Sabah uyandığımda dün akşam inceleme fırsatı bulamadığım odamı inceledim gayet güzeldi.
Kahvaltıya indiğimde diğerlerine katıldım.Burda ki yeni okulumuza bu gün gidicektik.
- Ee hangi liseye gidicez burda. (Draco)
- Midtown school of science and technology
Lisesine.
- Profesör dumbledor dan haber geldi. Burdaki büyü dalgalarındaki artış sınırın üstüne çıkmış herhangi bir problem oluşturabilicek tehditi bakmamızı istedi. (Harry)
- Lord voldemort un magıl dünyasına girmesiyle bağlantılı olabilir. Peşine düştügümüzden beri magıl dünyasında karış karış onun planını saptamak için yolculuk yapıyoruz. Ama ne kadar yaklaşırsak sürekli kaçıyor. (Draco)
- Yine de vazgeçemeyiz şuanda burda olduğu kesin buna odaklanalım. Yalnız acele etsek iyi olucak okula geç kalacaz yoksa.
Kahvaltı etikten sonra hazırlanmak için yukarı çıktımHazırlanıp aşağıya indim Harry ve Draco da hazırdı
- Ee kim arabayı kullanıcak.
- Tabiki de ben. (Draco)
- Peki hadi gidelim. (Harry)- Acaba okul için fazlamı abartı.
- Hah ben asla bu yüzden başka buarda binmem geliyorsanız acele edin. (Draco)
Her zamanki draco diye geçirdim içimden ve arabaya bindim. Yarım saatlik yolculuktan sonra sonunda okul bahçesine girmiştik. Arabadan çıkarken bütün gözler bizim üzerimizdeydi. Sonuçta dönem ortasında okula yeni gelen üç kişi şahsen benimde ilgimi çekerdi. Okulun içinde müdürün odasını bulmaya çalışıyorduk.
Harry sonunda bir çocuğu durdurup sordu.
- Pardon müdürün odası ne tarafta acaba. (Harry)
- Aa tabi düz ilerleyin 2.koridordan sağa dönüm soldan 5. Kapı (Çocuk)
- Teşekkürler. (Draco)
Tarif ettiği gibi gidince müdürün odasını bulduk. Kapıyı tıklatıp içeri girdik ve konuşmaya başladık.
- Merhaba biz yeni öğrencileriz.
- Aa hoşgeldiniz isimleriniz neler.
- Ben lucy Isles, Draco Malfoy ve Harry Potter.
- Evet işte burda buyrun bunlar ders programlarınız, dolap numara ve şifreleriniz ve geriye kalan bilgiler.
- Teşekkürler.
Birlikte odadan çıkıp programlara baktık etrafta kimse kalmamıştı sanırım ders başlamıştı.
- Burdan sonra tek başınasınız çocuklar dersim matematik.
- Bizimki fizik sonra görüşürüz o zaman geç kaldık zaten tenefüste kantinde buluşalım.
(Draco)
- Tamam görüşürüz.
Diyip yanlarındanayrıldim ve matematik sınıfına gittim. Içeri girdiğimde öğretmen çoktan ders anlatmaya başlamıştı. Beni görünce dersi bölmek zorunda kalıp bana söz hakkı verdi.
- Merhaba ben lucy yeni örenciyim.
- Merhaba lucy lütfen boş bir sıraya otur.
Dersimize devam edelim.
Arkadaki boş sıralardan birinde bize yardım müdürün odasını söyleyen çocuğu gördüm ve yanına oturdum. Benim oturmaya şaşırmış bir şekilde bana döndü. Hemen konuşmaya başladım.
- Merhaba ben lucy girişte yardım ettiğin için teşekkürler.
- Ne demek bu arada ben peter, peter parker.
- Memnun oldum peter.
Dedim ve önüme dönüp dersi dinlemeye başladık.
Ders oldukça sıkıcıydı. Şahsen hogwarts taki dersler çok daha eğlenceliydi. Uzun bir süre ardından nihayet zil çaldı.bende kantine bizimkilerin yanına inmeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
New Stark
FanfictionBen kim miyim tony starkın haberi bile olmayan kızı. Evet yanlış duymadınız ben demir adamın kızıyım ve evet o bunu bilmiyor ama ben biliyorum. Nasıl mı? Şey bu pek güzel bir hikaye değil. öz babamla tanışmamda. Ama size söyleyebilirimki önceki...