3.Bölüm

3 0 0
                                    

Yataktan kan ter içinde uyandım.Sinirimle çekmecemin üstündeki saati fırlattım.Odamın içinde tepinirken olanlar aklıma doluştu.Benim tokatımdan sonra ahmak kral tıslayıp "Seni öldüreceğim"deyip boğazımı sıktı.Nefes almakta zorlanırken zar zor "Axian bırak beni"dedim.Yavaşca elleri indirdi ama gözlerimizde ki nefret ortamı yakıyordu."Eve dönmek istiyorum Axian" dediğimde ise elini cama doğru uzattı ve cam parçalara ayrıldı.Üstündeki büyü de onunla birlikte parçalara ayrıldı.Ve şimdi burdayım.Kral diye kendini bir şey zannediyor.Ne olursa olsun uyumayacağım ve onu görmek zorunda kalmayacağım.Yatağımı toplayıp aşağı indim.Ve kendime küçük bir kahvaltı hazırladım.Bir şeyler atıştırıp saate baktım11:32...
Bugün pazardı ve benim yarın teslim etmem gereken İngilizce performans ödevim vardı.Hızla masayı toparladım.Ve odama çıktım.Bilgisayardan araştırma yapmaya başladım.Kral Macheli'nin tüm hayatını İngilizce özet şeklinde en az 6 sayfalık hazırlamam lazımdı.6 sayfa özet mi olurdu ?

••3 saat sonra••
Tüm bilgileri anca birleştirebilmiştim.Şimdi bunları ingilizceye çevirip yazmam lazımdı.İnternette adamın hakkında nerdeyse hiç bilgi yoktu.Gözlerim ağrımaya başlamıştı ve ben bitmiştim.Aşağıdan atıştırmalık bir şeyler aldım.Ve devam ettim.

••2 saat sonra••
İngilizce ödevim bitmişti ve ben de bitmiştim.
7 sayfalık yazmıştım ve İngilizce çeviri yapmaktan kusacaktım. Artık dinlenebilirim diye sevinirken telefonuma gelen mesaj sesiyle küfür etmeye başladım.Dean fasikülden 200 soru çözülücekti. 150 çözdüm yeter mi? Yazmıştı.Ben onu da unutmuştum.Niye hep son güne bırakıyorum ki ?

••Saat 00:35••
Kılımı kıpırdacak halim kalmamıştı.Sorular o kadar zordu ki.Saat 6 alarmımı kurup yatağı girdim.Gözlerimi tam kapatacakken aklıma Alexsander geldi.Hızla yataktan kalktım. Uyumamalıydım. Aşağıdan kahve alıp film izleme kararı aldım.Çok yorulmuştum ama uyumamalıydım.Rastgele bir film açtım ve izlemeye başladım...
Filmin ortalarına doğru pencereden karga sesi duydum.Ve kapalı olan camımdan kucağıma düşen mektuba baktım.Alexsander'dandı.
Mühründen açtım.

"UYU ARTIK SENİN YÜZÜNDEN BEN UYUYAMIYORUM!!
        -Alexsander "

Mektubu umursamayıp çekmecemin üstüne koydum.Ve filmi izlemeye devam ettim.Sonra dank etti.Ben uyumadığım sürece uyuyamıyordu.Kötü kadın gülüşümle izlemeye devam ettim ama gözlerim kapanıyordu. Uyumam lazımdı...
5 dakika sonra bir mektup daha geldi.

"Kargadan öğrendiğim kadarıyla film izliyormuşsun. Bak özür dilerim.
Sinirlendim.Boğazını sıktığım için de özür dilerim.Kralım ben ve sen bir Krala hakaret ettin.Alışkın olmadığım bir şey refleksiydi.
Lütfen uyu artık.Uyumazsan yapacağım şey içinde sinirlenme
               -Alexsander"

Affetmek istesem de boğazımı sıktı.Belki Kral olduğu için alışkın değildir cidden de ? Ama inadım inattı.Uyumayacaktım.3 dakika sonunda diğer mektup geldi.Offlayarak açtım.
Ama bu sefer mühür yerine kırmızı siyah bir kurdele vardı.Mektubu açmamla sarı parıltılar odama yayıldı.Çok güzeldi.Ve çok hoş bir koku burnuma doldu.Ne olduğunu çözmeye çalışırken gözüm kapanmaya başladı.Ve gözlerim kararak başım yastığa düştü

•••
Beni uyutmuştu.Küfür savurdum.Ve nerede olduğumu kavramaya çalıştım.Siyah eski bir odadaydım.Duvarlar taştandı.Üstümde  sadece ince uzun beyaz bir gecelik vardı.
Soğuktan titriyordum.Kapı falan yoktu. Olan tek şey yukarda açık olan bir boşluktu.Oradan çıkabilmem de imkansızdı.Ellerim soğuktan kırmızı-mora dönmeye başlamıştı."İmdat"diye bağırdım.Yankılanan sesim dışımda hiçbir şey yoktu.Korkmaya ve donmaya başlamıştım. Olduğum yerde oturup kendimi ısıtmaya başladım.Ama hiçbir işe yaramıyordu.Sonra birden bir ses duydum.Yukardan gelen tıkırtı sesleri.Başımı bakmak için kaldırdığımda O boşluktan bir dev örümceğin geldiğini gördüm.
Örümcek en çok korktuğum şeydi.Ve şu an onun dev hali karşımdaydı.Çığlık atıp imdat diye bağırıyordum ama nafileydi.Bana doğru yaklaşıyordu.Korkudan ve soğuktan titriyordum. Gözyaşlarım durmak bilmiyordu. Yüzünü bana yaklaştırdığında  ellerimi siper ettim ve yere doğru sindim.Axian'ı çağırmalıydım ama Nasıl ? Bir dakika bir tek o beni duyabilir zaten.Duyabilir mi ?
Bu sırada o korkunç yaratık etrafıma ağ örmeye başlamıştı.Son kalan gücümle "Axian!"diye bağırdım.Saniyeler içerisinde kılıç sesi duydum ve dev örümceğin yere yığılışını.
Etrafımdaki ağ kesildi ve Axian bana kılıcını doğrulttu."Adımı nerden biliyorsun?"dedi.
Üstümde örümcekler geziyormuş hissi ile kaşınırken "Axian öp beni"dedim.Dudağı bana değdiği anda yine o odaya geldiğimizi hissettim.O beni öpmeye devam ediyordu.Ama hemen geri çekildim.Ve kaşınmaya devam ettim. Sanki örümcekler her yerimdeymiş gibi. Üşümüştüm ama umrumda bile değildi.Çığlık attım. Alexsander bana yaklaşıp "Noluyor?"dedi. Elini itip "Korkuyorum ve o şeyler üstümdeymiş gibi hissediyorum." dedim.
Kollarım ve bacaklarım kaşımaktan kızarıp kanamaya başlamıştı. Küçük bir böcek olsa şimdiye bitmişti ama O dev yaratığı gördükten sonra bitmez bu kaşıntı. Ellerimi tuttu."Kendine zarar veriyorsun.Kes şunu gerçek bile değildi. Zihninin bir ürünüydü sadece"dedi.Ellerimi kurtarmaya çalışıp" Ayna var mı? Ve elimi bırak"dedim.Kafasını olumlu anlamda salladı ve"Ayna var ama elini bırakamam"dedi. Kendime bakmalıydım o yaratıkların üstümde olmadığına emin olmalıydım."Axian beni aynaya götür ve elimi bırak"dedim.Axian elimi bırakmasıyla kaşınmaya devam ettim.Ve bir anda büyük dev bir aynanın karşısındaydım. "Axian beni bırak ve arkanı dön" dedim.Axian arkasını döndüğünde üstümdeki geceliği hızla indirdim. Sadece ince ipek bir alt iç çamaşırı ile kalmıştım.Saçımı kaldırıp vücuduma baktım. Hiç bir yerde yoktu.Rahatladım ve kaşınmayı bıraktım.Geceliği üstüme geçirdim.
"Gitmek istiyorum.Okulum var."dedim. Bana döndü ve "Gidemezsin ve adımı kullanmayı aklına bile getirme o adı sana sadece yardımcı olsun diye verdim. Her istediğini yap diye değil. Bu konuda güvenimi umarı yıkmazsın"dedi. Göz devirip "Senle yapacak ya da konuşacak hiçbir şeyim yok" dedim.
Bana yaklaştı ve ben bir adım geri çekildim.
"Miayla kanıyorsun ve bak kendine nasıl zarar vermişsin.Kızgın olduğunu biliyorum-Elimi tutup göğsüne götürdü ve-Bana inanmalısın yaptığım şey refleksiydi.Böyle yetiştirildim." dedi ve elimde sarı bir ışık pırıltısı geçti.Ona dönüp "İnanıyorum sana neden bilmiyorum ama nedeni önemli değil şimdilik.. Bence önce bana yardım etmeliyiz.Çünkü kaşıdığım yerler açıyor ve üşüyorum "dedim.Beni kucağına aldı ve hızla yine şöminenin orda buldum yine kendimi ateşi yaktı ve hızla yokolup geri geldi.
Beyaz işlemeli bir kutu vardı elinde. Yavaşça kapağı açtı. İçinde mor renkte bir merhem tarzı bir şey vardı. "Bunu ben yapmalıyım. Yani sana dokunmam lazım bunun için" dedi. Kafamı salladım. Eline biraz aldı. Ve kolumdan itibaren sürmeye başladı.Çok soğuktu. Zaten donmuştum.Kolumu hafif geri çekip "Çok soğuk bu"dedim.Gözlerini bana çevirip "Aslında soğuk değil tam tersine sıcak ama sen soğuk hissediyorsun. Dayan biraz merak etme bedenin ısınıyor şu an "dedi ve devam etti.Bir dakika tahrik mi olmaya başlamıştım ben? Kolum bitince bileklerimlerimden sürmeye başlayarak yukarı doğru ilerledi. O sırada elbisemi dizimden iki karış yukarıya kadar kaldırdı.Dizimden vajinama yaklaşırken kasıldım istemsizce.Kendimi zor tuttum ıslanmamak için. Hormonlarım en etkili olduğu yaşlarındaydım ve şu an kendimi çok zor tutuyorum. Eli bacağımda ilerken baş parmağı iç çamaşırıma değince durdu. Sonra aynısı diğer bacağıma uygularken göğüs uçlarımın zevkten belirginleştiğini farkettim.Saçımı önüme attım hemen belli olmasınlar diye. O sırada o da bitirmişti. Geceliğin ucunu indirdim.Elini bana doğru uzattı. Ve bir şeyler fısıldadı. Merhemi sürdüğü yerlerde yeşil bir çizgi ilerliyordu. Ve yeşil çizgini geçtiği yerlerdeki kızarıklık ve çizikler gitmişti. Ağzım açık bir şekilde bu güzelliği izliyordum. Bitince "Teşekkür ederim" dedim gülümseyerek. Beyaz kutuyu alıp masasına koydu ve cama ilerleyip yine aynı yazıyı yazdı. Sonra hızla yokoldu. Geldiğinde altında siyah bir pantolon vardı. Üstünde ise beyaz eski model olan bir gömlek vardı.Yanıma oturdu. Bana baktı ve dudağını büzdü."Aa bir kızarıklık unutmuşum"dedi.Kollarıma falan baktım. "Yoo unutmamışsın. Nerde ki ?"dedim Bana yaklaştı. Dudaklarımız arasında çok az bir mesafe kaldığında beni belimden tutarak kucağına aldı.Ve yatağa ilerledi. Kızarmıştım. Yavaşça beni yatağa uzandırdı ve yanıma uzandı. Elini çeneme koyarak sağ yanağımı öptü "biri burda -sol yanağımı öptü- biri de burda" dedi. Gülerek "yapma şöyle" dedim. Omuz silkti ve "Diğeri de " dedi ve hızlı bir şekilde bacak arama girdi.İrkildim ama şehvetim daha ön plandaydı. Geceliğin altından eliyle bacaklarımı dahada açtı. Daha sonra geceliği bacaklarımı komple gösterecek kadar açtı.Üst bacağımdan parmak uçlarıyla vajinama ilerledi. Gerildim ve ağzım hafif aralandı. İç çamaşırıma ulaştığında orta parmağını yukardan aşağı doğru hafif bastırarak değdirdi."Burda"dedi.
Bacak arama tam girdi. Şişkinliğini vajinamın orda zonkluyordu.Dudaklarını yaklaştırdı.Ve elbisenin omuzlarından tutarak kollarıma kadar indirdi. Göğsüm ortaya çıkmıştı. Bu görüntümden dolayı daha da utandım. Gözleriyle beni süzerken daha fazla bu duruma dayanamayacağımı anlayıp ellerimi onun yüzüne uzattım. Bakışları bana döndü ve hafif uzanıp dudaklarını öptüm. Tadı çok güzeldi. Onu tekrar tekrar öpüp bu tadı tatmak istiyordum. Sanki düşündüklerimi duymuş gibi yaklaştı. Çenemi tutup dudağımı araladı. Gözlerini benden alamıyor gibiydi. Gerçi benim de ondan farklı bir durumum yoktu. Gözlerime bakıp " Çok güzelsin" dedi ve dudaklarımı dudaklarıyla buluşturdu. Yumuşak ama bir o kadar da sert bir şekilde öpüşmeye başladık. Alt dudağını dudaklarımın arasına alıp küçük bir ısırık bıraktım. Dudaklarımın aralığında küçük dilini kaydırdı ve içeriyi keşfe çıktı.İniltimi bıraktım. O kadar yumuşaktık ki ikimizde su gibiydik. Uyumluyduk. Şehvet yoktu aramızda şu an. Tutkuda boğuluyorduk.
Dudaklarımız ayırdı ve öpücüklerle boynuma ilerledi.İstemsizce kendini öne çıkaran boynuma öpücüklerini ve morartılarını bıraktı. İniltilerim durmuyordu. Alt dudağımı dişlerimin arasına alarak sıkıştırdım inlememek için.
Sonra tam damarımın üstünde durdu.Diliyle o yolu izledi. Sonra durdu ve ağzını araladı. Korkmuştum ama zevkte alıyordum. Gözüne kestirdiği bir bölgeyi ısırdı. Acıdan inledim küçük bir ısırıktı ama canım acımıştı. Isırdığı yeri emmeye başladı. Çok garip bir duyguydu.
O sırada vajinamdaki baskı artmaya başladı. Kan içmekten cidden zevk alıyordu. Canım acıyordu ama dayanabilirdim. O sırada ellerim onun gömleğini buldu. Ellerimi altından kaslı karnına değdirdirdim. Buz gibiydi. Kaslarından aşağıya doğru dairesel yollarla ilerledim. Kasığına ulaştığımda parmaklarım daire çizmeye devam etti.Hırlayarak başını boynumdan kaldırdı ve bana baktı. Ağzının kenarından akan kanıma baktım ve onun kızıl gözlerine bu görüntüye sonsuza kadar bakabilirdim. Onu ensesinden tutup kendime çektim. Hoyratça öpmeye başladım. Kendi kanım ağzıma doldurdu. Nedense çok hoşuma gitmişti. Bu sefer inleyen oydu. Aralanan ağzında dilimi içeriye kaydırdım. Damağının ucuna kadar dilimi kaydırdım. Nefessiz kalıp ayrıldığımızda  göğüslerime indi. Ve bana baktı. "Bakire misin ?" dedi. Kızararak başımı olumlu anlamda salladım. Gülümsedi "Biraz zorladım seni ama devam etmek ister misin ?"dedi.Tabiki çok istiyordum. Evlilikten önce bakire olmaya önem verirdim ama şu durumda tek istediğim benimle bir bütün olmasıydı. "İstemiyorum desem durabilecek misin ? " dedim gözlerimle alt tarafını işaret ederek. Göğüslerime doğru eğilmeden önce "Hayır" dedi. Bacaklarımı etrafına dolayıp onu daha çok bana yaklaştırdım. Ağzı göğüs ucumu bulduğuna inledim.Bir göğsümle ağzıyla ile ilgilenirken diğerini avucuyla sıkmaya ve oynamaya başlamıştım. Islanmıştım ve zevkten gözlerim kararıyordu. Dokunması gereken yerleri öyle güzel biliyordu ki. Ellerim saçını bulduğunda göğüs ucumu ısırdı.Ağzımda siktir küfürü savurup istemsizce saçını çektim. Bunu yapmamla inledi ve elbisenin dekoltesinden tutup komple sona kadar yırttı. Tamamen tüm vücudumla karşısındaydım. Nefesini göğsümden bırakarak kasığıma doğru ilerledi. Soğuk nefesle kasılarak yatağa yapıştım.Bacaklarım istemsizce kapanmak isterken doğrularak iç çamaşırımı çıkarttı. Eliyle bacağımı okşarken diğer elinde tuttuğu iç çamaşırımdaki ıslaklığa bakarak güldü ve kenara yatağın kenarına bıraktı.Kızardım bozardım. Halime bakarak daha da gülümsedi.Üstündeki gömlek ile altındaki pantolonu çıkarttı. Siyah boxerı ile kaldı.Ellerini dizlerime getirdi.Elleriyle açarak ilerledi.İşaret parmağı ile yukardan aşağı bastırarak ilerdi. Sesli bir şekilde inleyip yatak örtüsünü elimde sıkıştırdım. Yukarı aşağı iki parmağı ile hem okşayıp hemde bastırıyordu. Orta parmağını hafifçe az bir şekilde içeri kaydırdığına tüm vücudum kasıldı ve göğsüm ileri doğru gerildi. İşaret ve orta parmağını ağzına götürüp yaladı. Ve dizimden vajinama kadar öpmeye başladı. Vajinama soğuk nefesi değerken  zevkten bayılacaktım.  Diliyle vajinamı keşfe çıktı. Elim istemsizce saçlarını buldu. İnlemelerim sıklaştı. Kendime doğru bastırmaya başladım onu. Dilini içeriye kaydırdığında ıslaklığımın artığını hissettim. Ben kendimden geçmiş gibiyken küçük bir yeri ısırdı. Minik çığlığım odada yankıladı. Ve o işine devam etti. Talan etmişti beni. İnlememek için alt dudağımı ısırmaktan kanamıştı. Birden onu karşımda buldum. İrkildim. Dudaklarımız arasında mesafe yoktu. Diliyle kanayan yeri yaladı. "Hazır mısın ?"dedi. Kafamı olumlu anlamda salladım.Ama korkuyordum. Alnımı öptü.Ve girişime penisini dayadı.Gözlerim korkuyla açıldı "O bana girmez"dedim. Kahkaha attı. Geri çekildim. Şaka mı yapıyordu ? Çok büyüktü bu. Tamam arada porno izledim ama bu neydi? Zenci olmasına ramak kalmış beyefendinin. Daha da güldü. Duymuş muydu ki ? Sikeyim sesli söylemiş olmalıyım. Ona tatlı tatlı baktım. Doğrularak yüzüne yaklaştım. "Ertelesek olurr mu ? Onun bana olacağına inandığım bir güne ?"dedim. Yüzümü tuttu."Eğer istemiyorsan seni zorlamam tabiki ama zor durumdayım. Ve onur duydum Küçük Axian'ı bu kadar övmenle"dedim. Yavaşça yataktan kalktı. Kafasını kaşıdı gülümseyerek "O zaman ben banyoya kaçar ?"dedi. İçim el vermezdi böyle sabahtan beri beni zevk içinde yüzdürmüştü."Hayır ben yapayım"dedim.Emin misin bakışları attı bana. Yataktan kalktım. Kolumda kalan elbise parçasınında bıraktım. Çırılçıplaktım. Ve uzun saçlarım süzülüyordu. Ona doğru ilerledim. Ensesinden tutarak kendime çektim. Dudaklarımızı buluşturdum. Sert bir şekilde öpüşürken onu yatağa doğru ittim. Sırt üstü yatağa uzandığında kucağındaki yerimi aldım. Vajinam tam penisinin üstündeydi. İnlemesini bana bahşetti.Dudağına uzanarak öpüşmeye başladık. Alt dudağını dudaklarımın arasına alarak ısırdım. Kulağına doğru ilerleyip ısırık bıraktım.Hızlanan nefesleri beni istemsizce gaza getiriyordu. Boynuna ilerleyip beğendiğim bir bölgeye işaretimi bırakmaya karar verdim.
Bölgede önce dilimle daireler çizdim. Daha sonra emmeye başladım. Biraz daha boynuyla uğraştıktan sonra dilimle daireler çizerek aşağı inmeye başladım. Göğsün altından sonra öpücüklerimle kasıklarına ulaştım. İzlediğim filmlerden ve kitaplardan aklımda kalanları uygulayacaktım. Parmağımı dibinden ucuna kadar okşayarak ilerlettim.Ucuna geldiğinde elime alarak yavaş bir şekilde ileri geri yapmaya başladım.İnlemesi kulağımı doldurduğunda doğru yaptığımı anladım. Tempolu bir şekilde hızlandım. Birden yavaşlattım. Ve ucuna dilimi değdirdim. Ucunun etrafında dilimle biraz oyalanırken boğuk bir inilti bıraktı. Ağzımı açarak alabildiğim kadarını ağzıma alıp emmeye başladım. Bu sırada onun halini merak edip bir bakış attığımda şehvet dolu gözleri ve belirgin boyun damarları vardı. Elini saçıma geçirip ritim almamı sağladı. Düşündüğüm kadar kötü değildi bunu yapmak hatta çok iyiydi. Onu bu hale getirmek özgüven sağlıyordu bana. Yavaşça kafamı kaldırdı. "Geliyorum"dedi.Ve yine bir anda kendimi altında buldum. Dudaklarımızı birleştirdiğinde elimi son kez penisine atıp çektiğimde üstümde ılık öz suyunu hissettim. Ben bunu yaparken derinden boğul bir ses bıraktı ve kasıldı.Tamamen bittiğinde yokoldu birden.
Cidden gitmiş miydi? Ama neden ? Yatakta doğrulduğumda menisi yatağa değmesin diye yataktan kalktım. Üstümde akan meniye bakıp peçete gibi bir şey aradım yoktu. Arkamı döndüğümde Axian karşımdaydı . Minik çığlığım odayı doldurdu. Beni hızla kucağına aldı ve alnıma bir öpücük kondurdu. Hızlı bir şekilde banyoya geldi. Geniş duşa birlikte girdik. "Çok mükemmeldin" deyip dudağımdan öptü. Elimi boynuna koyup "Bu güzel şeyleri yaşattığın için teşekkür ederim "dedim. Gülüşerek yıkandıktan sonra yine beni kucağına aldı. Adımlayarak geniş havuza doğru ilerledi.Ben kucağındayken içine girmeye başladı. Su tenime değdiğin sıcak yani termal su olduğunu farkettim. Çok güzeldi ve rahatlatıcıydı. Kucağındayken oturma basamağına oturdu. Beni sarmaladı. Başımı göğsüne koydum. Çok sessizdik. Bir konu açmaya karar verdim. "Biz şu an rüyada mıyız? "dedim.Bana baktı. Düşündü. Ağzını araladı. "Imm biraz karışık sen sadece şu an rüyadasın. Daha doğrusu rüyanda geçmişe gidiyorsun.Ve şu an geçmişteyiz."dedi. Tamam artık şaşırmayacaktım."Kaçıncı zamandayım ?"dedim. "1543"dedi. Daha sonra aklıma bir fikir geldi yavaşça süzülerek kucağından kalktım. Ellerinden tutarak kendime doğru çektim ve ortaya yani derin kısma doğru ilerledim. "Neden yüzmüyoruz ki ?" Dedim. Suyun içine dalarak süzüldüm yavaşça suyu çok severim yüzmeyi daha çok.
Karşımda belirdi. Ve onu görünce gülmeye başladım. Çok komik duruyordu. Ama suyun içinde güldüğüm için su kaçırmıştım. Hızla yukarı çıkıp öksürerek nefes aldım."Yapma şöyle" dedim. Axian dönerek "Ne yapmayayım ?" dedi." Suda birden belirme alışkın değilim daha. Hem yaparsan sonuçları çok kötü olur "dedim gülerek. Bana doğru yaklaşıp ellerini belime koydu.Ayaklarına dikkat ettim yüzmüyordu. Hileci pislik. Kesin büyü kullanıyordu. "Ne yaparsın ? Birden yokolup -arkamda belirip arkamdan sarıldı.Sonra tekrar önümde belirdi- geri belirirsem ?"dedi. Dudaklarımı dudaklarına yaklaştırıp fısıldayarak "Bu olur "deyip hızla elimle ittiğim suyun yüzüne gelmesini sağladım. O da gülerek karşılık verdi ama her taraftan sular geliyordu. Bir ordan atıyordu bir burdan. Çok hızlıydı. Yetişemiyordum. "HAKSIZLIK AMA BU"dedim Durdu ve beni belimden yakalayıp kendine yasladı.Çok garipti sanki suda değil de normal zemine basıyormuş gibiydi."Suyu çok seviyorsun değil mi ?"dedi. Elimi suda süzdürerek "Çok seviyorum hatta en sevdiğim şeylerden biridir ama maalesef içinde istediğim kadar duramıyorum. Nefes almak için çıkmam gerekiyor ve bu sinir bozucu"dedi.
"Karşında Vampirler Kralı var Miayla. Sana ölesiye aşık bir Kral. Ne istersen yaparım senin için "dedi ve bir şeyler fısıldadı. Anlamıyordum ne fısıldadığını. Sonra boynumda acı hissettim.Elimi değdirdiğimde kabuk gibi bir şey olduğunu hissettim.Elime mavi sim gelmişti. Camdaki yansımamdan solungaçlarım olduğunu gördüm. Yüzümün bir kısmı mavileşmişti. Kollarımın ve bacaklarımın üst kısmında parıltılı bir mavilik vardı. Çok güzeldim.Ağzım şaşkınlıktan o harfini aldı. Axian'ın yüzünü tutup "Suyun altında nefes alabilir miyim ?" dedim. Kafasını evet anlamında sallayarak onayladı. Gülerek dibe çöktüm. Ve bekledim. İçimden sayıyordum. Yarım saniyeden fazla olunca cidden nefes almadan durabildiğimi anladım. Süzülerek yüzdüm. Uzun saçlarım çok hoştu. Biliyorum kendimi baya övüyordum ama bu egoistlik değildi. Suyun güzelliğini bana katmasıydı. Suda her şey güzeldir.En son dibe yine yaklaştım ve yattım. Ellerimi yukarı doğru uzattım. Çok güzeldi. Mutlulukla yukarı çıktım. Axiana baktım. Kenarda suyun içinde oturuyordu. Halime bakıp gülümsüyordu. Süzülerek ona yaklaştım. Tutup kendime çektim. "Teşekkür ederim" deyip sarıldım ona.Ellerini belime doladı.
Geri çekilip elimi boynuna yerleştirip öpmeye başladım ve onu suyun altına çektim. Elleri belimi sardı. Sırtım yavaşça soğuk betona değdi. Suyun altında sevişiyordum. Mükemmeldi. Boynumdaki elini nazik bir şekilde göğsüme daha sonra da vajinama ulaştırdı. Eliyle okşuyordu. Tam parmağını sokacakmış gibi yapıp sokmuyordu. Zevkten gerilen belim ile öne çıkan göğüslerime bakıyordu. Sol göğsümü öpmeye başladı. Boşalacakmış gibi hissediyordum. Ama daha boşalmak istemiyordum. Korkum gitmişti onu içimde istiyordum. Elimi eline götürerek vajinamdan çektim. Ve onu öpmeye başladım. Yavaşça yukarı doğru çektim onu. Yukarıya ulaşınca "Seni içimde istiyorum"dedim. Kırmızıya dönen gözlerine bakınca şehvetim arttı. " Emin misin ?"dedi.
"Hiç olmadığım kadar" dedim. Sonra kan içince ne kadar tutkulu olduğunu hatırladım. Onun da benim gibi çok fazla zevk almasını elimde delirmesini istiyordum.Boynuma açığa çıkararak sundum ona. "İç" dedim. Burnunu sürtüp kokladı. "Çok güzel kokuyorsun"dedi ve ısırdı.Acıdan çıkan iniltim odaya yayıldı. Kanım etrafımızdaki suyu azıcık kızıllaştırmıştı. Kafasını boynumdan kaldırınca acıyan boynumu umursamadım. Dudaklarını dudaklarıma sertçe bastırıp öpmeye başladı. Aralanan ağzıma dilini sokup içeriyi keşfetmeye başladı. Ve bir anda kendimi suyun altında buldum. Sırtım biraz acımıştı ama eliyle kafamı korumuştu. Girişime dayanan penisiyle birazdan içeri gireceğini anladım. Son bir kez bana bakış attı. Ve yavaşça içime girmeye başladı. Tırnağımı göğsüne bastırdım. Dişimle dudağımı ısırıp çığlık atmamaya çalıştım.Çok acıyordu ama dayanabilecek bir acıydı. Tamamen girdiğinde doluluk hissi ile taştım. Duvarlarımın etrafında olduğunu hissedebiliyordum. Alnımı öptü ve nazikçe iler geri yapmaya başladı. Aşağıya bir bakış attığımda kanım kızıllığı birleşim yerimizden çıkıyordu. Acı kaybolmaya başladığında zevk almaya başlamıştım. Elimi saçına atıp çekiştirmeye başladım. Acımın dindiğimi anlayan Axian içimde git gel yapmaya başladı. Sonra bir anda kendimi suyun dışında duvara sırtım dayalı bir şekilde buldum canım yanmıştı ama hoşuma gitmişti. İnlememi bıraktım. İçimde gidip geliyordu yavaş bir şekilde çok güzeldi. Göz göze geldiğimizde kendini zor tuttuğunu gördüm. Kulağına yaklaşıp "Daha sert ol" dedim. Hızla kendimi yatakta buldum. İçimde hızlanmaya başlamıştı. İniltilerim onun daha da hoşuna gidiyordu.Bacaklarımı etrafına sardım ve daha hızlı olmasını sağladım. Hırladı ve duvarıma vurdu. Onu yere yatırıp üstüne geçtim. Ve kontrölü elime aldım. Üstünde hızla hareket etmeye başladım. Ellerini kalça kemiğime koyup ritim verdi bana. Kasılmasından geldiğini anladım. Ve bende gelmek üzereydim. Yavaşladım. İçime dolan menisiyle kafam geriye doğru inleyerek geldim. Yorulmuştum. Hala içimdeydi. Doğrularak " Hiç bu kadar zevk almamıştım seksten. Seni seviyorum"dedi. Alnımı alnına yaslayarak " Ben de seni demek isterdim ama seni sevdiğimi zannetmiyorum" dedim gülerek içinden çıkarak yatağa uzandım. Ve örtüyü üzerime çektim. "Bir milim bile oynamayacak kadar yorgunum"dedim. O sırada ellerime baktığımda çoktan eski halime döndüğümü anladım. "Büyüyü boz da gideyim artık. Ahh sikeyim erken kalkacağım bir de "dedim. Yanıma yattı. Örtüyü üstüne çekti. Beni de kendine çekti. Ve sardı beni. "Hiçbir yere gitmek yok küçük hanım. Güzel bir uyku çekin daha sonra gidersiniz."dedi. Ona doğru döndüm. "Yani burada istediğim kadar kalabiliyor muyum ? Büyünün süresi yok mu?"dedim. Omuz silkti. "Büyüğü ne zaman bozarsam o zaman gidebilirsin. Yani sen ne zaman istersen "dedi. Aman tanrım bu çok güzeldi. Okula artık uykusuz gitmeme gerek kalmayacak. Sınav haftaları burada daha çok ders çalışabilirdim. Ama yorgunluktan bunları düşünmeyi bırakıp gözlerimi kapadım.Birden sırtım yanmaya başladı. Daha çok kesiliyor gibiydi. Çığlık atarak yatakta doğruldum. Elimi sırtıma götürdüğümde elimde komple kan vardı. Axian da benimle korkuyla kalkmış. Endişe dolu gözlerle bana bakıyordu. "Noluyor ?!"dedim.
"Kanatların çıkıyor"

 "Kanatların çıkıyor"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 17, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

VAMPİRE KİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin