Alexia povesteste:
—Pot sa intru? aud vocea calma,m dar tremuranda a mamei mele. Îmi trag nasul si îmi sterg cu dosul palmei, lacrimile care curg.
—Da....
Mama intra in camera și se napusteste asupra mea, imbratisandu-ma. Are chipul plin de lacrimi si imi saruta fruntea.
—Fetita mea....! Fetita mamei! sopteste ea dandu-mi o suvita de par dupa ureche și stergandu-mi lacrimile cu dosul palmei.
—De ce nu ai spus nimic, scumpetea mea? mă intreba iar eu ridic din umeri, culcandu-mi capul in bratele ei. —Vrei sa vorbim despre asta? ma intreaba si ridic din umeri.
—Unde e tata? o întreb ragusita.
—E jos...vrei sa vina si el? ma intreaba mangaindu-mi obrazul cu degetul mare.
Dau afirmativ din cap si în clipa aceea, tata intră pe usa.
Pare....nervos. Suparat. Și....trist.
Are parul ciufulit și cativa nasturi de la camasa descheiati, cu manecile suflecate și pumnii inclestati care i se leagana pe langa corp.
Sta nemiscat și se uita la noi, anticipand orice miscare.
—Fata lu' tata! spune el si se apropie de mine, luandu-ma in brate.
In mod normal , l-as fi imbratisat și eu, dar stau nemiscata si plang.
—Vrei sa vorbesti cu noi? ma intreaba el asezandu-se pe pat, langa mine.
—Mai are rost? întreb.
—Are! Alexia, scumpetea mea, lumina ochilor mei, ai fost....sei ai trecut prin asta singura...de ce nu ne-ai spus nimic? întreabă tata calm.
Inchid ochi și rasuflu aerul printre buze. Corpul imi tremura.
—Mi-a fost....frica! Și rusine...! spun si îmi infasor corpul cu mainile.
Mama ofteaza iar tata își trece mana prin par.
—Frica? De noi? Scumpa lu' tata....suntem parintii tai! Nu ai motiv sa te temi! Cat despre rușine.... Nu ai de ce...nu ai facut nimic! îmi mangaie el obrazul.
—Trebuia sa vii macar la mine, sunt mama ta, sigur gaseam o solutie! Bautura și tigarile nu te ajuta cu nimic! Și .... Sigur nu te judecam! Îmi zambeste stramb si mama.
—Nu stii cum e mama! Tu ti-ai pierdut virginitatea cu tata! Cu barbatul pe care l-ai iubit si care te-a iubit nespus de mult! Iar eu? Eu habar nu am cine e cel cu care am facut-o pentru prima data! Nici un barbat nu se va uita la o frigida ca mine! O sa fiu aratata toata viata cu degetul din cauza asta! vorbesc dand frau lacrimilor.
Mama își pleaca privirea, sprijinidu-si capul in palme.
—Gresesti! Exista cineva care te va iubi, doar ca trebuie sa astepti! Cat despre dobitocul ala care a indraznit sa-ti faca asta, am sa-l omor cu mana mea! vorbeste tata. —Insa acum....hai sa vorbim despre asta! In calitate de tatal tau...de prieten....de psiholog....de ce vrei tu, dar hai sa vorbim, fata mea, daca tii în tine, nu te ajuta cu nimic! vorbeste el calm.
Dau afirmativ din cap.
—In seara respectiva, Christian m-a adus acasa de la spital dupa ce statusem la spital cu tine si cu mama! am vorbit eu, apoi am facut o pauza, tragand aer in piept și reamintindu-mi discutia mea cu el.
—Christian ti-a facut ceva? ma întreabă mama nedumerita în timp ce tata priveste in gol.
—Nu! Dupa ce am ramas singura am auzit un zgomot la parter și....am crezut ca esti tu, tati Și am coborât! vorbesc eu și suspine încep sa îmi zguduie intreg corpul.
—Respira, Alex! Suntem aici! a vorbit tata prinzandu-mi mana intr-a lui.
—Am vrut sa sun la politie...m-a amenintat, dar mi-a luat telefonul si nu am avut cum! Nu tipati la mine, va implor! Am incercat sa mă apar! vorbesc eu punandu-mi mainile la cap si tragandu-mi genunchii la piept.
Ma simt trasa intr-o imbratisare de catre tata, în timp ce mama îmi magaie parul.
—In mod normal, as stii ce sa zic, dar la naiba de nu-s blocat de tot! vorbeste tata.
—Alexia.... De ce nu ai vorbit cu cineva despre asta? Cu o mine? Cu matusa Janette? vorbeste mama.—Sau cu Raisa!
—Am vorbit cu Kiara! Mami, te rog, nu ma judeca! Mi-a fost rusine! Si frica!
—Nu te judec....am...ma rog, era sa trec candva prin asta, dar....tatal tau a fost acolo sa...ma apere! vorbeste ea si tata îi pune o mana pe obraz.
—Vezi? Nu ai sa stii niciodata cat de mult ma doare ca eu nu o sa am un iubit si viitor sot care sa ma inteleaga asa cum te intelege tati! Eu o sa fiu mereu tipa care a fost violata! strig eu si îmi plec privirea.
—Nu stiu cum sa reactionez! Nu stiu! vorbeste tata. —Dar îți promit ca o sa îl prind pe idiot și o sa îl fac sa plateasca! vorbeste tata punandu-si ambele maini pe obrajii mei.
—Ce rost are? Oricum colegii rad deja de mine! Habar nu a de unde au aflat, dar toti rad de mine! De aia am preferat sa stau cu fetele și baietii, ei nu ma judecau pentru asta! Ei mă ajutau sa trec peste! Chiar daca nu stiau ce am, ma ajutau! Și alcoolul ma ajuta, tata! Ma facea sa uit! vorbeste și el da negativ din cap.
—Noi o sa te ajutam! Eu! Mama ta! Christian! Toti te vom ajuta! vorbeste tata. —Doar nu te mai ascunde de noi! vorbeste el.
—Eu sunt aici, Alexia! Poate nu-s eu mama perfecta, dar te rog sa ai incredere! Sa vorbesti cu mine! îmi mangaie mama parul. —Dami, iubire, iesș te rog sa vorbesc cu ea! îi spune tatei, iar el se conformeaza.
—Alex, fata mea, trebuie sa vorbim mai serios acum.... Ai mers la vreun medic? Sau stii macar daca nenorocitul ala s-a protejat? ma intreaba mama, ingrijorata.
—Nu am fost, dar stiu ca avea...prezervativ! Mama, te rog, lasa-ma cu discutia asta! Nu vreau sa vorbim....nu acum....te rog! îi spun eu si da afirmativ din cap, sarutandu-mi parul.
—Îți e foame? o aud intrebandu-ma.
—Nu!
—Ba da! Nu ai mai mancat ceva sățios de zile bune! Trebuie sa mananci! Ma duc si-ti fac ceva bun, bine? Odihneste-te! îmi spunea ea si iese din camera.
Ma intind si îmi bag capul in perna, oftand. Le-am spus!
CITEȘTI
Make me smile
RomanceCARTE NECORECTATĂ Alexia Ethan, fiica lui Damian şi a Biancăi ajunge să trăiască prima ei dragoste la doar şaptesprezece ani, aşa cum şi mamei ei a trăit-o. Nu e genul care să iasa cu câte un baiat in fiecare zi asa cum colegele ei o fac, ba din co...