•Final

604 54 18
                                    

"Hey, Renjun,"

Ona seslenmem ile birlikte başını bana çevirmiş, beni gördüğünde ise gülümseyerek bana sarılmıştı. Ben de ona sarılmış, bir süre içime çekmiştim kokusunu. Şu an bu şekilde olmamız eskiden bir hayalken, şimdi ise gerçekti.

"Seninle bir şey konuşabilir miyiz?"

Vücutlarımız ayrıldığı zaman sorduğum soru ile bir süre yüzüme bakmış, ondan sonra da başını sallayarak ona doğru uzattığım elimi tutmuştu.

Evden çıkınca bahçede olan büyük ağacın altına doğru ilerlemiş, vardığımızda ise yere oturmuştuk. Bir süre aramızdaki sessizlikten faydalanmış, birbirimizi izlemiştik o şekilde. Sonra ise, konuşmam gerektiğini düşünerek konuşmaya başlamıştım.

"Aslında, konuşmaya nasıl başlayacağımı bilmiyorum. Ama yine de beni dikkatle dinler misin?"

Cümlemin sonuna kadar dinlemiş, sorduğum soruya başını sallayarak olumlu bir cevap vermişti. Ben de gülümsemiş ve konuya dalmıştım direkt olarak.

"İlk başlarda, şu an bulunduğumuz durumu hayal ederdim hep. Her zaman hayalle kendime moral verirdim. İlk olarak, bu hayallerimi gerçekleştirdiğin için teşekkür ederim,"

Cümleye bir süre ara vermiş, derin nefes alıp vermeye başlamıştım. Bu nefes alıp verme işleminden sonra ise, konuşmaya devam etmiştim.

"Şu an bile kurduğum hayallerim var, daha doğrusu beraber kurduğumuz hayallerimiz var. Ve, ikimiz de bu hayalleri gerçekleştirmek istiyoruz,"

Ellerimi ona doğru uzatmış, bana göre küçük olan ellerini avuçlarım arasına almıştım. Sonra da onunla göz teması kurmuş, gülümsemiştim.

"Huang Ren Jun, benimle ortak olarak kurduğumuz hayalleri gerçekleştirir misin?"

Bir süre şaşkınlıkla bana bakmış, sonra da sessizce gülmüştü. Vücudunu bana doğru yaklaştırmış, başını omzuma koymuştu. Kollarını ise belime dolamıştı.

"Bu bir çıkma teklifi miydi?"

Başımı onaylar şekilde salladıktan sonra, düşündüğünü belli eder bir şekilde mırıldanmaya başlamıştı. Benimle tekrar göz teması kurmuş, verdiği cevap ile birlikte ona mutlulukla sarılmama sebep olmuştu.

"Lee Jeno, seninle kurduğumuz tüm hayalleri gerçekleştirmek istiyorum."

---

Tam olmadı ama olsun, sadece okuduğunuz için teşekkür edeceğim.

Diğer kitaplarımıza bakmayı da unutmayın lütfen ^^ 

Başka kitaplarda görüşmek üzere!

-Nana

Mate •NoRen ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin