Irmak

250 2 1
                                    

Ben Irmak. Gruptaki tek bakireyim. Erkeklerle çıkarım ama vermem. Aralarındaki en zeki kim diye sorsanız şüphesiz benim. En uzun da. Ve Jülidenin ölümüne kıskandığını fizigim ve güzelliğim de var tabi. Beni aralarında isteme sebebi bu. Gruba manken arıyormuş sanırım. Bide Ayışığı 'nın yakın arkadaşı olmam da var. Önemsiz bir detay sadece. Grubun en mantıklısı benimdir. Ama o anda ben bile nasıl bir yalan uydursam bilemedim.

"Asıl sizin burda ne işiniz var?" dedim. 5 tane kız çalıların arasında bu soruyu sormayı haketmesekte..(Ayışığı özgürü oyalamakla meşguldü.)

"Söyledik ya , Özgür bizim kuzenimiz." dedi herangi biri.

"O zaman o ibnenin burda olanlardan haberi olmayacak." dedi Azra sinirli bir şekilde. "Tamam." dedi ikizlerden biri. Sorun çıkarmıyorlardı. Belki de çıkaracaklardı. O an tek istediğimiz tabloyu alıp uzaklaşmaktı o yüzden bu ihtimali düşünmedik bile.

"Arabama bir şey oldu, bakabilir misiniz ?" dedi Asena en nazik ses tonunu takınarak.

"Olur , bu arada ben Ediz." dedi bir tanesi. Asena ve Ediz arabaya doğru gittiler. Bizde sürü halinde peşlerinden gittik. Ayışığına mesaj attim -10 dakikaya burda ol, gidiyoruz.

Ediz denen çocuk anlıyor olsa gerek arabanın bir şeyleri ile oynuyorlardi. Eylül de tabloyu bagaja koymakla meşguldü. Deniz eylüle asılıyordu.

"Demek arkadaşınızın tablosunu almaya geldiniz?" dedi Deniz.

"Öyle birşey ; ama unutmayın hiçbir şey görmediniz."

"Görmedik." dedi ikisi aynı anda. Gerçekten taşlardı. Bir süre gereksiz bir sürü şey konuştuk. Deniz ve Ediz Özgürün halasının oğullarıymış. Aslında başka bir şehirde oturuyorlarmiş tarzı saçmalıklar.

"Yardımınız için teşekkürler." dedi Asena. "Gideceğiniz yere birakabiliriz."

"Aslında bana geliyorlardı." dedi eylül. İçten içe hepimiz kiskansakta sadece eylüle bakıp siritmakla yetindik.

"Ben geldim, bişey kaçırdım mı?" diye araya girdi Ayışığı.

"Olanlardan haberim yok ama bence çok şey kaçırdın." dedi Ediz.

"Neyse bunların sırası değil hemen ayrılmamız lazım Burdan." Hepimiz Azra yı dinledik. Tam arabaya binecektim ki

"Hırkanı unutmuşsun Ayışığı."

Hayır. Diye iç geçirdim. Hayır hayır bu olamaz. Ama olmuştu bir kere.

"Hepinizin burada ne işi var, kuzenlerimle birlikte?"

O an 8 kişi olarak tek düşündüğümüz mantıklı bir açıklamaydı.

KIZLAR TUVALETIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin