[1] Chanwoo-Innocent Guy

272 16 11
                                    

Chanwoo as your boyfriend
Son Yena as readers




Yena POV

Yena berguling guling diatas katil milik teman lelakinya,jung chanwoo..

Pakaian yena yang agak seksi itu membuatkan chanwoo yang baru masuk itu tergamam..

"Erk..ye..naa"yena berhentikan aktivitinya dan duduk bersila diatas katil chanwoo..

"Kenapa?"chanwoo berdehem kekok dan masuk membawa snek yang disediakan omma nya pada mereka..

"Kenapa awak pakai seksi sangat?"yena terkebil kebil memandang chanwoo yang malu itu..letusan tawa dikeluarkan yena..

Apesal innocent sangat namjachingu dia ni..

"Seksi?okay jer saya tengok..awak tu yang melebih"yena bangun dari katil itu dan menghampirinya..sengaja nk tease chanwoo..

"Eh..aw..awak nk ..bu..at apa ni?"gagap chanwoo bila badan yena menyekat tubuhnya didinding..

"Chanwoo"jari mulus hana dilekatkan di pipi chanwoo...chanwoo sudah meremang dengan tindakan yena itu..

"Ye..na..kita.kat ru..mah...nanti..apa..om..ma..fikir"

"Omma mesti suka lah..dia kan terigin cucu"mata chanwoo terbutang...disebabkan terlalu terkejut,chanwoo tertolak yena membuatkan yena jatuh tersungkur kebelakang...

"Yenaaa!!"chanwoo mendapatkan yena yang mengaduh kesakitan itu..jelas terdapat darah di dahi yena akibat terhentak pada bucu..

Chanwoo mengangkat yena dan meletakkannya diatas katil..

"Mianhae...chan tak sengaja"first aid kit dicapai dan chanwoo mula merawat luka yena..

"Ishh awak ni..saya tak buat apa apa pun kat awak...sakit tahu tak"yena menggosok tempat sakit itu..

"Mian.."chanwoo tertunduk kerana serba salah...yena memandangnya dan tersenyum penuh makna..

"Saya taknk maafkan awak"chanwoo mengangkat mukanya..matanya terkelip kelip memandang yena.

"Ala awak ni...selalunya awak maafkan saya.."

"Sakit tahu tak!!!"chanwoo kembali mencebik bibirnya apabila aku memarahinya...macam aku ni omma dia pulak..

"Kalau awak nk saya maafkan awak,awak kena buat something"chanwoo memandang tepat pada mata aku membuatkan aku tiba tiba malu...dia ni comellah..dahla bam bamm...geram jer nk cubit cubit..

"Buat apa?"aku tersenyum kearahnya..

"Kiss saya"mata chanwoo membulat..apa?kiss jer pun..pehal overacting sangat?try la jadi macam hanbin ahjussi yang selalu menggatal tu...

"Erk...kiss?"

"Kalau awak taknk,saya tak nk maafkan awak....saya nk balik"bila aku ingin bangun,dia menarik tangan aku..

"Okay saya kiss awak..tapi..."automatik kening ku terangkat..tapi apa?

"Awak jangan menggatal dengan orang lain lagi..."aku mengangguk..sah dia nampak aku mengorat hanbin ahjussi dengan jiwon sunbaenimm ni...

[H]iKON iMAGINE-Get Ready?SHOWTIME!!+Where stories live. Discover now