Yeni hayatıma büyük bir neşe içinde uyandım.Yeniden böyle huzur içinde uyanmak uzun zamandır beklediğim bir şeydi.Ne derdi,ne kederi düşünmek.Geçmişte olanları bir kalemde silivermek.Hani yazı tahtası vardır ya çocukların oynadığı.Yazarsın,karalarsın sonra hop bir çırpıda tertemiz olur.Ne izi kalır ne lekesi.Kalbim de aynı o yazı tahtası gibi.Zor da olsa bir çırpıda silivermiştim olanları.
Annem kahvaltıyı hazırlamış bir yere gitmek için hazırlanıyordu.Sorduğumda arkadaşlarıyla beraber kahvaltı edeceklerini söyledi.Kahvaltıyı ettim.Ve Dost'a bakmaya gittim.Dost mamasını bitirmişti.Beni gördüğü an heyecanlanıp ayağa kalktı ve yönünü kapıya doğru döndü.Artık anlayabiliyordum onu.Böyle yapınca dışarı çıkmak istiyordu.Birden telefonum çaldı.Arayan Duygu idi.
''Duygu?''
''Burak,naber?''
''İyi sen.?''
''İdare eder..''
''Ne oldu ya?''
''Ya dün Erdi partide dayak yedi.''
''Yapma lan?!Kimden?''
''Ya okulda bana salça olan biri vardı da ondan.Bir kaç arkadaşıyla gelmiş bir de tek değil.''
''Nerde yaşadığını biliyor musun o itin?''
''Ya Burak.Ne yapacaksın ki?Hallettik zaten o işi.''
''Nasıl lan?''
''Yarın buluşalım anlatırız ok?''
''Tamamdır.''
Dostu'u yakınımızda bulunan park'da biraz gezdirdim.Sokaktan geçen bir kaç köpeğe havlaması ve bir kaç dişi köpeğe sarkması dışında bir şey yaşanmadı.1 saat içinde eve döndük.Dostu yerine bıraktıktığım an telefonum çaldı.
''Alo.Burak?''
''A!Banu naber?''
''İyidir.Ya şey dicektim.Bugün beraber takılalım mı?''
''Olur tabii''
''Tamam o zaman ben 1 saate kadar çıkıcam.Sen de hazırlanırsın anlaştık?''
''Anlaştık.''
''Taksimde buluşuruz.''
''Tamam görüşürüz canım..''
Canım mı?Bu lafı söyleyince biraz utanmıştım.''
''Görüşürüz...Canım''diye karşılık verdi Banu da.
Telefonu kapatınca içimde garip bir mutluluk vardı.İçim içime sığmıyordu resmen.Hemen odama koştum ve buluşma için hazırlanmaya başladım.
Tam 1,30 saat sonra Taksimde buluştuk.Banu çok hoş giyinmişti.Pembe bir elbise,altında beyaz bir spor ayakkabı ve aynı elbisesi gibi pembe bir saç bandı.El sallayarak gülümsedi bana.İşte o gülümsemeye var ya....hayran olunur.
''Selam.Naber?''diye selamladım.
''E iyiyim.Senden naber diye sormayayım.Gördüğüm kadarıyla iyisin.''
''E yani İbo Babamızın dediği gibi 'O eski halimden eser yok' ''
Suratını ekşiterek:
''Bir de şu bayat espirilerin olmasa..'' dedi ve beraber gülüştük.
''Ee napıyoruz''diye lafa girdim.
''Ben planı yaptım merak etme..''
''Vay planlar da yapılmış.Dinliyorum.''
''Şimdi,önce Taksimde biraz turlayalım.Sonra da Kadıköy tarafına geçip bir şeyler yeriz olur mu?''