Chiristian povesteste:
Am ajuns în fata liceului cu cinsprezece minute inainte ca Alexia sa iasa de la ore și o astept, sprijinindu-ma de capota masinii.
Doi baieti si o fata discuta undeva aproape de mine, dar îi ignor și îmi scot telefonul din buzunar incepand sa tastez mesaje catre sora mea.
Pufnesc atunci cand o adolescenta cu parul mov trece pe langa mine si ma analizeaza, dandu-si ochii peste cap. Stiu și eu ca arat bine, nu-i nevoie sa se holbeze asa.
Cei trei care discuta langa poarta liceului îmi distrag atuntia atunci cand pronunta numele micutei mele nesuferite, asa ca-mi atintesc atentia asupra lor.
—E asa o frigida, as fi garantat ca era virgina, pe bune. Habar n-avea cum sa satisfaca un barbat! rosteste baiatul a carui fata parca mi-o amintesc de undeva si imi inclestez pumnii.
—Macar i-ai tras-o bine sau....? Nu de alta, dar as vrea-o si eu o tura! rosteste celalalt baiat si toti se pun pe ras.
Marai atragandu-le atentia asupra mea și o iau spre el.
Deci el a fost. El e violatorul. El e cel care i-a rapit inocenta fetei pe care, la dracu, o iubesc! El i-a distrus copilaria. El a facut-o a lui cand eu speram din toata inima sa fie....sa fie a mea!
—Nenorocitul dracu! îi spun napustindu-ma la gâtul lui și ceilalti doi pleaca, defapt o iau la fuga.
—Ce-ai tataie, nu ti-a venit pensia si n-ai bani de bautura? scuipa el cuvintele spre mine.
Tataie?! El e idiotul care se lua acum ceva timp de Alexia, deci!
—Javra! îi spun lovindu-l cu pumnul în burta in timp ce continui sa-l tin strans de gulerul camasii. —Violator de ingeri ce esti! strig la el tragandu-i inca un pumn si cade la pamant, gemand de durere.
—Om nebun! striga el la mine, dar nu-l ascult și cotinui sa-l lovesc.
Nimeni nu se atinge de ceva la care tine Christian Jay Middleston. Mai ales de femeia pe care acesta o iubeste.
Grupuri de elevi si profesori se strang langa noi și nimeni nu incearca sa ma opreasca, cu exceptia catorva profesori si a unui paznic.
—Jigodie! strig la el, lovindu-l cu piciorul in torace si se incordeaza, gemand. —Violator de ingeri! spun si repet gestul.
—Domnule, opriti-va! îmi spune un profesor dar il imping de langa mine. —Opriti-va sau chem politia! vorbeste barbatul scuturandu-si zeflemitor camasa si aranjandu-si ochelarii cei rotunzi pe fața lui patrata. Patetic.
—O chemi pe ma-ta! strig la el si revin asupra baiatului. —De ce mama ma-sii ai facut asta, jigodia dracului? Nu-ti era bine cu dintii in gura? Sau nu stiai cum sa ramai fara ziua tatalui?
—Christian? se aude o voce panicata care-mi suna cunoscuta, dar sunt prea nervos sa ma concentrez asupra ei.
—Christian! se aude iar mai tare și ma simt tras de brat. Ma smucesc și revin asupra baiatului.
—Christian! se pune cineva in fata mea si îmi opresc pumnul fix inainte sa lovesc.
Si atunci, o vad. Are ochii inlacrimati și buza de jos îi e maltratata de dinti ei stralucitori.
—Alexia! spun eu strangand-o în brate și inhalandu-i mirosul. Iasomie.
—Tremuri! spune ea punandu-si bratele dupa talia mea.
—Toti trei in biroul meu! Max, am chemat-o pe mama ta, Alexia, tatal tau ajunge imediat! vorbeste directorul etalandu-si dintii strambi. —Si dumneata << aratand cu deget spre mine >> o sa ai de dat explicatii! vorbeste barbatul.
CITEȘTI
Make me smile
RomansaCARTE NECORECTATĂ Alexia Ethan, fiica lui Damian şi a Biancăi ajunge să trăiască prima ei dragoste la doar şaptesprezece ani, aşa cum şi mamei ei a trăit-o. Nu e genul care să iasa cu câte un baiat in fiecare zi asa cum colegele ei o fac, ba din co...