Arayış

618 40 4
                                    

(Peter'dan)
  Hastaneye geldiğimizde arabaya gelişigüzel park ettik ve Lucy nin peşinden içeri girdik. Doktorlar Lucy ye müdahale ediyorlardı birçok yerinde çizik vardı Ve hala baygın yatıyordu. Öğretmenler yaralı öğrencilerin peşlerinden koşturuyordu. Draco Lucy ile ilgilenen doktoru durdurdu.
- O iyimi ne zaman uyanır? (Draco)
- Merak etmeyin ciddi yaraları yok. Yakında uyanır. (Doktor) dedi ve diğerleriyle ilgilenmeye gitti.
    Harry hemen doktora ardından koştu ve doktor ile konuşarak Uzaklaştılar. Biz de derin bir nefes almıştık. Aklıma bay Stark'a haber vermem gerektiği gelince yanlarından lavaboya diye ayrıldım Ve Bay Stark ile iletişime geçtim. Telefon açıldığında bay Stark hemen konuşmaya başladı.
- Hey evlat senin okulda olman gerekmiyormu? (Tony)
- Evet ama bir kaza oldu sanırım. Bilmiyorum.
- Ne oldu? Ne kazası? (Tony)
- Tam olarak bilmiyorum efendim. Sadece yemekhaneye girdiğimizde etraf karma karışıktı. Camlar yerlerde öğrenciler yaralıydı.
- Sende bir sorun yok degilmi? (Tony)
- Hayır ben iyiyim ama ..... Hogwarts dan gelen öğrencilerden biri yaralandı. Şu an hastanedeyiz.
- Hangi hastane durumu ciddi mi? (Tony)
- Hayır önemli birseyi yok ama baygın. Bizim okulun ordaki hastanedeyiz.
- Tamam biz kontrol için birkaç kişi yollarız.  Bizi bekle ve önemli birşey olursa haber ver.
Dedi ve hemen kapattı. Bende bizimkilerin yanına döndüm. Kimseyi göremeyince Ned'e mesaj yazdım. Ondan aldığım cevap ise;
<Dostum Lucy'i özel odaya aldılar 5. Katta 2467 numaralı odadayız.>
  Asansöre yürüdüm düğmeye basıp beklemeye başladım
    Tony Stark ın Ağzından
 
   Bu gün yine şirket işlerinden bazılarıyla ilgilenirken Friday 'ın sesini duydum.
- Patron, Peter 'ın okulunun orda anormal bir enerji dalgası saptadım. Sadece 2.38 saniye sürdü ve oldukça zayıftı. Kontrol etmemi istermisiniz? (Friday)
- Önlemli birseye benzemiyor Friday, olmadı örümcek çocuğa bırak.
- Tamamdır patron. (Friday)

    İşime kaldığım  yerden devam ederken 1 saat sonra çocuğun beni aradığını gördüm. Aramayı açtığımda gördüğüm yer kesinlikle okul değildi bu yüzden direk nerede olduğunu sormak da başladım.
.............
   Konuşma bitince hemen avenger 'ın yanına gittim ve durumu açıkladım.
- Hemen hastane gidip ne olduğunu öğrenmeliyiz.
- Evet haklısın Tony. Bu şey nasıl oldu acaba? (Tony)
- Bunu sonra konuşuruz şimdilik Hogwartslı o çocuklara ihtiyacımız var. Natasha, Barton hazırlanın sadece siz gideceksiniz. Kılık değiştirin ve hastanedeki görevlilere karışın. (Steve)

Lucy nin Ağzından
  Hatırladığım son şey kulaklarıma gelen büyük kırılma sesi. Sonrasını bilmiyorum ama tahmin etmekte pekte çok zorlanmıyorum. Çünkü bazı seslerden birkaç şey çıkarabiliyorum. Harry nin yanımda bana seslenişlerini, araba seslerini, burnuma gelen ilaç kokusunu... Sanırım hastanedeyim. Yanımda bazı kişileri hissedebiliyorum. Sanırım Draco yanımda ve Ned in sesinide duyuyorum. Kendimde güç bulmaya başlayınca gözlerimi açıp etrafa baktım.
- Sonunda uyuyan güzel uyandı. (Darco)
- Mmhh! Ne oldu?
- Bir patlama sanırım kimse ne olduğunu bilmiyor gerçi? Iyi olmana sevindim. (Ned)
  Ned konuştu bir an durup Draco ya baktım.
- Patlama mı?
- EVet!.! Bütün camlar "RUFF" diye tuzla buz olmuş. (Ned)
- Önemli birşey değil herkez iyi ciddi birşey yok (Draco kulağıma yaklaştı ve fısıldayarak) küçük bir enerji geçişi büyü gücünün kontrolünü kaybetmişsin öfke patlaması. (Draco)
    Onu gözlerimle onaylayıp konuşmaya geri döndük. Bir süre sonra içeri Peter girdi onunlada kısa konuştuktan sonra Harry, doktor ve hemşire ile bize katıldı. Tuhaf sanki bu doktor ve hemşire yi tanıyorum.
Doktor benim değerlerimi kontrol ederken aklıma gelen şeyle yatakta doğruldum.
- Olamaz!!!   Hepsi bana merakla bakarken konuşmaya devam ettim.
- Slytherin amblemim okuldaydı.
- Merak etme ben geri aldım. (Draco) diye konuştu sakin bir tonda. Cebinden amblemi çıkartıp avcuna koyunca rahatladım.
- Sağol. Dedim. Draco buna karşılık alaylı bir tavırla
- Kıymetini bil bir slytherin olmasan bu zahmete girmezdim. Kendimi o kadar ateşe attım. (Draco) Diye söylendi. Harry omzuna vururken
- Hıhıh emin öyledir. (Harry) diye konuştu.
- Ne haksızmıyım. Üzgünüm yaralı kafa ama  kendimi hiç bir Gyrffindor için riske atamam hıh. (Draco) dedi ama Harry ve bende biliyorduk ki atardı.
- Sanırım olaya biz yabancı kaldık. (Peter) peter konuştuğunda onların ve doktorların odada olduğunu unuttugumuzun farkına vardık.
- Ahh. Üzgünüz bir an dalmışız.
- Şey Harry biraz bahsetti ama nedir bu Griffin ve slyht.. onlar yani. (Ned)
- .. Evet . Şey biliyorsunuz bizler Hogwarts dan geldik ve orda 4 ana bina vardır. Bunlar Slytherin, Gyrffindor, Hufflepuff ve Ravenclaw dur. Bizler okulun ilk günü bu binalara yerleştiriliriz. Ve derslerimizi ona göre alırız. Bolum dersleri gibi düşünebilirsiniz. Ven ve Draco Slytherin, Harry ise Gryffindor. Bu amblem ise Slytherin sembolü. Diye açıklama yaptım.
- Peki Harry nın yani Gryffindor ün sembolu ne tabi sormamda sakınca yoksa eğer. (Peter)
- Hayır yok tabiki. Benimki aslan. Dedi ve cebinden Gryffindor amblemini çıkardı.

New Stark Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin