~ Eu-Mai vrei să-mi spui ceva?
Spun eu întorcândumă la și suflândumi nasul.
V-Da am!!
Eu-Zi!
V-Noi... O să plecăm la Constanța, așa că te rog iartă-mi greșelile!
Eu-Ce?
V-Îmi pare rău pentru tot! Yssa... Eu.. Ști.. Doar că.. Îm... Eu.."El pleacă ". ~
Eu-Ce Vlad?
V-Nimic.
Eu-Bine...
Spune eu și mă întorc și dau să plec.
V-Apropo, să vă țină!
Strigă Vlad.
Eu-Mersi!M-am întors și am plecat.
Merg singură pe drum și plâng. Am nevoie să mă descarc pentru tot.
Plâng.
Ajung însfârșit acasă. Merg la mine în cameră și mă pun pe pat și încep și mai tare să plâng. Astă e defectul meu... Mă atașez prea repede de locuri și de oameni. (Asta e și în viața mea regală...)
M-a făcut mai mult să mă enervez decât să râd cu el.... Dar chiar o să-mi fie dor de el. Și de Cristi.... Acum plâng și mai tare. Fuckk!!!
Cristi de ce nu mi-a zis că pleacă?
O să-l sun. Ba defapt nu... Nu am cum să vorbesc acum cu el. Mi-am pus și melodia asta ca să pot să plâng și mai tare... Ce să zic...
***Pov Vlad***
A plecat. Am pierdut tot. Acum pot să plec acasă. Sper că tata nu e acasă.
Ascult muzică.
Parcă melodia asta mă face iar să plâng. Și acum iar plâng... Fut...
Mă sună Bella. Nu pot vorbi acum. La propriu. Îi răspund și îi spun "Acum nu pot vorbi" și închid.
Am ajuns acasă. Tata e la mama la salon. Cristi nu știu unde e, dar e bine că nu e acasă acum. Mă duc în camera mea și inchid ușa cu chea. Vreau să plâng pentru toate ce mă frământa. Ok.... Eu o iubesc. O iubesc! O iubesc! Mă.... Deaia plâng? Plâng și mă gândesc la ea. Însfârșit nu mă mai mint eu singur pe mine.
Mă uit la poza cu ea ce i-am făcut-o în mall când se dădea pe călușei. E atât de drăguță. De ce doar acum mi-am dar seama că o iubesc pe când plec.... I-am făcut atâta rău... E normal ca ea să nu mă placă. Ea e al lui George acum. Sper să aibă grijă de ea, pentru că nu aș vrea să-i fac vizite lui la spital...
Piesa asta mare efect asupra mea. Yssa.... 😢😢 Sper că o să ne mai vedem vreodată! Te iubesc mult puiu meu!***Pov domnul Luci***
Eu-Chiar acum trebuie?
D.E-(Doamna Estela). Păi când ai vrea alt cândva...? Acum au și ei timp.
L-Bine, merg acasă și le spun. Ne vedem!
D.E-Ai grijă cum conduci!
Eu-Bine..!
Ajung acasă și îi strig pe baieți. Se oare că iarăși au dată muzica la maxim la căști. Vreau să merg în camera lor, dar nu pot, de ce au închis ușa cu cheia?
Eu-Băieți!! Deschideți!!
Strig eu și ciocăn la ușă.
V-Da?
Spune Vlad cam amăgit... A plâns...
Eu-Ce ai pățit?
V-Nimic.
Eu-Ai ochii roși de la plâns...
V-M-am lovit la picior în birou...
Eu-Dacă nu vrei să-mi spui... Cristi unde e?
V-Nu știu.
Eu-Sună-l și spunei să vină acasă.
V-Bine.Eu merg în sufragerie. Aștept să fie amândoi ca să le pot spune.
V-A zis că vine.
Spune Vlad intrând în sufragerie.
Eu-Ce fată a fost așa crudă cu băiatul meu?
V-Tată...
Eu-Spune-mi Vlad! Sunt tatăl tău... Spune-mi ce ai pe suflet! Hai lângă mine.
Și îi fac loc lângă mine pe canapea.
V-Eu am fost problema tată!! Am greșit tot timpul ăsta! I-am făcut rău și nu i-am spus că o iubesc, nici mie nu am vrut să-mi recunos că o iubesc...
Spune Vlad plângând. Băiatul meu..
Eu-Vino aici! E normal să suferi din dragoste... Toți trecem prin asta. Dar trebuie să înțelegi că nu doar ea pe Pământ.
Spun și îl țin în brațe.
V-Pentru mine da! E diferită. Are ce nu au multe fete în ea... Și noi... Acum plecăm peste câteva zile...
Eu-Cu timpul o să o uiți... Dar spune-mi cine e.
V-O fată de la școală...
Spune și își trage nasul.
Eu-Yssa..
V-Tu de unde ști?
Eu-Sunt tatăl tău... Ai uitat?
V-Aha..
Ușa de la intrare se aude, apare și Cristi.
C-Hey! Ce s-a întâmplat? Încă tu tot plângi acuma? I-ai zis la tata ce ai făcut?
Eu-Ce s-a întâmplat?
C-A făcut-o de rușine pe Yssa la școală, și a facut-o să plângă. I-a băgat piedică.
Eu-Vlad! Ți-ai cerut scuze?
C-Nu!
V-Da!
Spun ei la unison.
V-I-am cerut iertare după ce a ieșit de la școală, măcar taci dacă nu ști!
C-Da ce strigi acum la mine?
Eu-Gata! Trebuie să vă zic ceva.
C-Zi!
Eu-Să vă faceți bagajele că mâine plecăm.
C-Ok..
V-Mâine?
Spune Vlad cu vocea tremurată.
Eu-Da! Doar ați știut de la început că nu ne mutăm aici.
V-M-am atașat de oameni...
C-Hh.. De cine?
V-Nu e treaba ta, și de ce râzi?
C-Nu te-ai înțeles aproape cu nimeni... V-Aproape.
Eu-Mergeți și împachetați!
C-Hai!
Îi spune la Vlad și pleacă amândoi.
Și mie o să-mi fie dor de cei de aici. Dar o să ne mai vedem. Doar copii mei sunt vloggeri cunoscuți.. Tot o să aibă mett-uri aici...
CITEȘTI
Eu și el //F.f Vlad și Cristi Munteanu
Fanfiction12.V.2018-16 în fanfiction 11.V.2018- 1 în "Relații" 1 în Îmăpăcări❤ 10 în "VladMunteanu 5 Certuri!!..... Totul era perfect,până când s-a băgat el în viața ei! Erau ca și niște rivali,dar viața este p...