Cateva zile mai tarziu:
Christian povesteste:
Stau și ma uit la Camilla cum doarme pe patul ei mic de spital, invelita cu patru roz fara care nu pleaca niciunde.
Zambesc. Ma gandesc la Alexia si îmi tresare inima. Oare ea ce face acum? Oare se simte mai bine? Oare are nevoie de ceva sau o doare ceva anume?
—Te gandesti la fata ta, asa-i? aud vocea surorii mele intrerupandu-mi gandurile.
—Poftim? ridic eu o spranceana.
-Te gandesti la fata de care esti îndragostit, neghiobule, la asta ma refer! își da ea ochii peste cap si ma pun pe ras.
—Esti asa caraghioasa! îi spun eu. Imi place la nebunie cand face pe sfatuitorul meu si se prosteste.
—Nu mai rade, neghiobule! Te gandesti la ea , dar faci pe durul si nu o cauti! Îmi vorbeste ea serioasa, ridicandu-se in capul oaselor si punandu-si mainile in san.
—Vorbesti prostii! Eu o iubesc pe Karla, Cami, Și nimeni nu-i poate locul! Alexia nu se va compara niciodata cu Karla! E total diferita! aproape ca strig eu la sora mea.
—Tocmai asta e, ca e diferita, omule! De asta o placi! Crezi ca are rost sa ramai în trecut? Pe bune acum! Au trecut cinci ani si jumatate, Chris! Revino-ti! Nu mai sta inchis intr-o cusca! Karla nu a fost ultima femeie de pe pamant Și lumea nu se opreste la ea, doar nu ai de gand sa ramai toata viata doar cu aventurile tale de o noapte! Crezi ca nu stiu? Mai rau o tradezi pe Karla daca faci asta, decat daca iubesti, idiotule! Da frau liber sentimentelor Și indragosteste-te din nou, frate! Nu are rost sa - ti pierzi timpul! Fa-o pentru Karla!
O ascult atent si incerc sa-i procesez cuvintele. E imposibil! Eu nu o...ba da! O plac pe Alexia Ethan si asta ma innebuneste!
—Cred ca e timpul sa te odihnesti! Mama o sa intre la tine si maine te externezi, eu am sa merg acasa în seara asta! Am nevoie de un dus! chicotesc eu.
—Pleci acasa la tine? ma intreaba pleacandu-si buza de jos.
—Nu! Acasa la noi! Am de gand sa mai stau o perioada aici, intelegi? zambesc.
—Ieeei! Mi-am promis un film sa stii! Am auzit ca a iesit unul bun rau de dragoste! facea ea cu ochiul.
—Urasc sa alegi tu filmul! ma prefac eu ranit si ne punem amandoi pe ras.
Mama intra in camera.
—Acum o sa plec sa fac un dus si sa dorm! zambesc eu. —Daca e nevoie de ceva, ma sunati, daca nu, maine vin sa va iau acasa! le zambesc eu si le sarut pe ambii obraji, iesind din salon si plecand.
⭐⭐⭐⭐⭐
Merg linistit pe strada cand ma izbesc de cineva.
Imi atintesc privirea spre persoana de care m-am ciocnit si raman incremenit.
Dupa atata timp sta in fata mea si ma priveste plin de furie.
Luke Miller. Tatal Karlei Miller.
—Cum îți permiti sa apari asa in fata mea, criminalule! striga el la mine.
Se pare ca ura lui a ramas la fel de mare.
—Inca ma urati, dar stiti bine ca nu am avut nici o vina, domnule Miller! vorbesc eu cu un calm aparte.
—Mi-ai omorat copilul, nenorocitule, cum adica nu ai nici o vina? Esti un crimimal, asta esti! striga el.
—Nu, nu sunt! Stiti prea bine ca am pierdut controlul si ca nu am putut evita impactul. Stiti bine cat de mult o iubeam pe Karla si cat am luptat pentru ea. Nu va permit sa spuneti ca eu sunt vinovat de moartea sotiei mele! Am facut tot posibilul sa evit impactul! Nu mi-as fi omorat propria sotie! Femeia pe care o iubeam si pe care inca o iubesc! vorbesc si vad cum Luke fierbe în suc propriu de nervi in fata mea. Nu ma crede, stiu asta!
—Daca o iubeai nu ti-o trageai cu toate! Stiu asta, Middleston! Ti-ai batut joc de puritatea ficei mele! Ai omorat-o! striga el la mine.
Rabufnesc.
—Inceteaza, dracului! Nu mi-am batut joc de fiica ta! Am iubit-o si am respectat-o! A fost soția mea în caz ca nu-ti amintesti, Miller! Urma sa avem un copil! tip eu la barbatul din fata mea, fara sa imi pese ca suntem in strada.
Se uita cu scarba la mine Și pleaca fara a mai spune ceva, scuipand în urma lui dupa ce trece de mine.
Ma trateaza ca pe un gunoi si poate ca merit. Karla a murit din vina mea! Are dreptate! Sunt vinovat pentru moartea sotiei mele! Sunt vinovat ca am legat-o de mine!
Alexia povesteste:
David Îmi aprinde o tigara si stam amandoi pe o bordura, asteptandu-i pe Nicholas, Layla si Maia care au plecat dupa ceca de baut.
Am mai baut astazi, dar nu imi pasa! Sunt beata deja, dar nacar asa Îmi revin. Macar asa uit de viol si de....cum îl chema? A da....Christian Middleston... O sa uit de tine, nerodule! O sa vezi tu ca nu te iubesc!
—Ce naiba cauti tu aici? aud o vocea foarte cunoscuta mie.
Upss....am dat de belea.
—Tati, wow...vino sa bei si tu un paharel! îi spun eu tragandu-l de mana în jos, spre bordura. Rad si stiu ca astia nu sunt eu, dar nu ma pot abtine. Alcoolul din mine isi face efectul.
—Ascultati aici, golanilor, lasati-mi fiica in pace ! le spue el nervos prietenilor mei.
Prieteni? Imi sunt prieteni?
—Nu le vorbi urat prietenilor mei, tata! vorbesc eu si limba mi se impleticeste in gura.
Imi vine sa vomit.
—Hai acasa, fata lu' tata! spune el si ma ia in brate.
Uhu. Se pare ca tati nu e suparat! Ma pun pe ras ca o schizofrenica si tata pufneste.
—De ce ne faci asta, Alexia? intreaba el iar eu continui sa rad, chiar si in clipa in care ma pune pe bancheta masinii, prinzandu-mi centura de siguratnta.
⭐⭐⭐⭐⭐
Coboram din masina și tata ma conduce in sufragerie.
Pasii mi se impleticesc si privirea îmi e incetosata. Oare cat am baut?
—Ce e asta? intreaba mama ridicandu-se si tarandu-si piciorul cu greu, se apropie de noi.
—Am gasit-o la colt. E moarta de beata! spune tata iar eu rad.
—Iar ai baut, Alexia? ma intreaba mama cam tare pentru auzul meu.
De ce tipa? Vrea cumva si un megafon sa o auda toata lumea?
—Poti te rog sa nu mai tipi? vorbesc eu sughitand.
—Mergi în camera ta, fa un dus si culca-te! Avem sa discutam cand vei fi treaza! vorbeste tata cu calm si își misca degetul aratator spre mine.
—Sa traiti, boss! Eu si urc cu pasi mici si strambi, spre camera mea.
Sunt beata. Al naibi de beata si totusi inca ma gandesc la idiotul de Christian! La naiba cu el si cu tot!
CITEȘTI
Make me smile
RomanceCARTE NECORECTATĂ Alexia Ethan, fiica lui Damian şi a Biancăi ajunge să trăiască prima ei dragoste la doar şaptesprezece ani, aşa cum şi mamei ei a trăit-o. Nu e genul care să iasa cu câte un baiat in fiecare zi asa cum colegele ei o fac, ba din co...