Kan ter içinde yataktan kalktım.Elimi boynuma refleks olarak götürdüm.Sızı hissettim.Hemen banyoya koştum.İki küçük diş izi vardı.Daha sonra karnıma baktım.Siyah bir renkte bir yazı vardı.Dikkatle baktığımda Alexsander Axian yazıyordu. İsmi olmalıydı.Silmeye çalıştım ama bir milim bile silinmedi.Birkaç güne geçer umuduyla bıraktım.Bileklerime baktım. Morarmışlardı.Üstümü hızla çıkardım.Islak iç çamaşırımla kötü bir bakışma yaşadım.Sonra vucüdumu incelemeye devam ettim.Göğsümde bir karartı vardı.Silüetin dokunduğu yer siyahtı.Sikeyim böyle neler oluyor. Vücudumun çoğu yeri mosmordu.Olamaz hala rüyada olmalıyım.Ama her şeyin o kadar gerçekçi oluşu beni korkutuyordu.Neler olduğunu unutmaya başlıyordum.Hemen üstümü giyip rastgele bir defter aldım. Olan her şeyi yazdım.Morlukları kapatmalıydım.Ama fondötenim yoktu. Pantolon tişört giyip bileklerimi bileklikle kapattım.Boynuma fular bağladım.Bizimkiler bunları görse yanlış anlardı ve dayak yerdim.Hiçbir şey olmamış gibi aşağı kahvaltıya indim.Annemle babam çoktan başlamıştı.Ben de yemek yemeğe başladım.Daha sonra ıvır zıvır için Avm'ye gitmem gerektiğini söyledim.Yemek bitince hazırlanıp çıktım.Vardığımda direk Gratis'e girdim.Görevli kişiye gidip "Morlukları en iyi kapatan fondöten hangisi acaba ?"dedim. Kasiyer kıkırdayarak "Ayy kız benim herif de öyle sert bak ben bunu kullanıyorum -eliyle boynunu göstererek-hiç belli etmiyor."dedi. Konuyu uzatasım yoktu.Gülümsedim.Ve teşekkür ederek kasaya ilerledim.Aldıktan sonra evin yolunu tuttum.Odama çıkıp kapıyı kilitledim.Morluklara hafifçe sürmeye başladım.Cidden işe yarıyordu.Morluklar geçene kadar bunu kullanacaktım.Sonra siyah tertemiz bir defter çıkarıp yazdıklarımı ona geçirdim.Sonra laptopumu açıp Siyah vampirleri araştırmaya başladım.Hiçbir şey bulamadım.Mantıklı herhangi bir şeyi araştırmaya çalıştım.Başıma gelenleri açıklayan hiçbir şey yoktu.Vampirler çıkıyordu ama siyah vampirler yoktu.Küfür ederek laptopu kapattım.Yatağa uzandım. Tavana bakarak düşüncelere daldım.Bu olamazdı.Deliriyor olmalıydım.Ama sızılarım bunların yaşandığının en büyük kanıtıydı.Belki psikolojik sorunum vardır.Bunları ciddi derecede büyük bir şekilde inanınca beynim sayesinde olmuştur.Ne diyorum ben ya ?Aa Acaba onu tekrar görebilecek miydim ? Görüşeceğiz demişti.Yani tekrar olacak.Ama ne zaman ? Acıkmıştım.Aşağı inip sandviç ve kahve yaptım.Odama tekrar çıkıp kapıyı kilitledim.Penceremin ön kısmına çıkıp manzarayı seyrettim.O arada yemeğimi de yedim.Kahveme dokunmamıştım.Elimde kahveyle tekrar içeri girdim.Pencereyi tek elimle kapatacakken beceremeyip kahveyi masama koydum.Pencereyi kapatmak için arkamı döndüğümde aşağı düşen bir mektup gördüm.Eğilip elime aldım.Ve nerden geldiğini anlamak için pencereden dışarı baktım.Uçan bir kargadan başka bir şey yoktu.Mektubun üstünde sembol vardı.Hiç görmediğim değişik bir semboldü.Arkasına çevirdim.Miayla yazıyordu.Yavaş bir şekilde sembolü kaldırarak mektubu açtım.Bu sefer benim dilimde yazıyordu.
" Sevgili Miayla
16 yaşına girmenle buluşmalarımız başladı.
Her gece bana aitsin.Adım senin mührün olsun.Biliyorum şuan kafan baya karışıktır.Bu gece sana her şeyi anlatacağım.Ama ilk önce seni tanımamı sağlamalısın.Yoksa sana zarar verebilirim. Kılıcım sana işlemese bile elimle seni tanımazsam öldürebilirim.Artık rüyanda ne yaşarsan gerçek hayatta da yaşayacaksın. Morluklar için özür dilerim.Telafi edeceğim
Nefesim...
Alexsander Axian "Ne demek her gece ona aidim.Bundan sonra her gece onu mu göreceğim ? Hem ya beni tanımazsa ve ölürsem ?Şu halime bak her tarafım morluk içinde.Her zaman bu morluklarla mı kalacağım ?İstemsizce ağlamaya başladım.Umarım deliriyorumdur.
Saçımı yukardan topladım.Mektubu yerden alıp siyah defterin içine koydum.Göz yaşlarımı silip kahveyi lavaboya koydum.Banyoya girip kıyafetlerimi çıkarmaya başladım.Suyu ayarlayıp içine girdim.Saçımı açıp tokayı kenardaki rafa koydum.Saçım tamamen ıslanınca şampuanladım.İkinci şampuanlamamdan sonra saç kremini saçıma sürdüm.O arada duş jeliyle vücudumu köpükledim.Bitince hemen yıkanıp çıktım.Bornozumu giydikten sonra diğer havlumla saçımı sardım.Giyinme odama gidip kapıyı kilitledim.Siyah dantelli iç çamaşırlarımı giydim.Gecelik tişört ve şortumu giydim.Yatağa gidip telefondan film izledim.Film bitince uykum gelmişti.Odamın kapısını kilitleyip uyku bandımı takarak yatağa uzandım.Uyumak istemiyordum.Daha doğrusu korkuyordum. Telefonda biraz daha takıldım.Ama o arada merak duygum ağır bastı.Telefonumu çekmeceme koydum.Ve uyumaya çalıştım.Ya ölürsem bu sefer ? Ya da o gördüğüm silüet beni öldürürse ? Bu tarz düşünceler arasında rüya alemine geçiş yaptım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAMPİRE KİNG
VampireAşk dolu bir maceraya hazırsanız Neyi bekliyorsunuz ki ? Girin içeriye