Kantime indiğime bizimkileri kapıda gördüm ve hemen yanlarına gittim.
- selam , ee dersiniz nasıl geçti.
- Her zamanki gibi bence magıllar bazı şeyleri abartıyor. Yani bir iksir ve ya karanlık sanatlar dersinden daha zor olamaz sonuçta. (Draco)
- Dalga geçiyor olmalısın ben hiçbir şey anlamadım. Bana yardım edersin değilmi lucy.
(Harry)
- Elbette ederim harry hadi içeri geçelim artık kapının önünde dikkat çekiyoruz.
- Biz yeni ogrencileriz lucy elbette dikkat çekicez. (Draco)
Sıraların arasından ilerlerken ilerde peterı yanında tanımadığım şişman bir çocukla konuşurken gördüm ve bizimkileri de peşimde sürükleyerek oraya çektim. Peter beni görünce gözlerini bana çevirdi ve soran bir ifadeyle bakmaya başladı.
- Naber peter , oturmamızın bir sakıncası yoktur umarım.
- Tabikide yok lucy. (Peter)
- Bu arada tanıstırıyım sabah yanı da gördüğün kişiler esmer olan harry ve sarışın olanda draco. Çocuklar buda peter sabah bize yardım eden aynı zaman da matematik sınıfından arkadaşım.
- selam. (Draco)
- Memnun oldum. (Harry)
- Ahh bende , şey bu da arkadaşım ned bu arada. (Peter)
- Merhaba. Memnun oldum bende, burdan değil gibisiniz nerden geldiniz. (Ned)
- Londra aslında ama uzun süredir dolasiyorduk. (Draco)
- Ne güzel londra iyi şehir. Dedi yanımızda oturan daha öne fark etmediğimiz kız ve konuşmaya devam etti.
- Ben michelle bu arada. (Kız)
- Londra mı harika orda nerde okuyordunuz.
(Ned)
- Hogwatrs aslında. (Harry)
- Hogwatrs mı oraya sadece çok özel öğrencilerin aldığını ve çok gizli bir okul olduğunu duymuştum. Hiç kimse o okulu görmemiş fotoğrafları bile yokmuş diyorlar.
(Ned)
- Evet bu konuda haklısın oldukça özel ve korunan bir okul aynı zamanda gizli ama büyüleyici.
- Neden buraya geldinizki o zaman. (Michelle)
- Okulumuzun isteği üzerine burdayız aslında durum biraz karmaşık. Her neyse sanırım zil çaldı derslere girsek iyi olur. (Draco)
- Aynen ama önce numaralarınızı almamda bir sakınca yok öyle değilmi.
Numaralarını aldıktan sonra derslere girmeye devam edip sıkıcı okul gününü bitirdik. Bu gün kayda değer bir şey yaşamamıştık. Yeni arkadaşlar edinmek dışında. Bu günü odamda yeni hayatımın başlangıcına uyurken sonlandırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
New Stark
FanfictionBen kim miyim tony starkın haberi bile olmayan kızı. Evet yanlış duymadınız ben demir adamın kızıyım ve evet o bunu bilmiyor ama ben biliyorum. Nasıl mı? Şey bu pek güzel bir hikaye değil. öz babamla tanışmamda. Ama size söyleyebilirimki önceki...