Prolog

206 4 0
                                    

Wiele sytuacji w naszym życiu potrafi nas zaskakiwać. Jedne wzbudzają większy szok, a inne znów mniejszy. Mimo wszystko większość z nich potrafi obrócić nasze życia o całe trzystasześćdziesiąt stopni i nie mamy na to żadnego wpływu. Podobnie było w tym przypadku.

Dwójka całkowicie różnych od siebie nastolatków w ciągu zaledwie kilku tygodni zmienia do siebie nastawienie, przestają pałać do siebie nienawiścią, a na dodatek pomiędzy nimi zaczyna się coś dziać. Jednak posiadają na tyle zdeterminowane osobowości, że nie są w stanie się do tego wszystkiego przyznać. On z niewyjaśnionych przyczyn urywa tą znajomość, a ona próbuje temu zapobiec tak jak tylko potrafi.

Czy dwójka młodych ludzi będzie koniec końców umiała wyznać sobie swoje uczucia? Czy jego podejrzane znajomości nie okażą się dla ich relacji zabójcze? Czy ona będzie potrafiła zostawić swoje nieśmiałe i aspołeczne ja?  To jedne z wielu pytań, które utworzą się w trakcie tej historii.

_______________________________
Nie lubię swojego stylu pisania i pewnie wielu osobom on również nie przypadnie do gustu jednak nie mogę poradzić nic na to, że wena wylewa się ze mnie strumieniami i muszę coś z tym zrobić. Żywię ogromną nadzieję, że ten FF znajdzie swoich odbiorców i będę miała go dla kogo pisać :)

luvmypizza_

RollercoasterOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz