pun dah mengaku yang dia ada menaruh perasaan kat sorang perempuan ni..cuma aku tak tahu siapa...

Banyak rumor yang mengatakan dia tengah dating dengan trainee YG...satu label dengan dia..mungkin mereka kerap berjumpa..yerlah..satu company..

Dia pun dah jarang jumpa aku sekarang..bila diajak keluar,pasti ada alasan..aku tahu dia sibuk,tapi tak bolehker jumpa aku walaupun sekejap?

Surat tawaran dari United Kingdom itu aku tenung..masih berkira untuk pergi atau tak..

Kalau aku pergi,aku dapat sambung cita cita aku nk jadi lawyer

Tapi,macam mana dengan hanbin?

Aku takut bila aku kembali ke Korea,dia dah lupakan aku..

Tempoh untuk aku sambung belajar bukan kejap,5 tahun kot..dalam 5 tahun tu,macam macam boleh jadi..

Aku mengeluh lagi...susahnya nk buat pilihan..

Jamggan meomchweobwa biga ojanha
Baram buljanha jigeum gamyeon wiheomhanigga
Hey Mr. Airplane
Jamggan meomchweobwa sigan manhjanha
Naeildo itjanha geunyeoreul naeryeojweo

Aku mengangkat panggilan itu dan suara girangnya menyapa..

"Hananan...jumpa jum"

"Aku malaslah hoon"

"Alah..kejap jer...ada benda nk bincang"

"Erm..yerlah..kat mana?"

"Sungai Han?"

"Okay..aku pergi..pastikan aku sampai tu kau dah ada...kalau tak,aku balik"

"Okaylahh hana...aku kan orang yang tepati masa.."

[H]iKON iMAGINE-Get Ready?SHOWTIME!!+Where stories live. Discover now